30

1.6K 155 92
                                    

[ אותו יום, יום שני ]

"למה לא ענית לשיחות או להודעות שלי היום?" הוא שאל, מאיר עם הפנס לכתף שלי כדי לא לסנוור אותי. הוא מתקרב אליי אבל אני מרימה את ידי כדי לעצור אותו אבל הוא תופס בידי ומוריד אותה לצד גופי. הרמתי את שתי ידיי, גם את זאת שהחזיקה בטלפון בשביל הפנס ודחפתי אותו ממני.

"מה קרה?" הוא שאל וכיווץ את גבותיו. נראה מופתע ומבולבל מההתנהגות שלי.

"אתה כן היית עם הבחורה הזאת כאן. זה היית אתה." אפשר היה לשמוע את הזעם בקולי. מבטו הפך לקר פתאום. "אני אמרתי לך שלא הייתי עם שום בחורה." קולו קשה. הוא נשאר לעמוד רחוק ממני בששה או חמישה צעדים בינוניים.

"אל תשקר לי!" הרמתי את קולי. "הבחורה הזאת אמרה לי בעצמה!"

"לא הייתי אף אחת סופיה!" הוא הרים את קולו. "למה את לא סומכת עליי?!"

"למה אתה ממשיך להכחיש?!" צעקתי עליו. "היא אמרה בעצמה. חברה שלי הלכה ושאלה אותה, אם זה היית אתה או איתן. ניה הזאת אמרה שזה היית אתה!" המשכתי. "למה שהיא תגיד שזה אתה? למה היא לא תגיד שזה איתן?!"

עכשיו הוא שתק. התחלתי לצחוק וטלטלתי ראשי. "פאק!" המשכתי לצחוק. "תגיד כל מה שעשית איתה היה רק להתנשק או שקרה יותר מזה?"

הוא שתק וכשראיתי שהוא לא מתכוון לענות הזדקפתי ופערתי את עיניי. "אני לא מאמינה..." קרה יותר מנשיקה.

"אני מצטער." הוא אמר. הנדתי בראשי. "לא! אל תגיד לי שאתה מצטער אחרי שנתתי לך הזדמנות להגיד לי את האמת! אתה הבטחת לי שלא תבגוד בי אחרי שבגדת בי! אתה שומע כמה דפוק זה נשמע?!" אני כועסת כל כך.

"סופיה, אני מצטער." הוא התחיל להתקרב אליי.

"לא, אל תתקרב אליי ואל תיגע בי!" התרחקתי ממנו כשלקחתי צעדים לאחור. הוא עצר.

"לא התכוונתי לשום דבר, זה היה שום דבר בשבילי." הוא אמר. פערתי את עיניי. "אם זה שום דבר למה בכלל עשית את זה?" ירקתי. הוא נשם עמוק. הוא הניח את הטלפון שלו הפוך על מכסה הביוב כדי שיהיה אור. אני עדיין החזקתי בטלפון שלי.

"סופיה, אני מצטע-"

"תפסיק להתנצל!" צעקתי, ממש צעקתי, הרגשתי כאילו הדם שלי רותח. בחיים שלי לא הרגשתי ככה. אני לא חושבת שכעסתי כל כך ממשהו, כעסתי והתאכזבתי. "אתה דפוק אם אתה חושב שאני אשאר איתך! אנחנו אפילו לא חודש ביחד וכבר בגד-" הוא קטע אותי כשנהם והתגבר על הצעקה שלי.

"סופיה אני לא חשבתי!" הוא נהם. "אני לא שמתי לב מה אני עושה!"

פערתי את עיניי. "מה אתה צוחק עליי?" התרגזתי אפילו יותר. "לא חשבת? לא שמת לב? למה מה כבר עשית? שתית?! אין פה פאקינג אלכוהול ואתה גם לא יכולת לקנות מהעיר אתה היית בסדר גמור וחשבת יפה מאוד!"

TerrifiedWhere stories live. Discover now