15

1.8K 162 22
                                    


[ אותו יום, יום שישי ]

לינדזי כבר נכנסה ואני צפיתי בכולם מוציאים את הטלפונים שלהם בבלבול מכיוון שלכולם נשלחה הודעה באותו הזמן. דקה או שתיים אחר כך כל מי שהיה במועדון חיפש אותי במבטו וכולם קלטו אותי עומדת בפתח הדלת. הלב שלי פועם במהירות ובחוזקה ואני קפואה במקומי. כולם הסתכלו עליי בהלם מוחלט, חלק אפילו פעורי עיניים.

הפה שלי נהיה יבש. היא עשתה את זה. כשהטלפון שלי צלצל פשוט הסתובבתי וברחתי משם. רצתי וכשעברתי ליד מגרש הכדורסל ראיתי כמה ילדים מסתכלים על הטלפון שלהם בהלם ואפילו מגחכים... לא משעשוע.

המשכתי לרוץ וכשהגעתי אל מאחורי בניין בית הספר נשענתי כנגד הקיר שלו והתחלתי לבכות, לבכות בלי הפסקה. הטלפון שלי המשיך לצלצל, אח שלי מתקשר בלי הפסקה. אחר כך התאומים. הם ראו את זה גם. נהמתי וזרקתי את הטלפון שלי קצת רחוק ממני.

הדמעות המשיכו לזלוג והבכי מתגבר, אני מושכת בשערי למעלה ומרימה את ראשי כדי להסתכל על השמיים השחורים. התחלתי להתייפח, הנשימות שלי נהיות לא סדירות בכלל. אני מרגישה אבודה עכשיו. אני מרגישה כאילו תקעו לי סכין בבטן וסובבו אותו בפנים אלף פעם.

אם בגללה לא יישאר לי אף אחד אני לא יודעת מה אעשה. מה החברים שלי חושבים עליי עכשיו? הם בטח חושבים שאני כזאת טיפשה, שאני נאיבית ופתטית. אני צריכה אותם בצד שלי. אני צריכה אותם. בבקשה שהסרטון הזה לא יהרוס הכל.

עכשיו אני מקבלת התראות על הודעות. אני מנסה להרגיע את הבכי שלי כמה שאפשר ואני פשוט בוהה בחושך שמולי, אין כל כך אורות ברחבת הדשא הזאת אז האווירה די אפלה וקרירה. התחיל להיות קר יותר, אנחנו בסוף חודש אוקטובר.

תפסתי בשולי החולצה שלי ואגרפתי אותם בידיי. אני לא יודעת מה לעשות. שעה עברה והפסקתי לבכות אבל עדיין התייפחתי בכל פעם שנשמתי נשימות עמוקות. הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל, אם זו שיחה או הודעה. אף פעם לא היה לי ככה. אני לא מאמינה שסרטון אחד עשה את כל זה.

איך זה ישפיע עלי עכשיו? איך תלמידים אחרים יתנהגו אליי?

אני מרגישה קצת רע בלי קשר בגלל שמדובר כאן גם בג'ואי והתגובה שלי לזה אולי תיראה בשבילו יותר מידי ואולי הוא אפילו ייעלב מזה. אני לא רוצה שהוא ייעלב מזה, זה לא מגיע לו.

משכתי באפי כשקמתי ורכנתי קדימה כדי לקחת את הטלפון שלי, אח שלי בדיוק התקשר בפעם המי יודע מה. עניתי אבל שתקתי. "סופיה?" קולו הלחוץ של אח שלי נשמע.

"מה?" אפשר היה לשמוע שבכיתי.

"איפה את?" נשמע שהוקל לו. "למה את לא ענית לטלפון שלך כבר שעה ומשהו?"

TerrifiedWhere stories live. Discover now