23

1.6K 162 41
                                    

[ יום אחרי, יום שבת ]

אני ממשיכה לשים את הבגדים שלי בתוך המזוודה. שלושת השותפות שלי –תכף לשעבר- בחדר. כולנו שותקות. פתאום נשמעות דפיקות בדלת, היילי הולכת לדלת ופותחת אותה כדי לגלות מורה שהייתה די מוכרת לי... היא לימדה את אח שלי איזשהו מקצוע בטוח כי אותי היא לא לימדה.

לידה הייתה לינדזי. היא בטח המורה שמפקחת על המעברים. לינדזי נכנסה לחדר עם המזוודה שלה. לא אמרתי כלום וחזרתי כדי להסתכל על הארון ולהוציא בגדים. "בוקר טוב בנות." המורה הזאת אמרה. כולן אמרו לה בוקר טוב חוץ ממני. מה טוב בו אם אני רואה את הפרצוף של לינדזי על הבוקר?

"סופיה, נכון?" המורה הזאת שאלה, הסתובבתי אליה והנהנתי. "תוכלי למהר בבקשה, אני צריכה להספיק כמה דברים אחרי שאני מוודאת שההחלפות בחדרים בוצעו." היא אמרה בנימוס.

"את יכולה ללכת אני יודעת לאן אני צריכה לעבור." אמרתי, לא במטרה להיות חוצפנית. התכוונתי לזה, היא לא חייבת להישאר כאן ולפקח.

"אני לא יכולה ללכת." היא אמרה. "רק תזדרזי בבקשה."

לא עניתי לה והסתובבתי בחזרה לארון, עושה את הדברים יותר באיטיות. אני מרגישה שאני מרגיזה את ארבעת הבנות והמחשבה על כך גורמת לי לחייך משום מה. "קדימה סופיה!" היילי הרימה את קולה, הינה, הצלחתי להוציא ממנה תגובה. גיחכתי ולא עניתי לה.

"היא עושה את זה בכוונה." לינדזי אמרה בטון נגעל.

"אני לא עושה שום דבר בכוונה. אני לא רוצה שהבגדים שלי יתקמטו. אמרתי למורה כאן -מצטערת אני לא יודעת איך קוראים לך- שהיא לא חייבת להישאר כי אני יודעת איפה החדר החדש שלי." לא הסתכלתי עליהן והמשכתי לשים דברים במזוודה.

"ואו את חוצפנית." אלכסה אמרה בכעס.

"אני לא חוצפנית!" הרמתי את קולי ועצרתי את הכל כדי להסתובב אליה. "למה אני חוצפנית אם אני אומרת שהיא לא חייבת להיות כאן?! יש לה דברים לעשות אני לא רוצה להחזיק אותה כאן!" השתקתי את הבנות.

"טוב, זה בסדר, תהיו רגועות. סופיה, קחי את הזמן." המורה הזאת אמרה בטון רך.

בכעס הפניתי להן את גבי והמשכתי לפנות את הארון שלי לתוך המזוודה. המחשבה על כך שהן מחכות שאני רק אצא מהחדר מכאיבה לי אם לומר את האמת. הן היו חברות שלי –חוץ מלינדזי- ועכשיו הן לא סובלות אותי. טוב, זה הדדי, למדתי לא לסבול גם אותן. אני הבנתי מי הן.

כשסיימתי לשים את כל הבגדים שלי במזוודה הלכתי אל חדר המקלחת ולקחתי משם את כל הדברים שלי. קרמים, בשמים, איפור, מברשת שיניים, מסרק. שמתי הכל במזוודה ואז סגרתי אותה, אומרת למורה הזאת שאני מוכנה. לא אמרתי להתראות לאף אחת מהן, אני יצאתי ראשונה והמורה אחריי, סוגרת את הדלת.

TerrifiedWhere stories live. Discover now