25

1.7K 165 20
                                    

[ הראשון לנובמבר, יומיים אחר כך, יום שלישי ]

חודש נובמבר. החודש יש לי יום הולדת, לקראת סוף החודש. אני קצת עצובה מזה שבטח לא אחגוג עם המשפחה שלי. הם גרים רחוק מהפנימייה ואני לא אוכל לצאת. אני ממש לא רוצה שהחורף יגיע, לא בא לי שיהיה קר ושירד גשם.

ישר כשהלימודים הסתיימו, לפני חמש שעות נכנסתי להתקלח, הרגשתי מסריחה ואין יותר מעצבן מזה. עכשיו אני נקייה ואת כל שאר השעות העברתי בחדר. אנה עדיין לא צבעה את השיער שלה, לא יצא לה. היא עומדת עכשיו מול המראה ומסתכלת על עצמה, מתלבטת אם לעשות את זה עכשיו או בסוף השבוע.

אני צפיתי בפרק של סדרה שאני אוהבת דרך מחשב הנייד שלי ואכלתי חטיף שוקולד שקניתי לפני שבאתי לחדר. משום מה חשבתי על ג'ואי, מסכן, כואב לו באזור של הקעקוע, בשכם השמאלי. קייד אמר לו שייקח עוד איזה יום או יומיים עד שיירגע. כל פעם שחיבקתי אותו ביומיים האחרונים נזהרתי מאוד. הוא עדיין לא הסביר לי מה המשמעות של הקעקוע שלו וכשראיתי שהוא לא רוצה לדבר על זה פשוט שחררתי.

זה מזכיר לי! התכוונתי לבדוק את המשמעות של זה באינטרנט. אולי זו לא תהיה אותה משמעות בשבילו כמו באינטרנט אבל אני רוצה לבדוק את זה בכל מקרה. גם את הקעקוע של קייד. עצרתי את הפרק שבו צפיתי ופתחתי כרטיסייה חדשה, מקלידה בגוגל: 'משמעות של קעקוע נמר.'

כן. החלטתי להתחיל עם של קייד.

*משמעות- קעקועים של חיות

זה יתאים. לחצתי על האפשרות הראשונה. ראיתי אריה, צב, ינשוף... המשכתי לגלגל למטה עד שמצאתי נמר.

קעקוע של נמר- נמרים משויכים לכוח, אכזריות, תשוקה וחושניות, יופי ומהירות, אכזריות וזעם.

אווו-קיי... לא שאלתי בכלל את קייד אם יש משמעות לקעקוע שהוא עשה או שזה סתם כי הוא חושב שזה יפה. אבל שיהיה. עכשיו חיפשתי קעקוע של נחש קוברה.

קעקועים של נחש קוברה - ברוב הפעמים נחש הקוברה (ובכלל נחשים) מסמלים פיתוי לחטא, כמו בסיפור הנחש שפיתה את חווה לחטא. כמו כן, הקוברה מסמל ערמומיות וסכנה.

פערתי לרגע את עיניי וקראתי שוב ושוב את המשפט הזה. מה אני אמורה לחשוב עכשיו? אולי זה בכלל לא קשור לג'ואי, אולי הוא עשה את הקעקוע הזה מסיבה אחרת ולא בגלל מה שרשום באינטרנט. חוץ מזה, הכל באינטרנט זה שטויות, אי אפשר להאמין לשום דבר. סגרתי את הכרטיסייה הזאת בעצבים וחזרתי לסדרה שלי, מנסה להתרכז כמה שאפשר.

"סופיה אני לא מצליחה להחליט!" אנה רקעה ברגלה והבהילה אותי. עצרתי את הפרק והסתכלתי עליה. היא הסתובבה אליי ושרבבה את שפתיה בעצב ותסכול. "מה הבעיה?" שאלתי אותה למרות שידעתי מה הבעיה.

TerrifiedWhere stories live. Discover now