8

2.1K 170 29
                                    


[ יום אחרי, יום ראשון ]

את כל היום ביליתי עם החברים שלי. בהתחלה שפגשתי אותם בצהריים, הם דיברו איתי על החברות שלי עם התאומים אבל במשך היום זה נשכח ובילינו דווקא בכיף. השעה עכשיו שבע בערב, אני יושבת באחד הספסלים מול בניין בית הספר ביחד עם ג'וש ולוגן. הבנות הלכו להתקלח ואת לינדזי לא ראיתי כל היום, זה מוזר כי בדרך כלל היא עם לוגן... רוב הזמן אני מתכוונת.

לשניהם היו פחיות של קולה ביד ולי בקבוק מים. בהינו בבניין. "מה אתם חושבים לעשות אחרי שנסיים כאן?" ג'וש שאל פתאום. אני ולוגן הסתכלנו עליו למשך כמה שניות ואז שוב על הבניין. לגמתי מבקבוק המים שלי ואז הנחתי אותו על הירך שלי בזמן שלוגן ענה: "אני לא יודע. אני אלך לקולג' כנראה."

"סופיה?" ג'וש שאל.

"אני גם לא יודעת. אולי אהיה רואת חשבון." צחקתי. שניהם הסתכלו עליי וכשהסתכלתי עליהם ראיתי שהם מחייכים. "יתאים לך. את טובה במתמטיקה." לוגן אמר. צחקתי שוב והסטתי מבט חזרה לבניין. דיברנו בייננו עוד קצת, הדיבורים נפסקו כששמענו צעקות ונהמות.

קמנו תוך רגע ורצנו לכיוון הרעש, מעגל של תלמידים נראה, לא נראה מי היה בתוך המעגל. התלמידים צעקו, תוך רגע נהיה יותר בלגן, הרבה נדחפו. לוגן הרחיק אותי כדי שלא אפגע מאחד מהבנים שהיו שם. כשהמעגל הפך לחצי מעגל יכולנו לראות מי רב בפנים. התאומים ועוד שני בנים.

התלמידים צועקים על התאומים לעזוב אותם. אני מזהה מי זה ג'ואי ומי זה איתן כי פגשתי אותם בבוקר. איתן נתן אגרוף למי שרב איתו והעיף אותו לאחור, תוך רגע עולה מעליו וממשיך להכות אותו. ג'ואי תפס את מי שרב איתו בכתפיים ושנייה אחר כך החליק את הרגל שלו לצד כך שהם התנגשו בשל הבחור והפיל אותו, ג'ואי התחיל לבעוט בו בלי הפסקה. איתן הכה בלי רחמים. שניהם הכו בלי רחמים.

הסתכלתי על כל המתרחש בהלם. מי שג'ואי בעט בו התעלף ואז ג'ואי נהם בכעס. "עוד מישהו רוצה לסיים כמוהו?!"

מי שאיתן הרביץ לו דימם בלי הפסקה, איתן קם מהבחור שהתחיל לאבד דם ונעמד ליד אח שלו. שניהם הסתכלו על הבנים שהיו שם במבטים רצחניים. הייתי מבוהלת, הם לא נראו עצמם, זה נראה כאילו משהו השתלט עליהם. מה לעזאזל קרה כאן?

"אם תתקרבו אלינו שוב אני נשבע לכם שאנחנו נשלח אתכם לבית חולים ואולי לא רק לשם!" איתן נהם, הבנתי למה התכוון ועמדתי שם בהלם מוחלט.

"עכשיו את רואה מי החברים שלך?" לוגן התקרב לאוזן שלי. הסתכלתי עליו ולא אמרתי מילה. חזרתי להסתכל על התאומים שמבטם הצטלב עם שלי. תפסתי בידיהם של לוגן וג'וש ומשכתי אותם משם, לא רציתי לדבר עם התאומים.

"סופיה." שניהם קראו בשמי. עצרתי, לוגן וג'וש ניסו למשוך אותי משם ולהמשיך ללכת אבל הסתובבתי והסתכלתי עליהם. ראיתי מעבר לכתפו של איתן שהבחורים שם מסביב לאלה שחטפו.

TerrifiedWhere stories live. Discover now