פרק 27

1.1K 86 23
                                    

״רוב הסיכויים שהיא כבר קראה את זה, הרסת לעצמך את החיים נעמי.״
״את לא עוזרת לי בוני! אני מילא משתגעת פה בגלל מה שעשיתי!״ הבוקר אחרי היה פשוט נוראי, קמתי עם כאב ראש נוראי ואחרי שהתחלתי להרגיש טוב פניתי למחשב שלי לבדוק מעט מיילים, ומצאתי את ה'טיוטא' שרשמתי אתמול, במייל לאליסון. ״מה חשבת לעצמך?! שלהזדיין עם הבוס שלך בזמן שאת יוצאת עם בן דוד שלי זה רעיון טוב?! את פשוט חתיכת זונה נעמי, והגיע הזמן שתשאי בתוצאות של מה שעשית, אני עפה לעבודה.״ כיף לדעת שהזו שאני הכי צריכה כרגע שתתמוך בי יוצאת מהדירה בזעם בגלל זה שבגדתי בבן דוד שלה שבכלל לא מזיז לי, אני מאוד רוצה לסיים את הקשר איתו.
״אני אטפל בבוני אחרכך, עכשיו יותר חשוב לי להציל את עצמי מפיטורים.״ אני מנסה לסדר לעצמי את כל המחשבות שרצות לי בראש כי אני מרגישה שאני מתחרפת מכמה חסרת אחריות וסתומה יצאתי, והנה זה עולה בעתיד שלי.

״אין יותר מה לעשות, אני מאבדת את העבודה שלי בגלל טעות כל כך סיתמית.״ אני יושבת על הספה שלי בלחץ בעוד גייסון בקו השני של הפלאפון. באמת שלא היה לי עם מי עוד לדבר.
״תרגעי, אוליי זה לא כזה נורא כמו שאת חושבת, אוליי היא תסלח לך?״ הוא ניסה להרגיע אותי מהצד השני של הפלאפון בהיתחשבות אך הוא רק הלחיץ אותי יותר.
״אני לא חושבת שזה אפשרי, אני רשמתי שם דברים נוראיים שאני אפילו לא רוצה לסלוח לעצמי.״ נאנחתי וקמתי מהספה בבת אחת ובעצבים. ״אז רשמת כמה קללות, אני בטוחה שהיא תוכל להבין את הכעס שניפער בתוכך.״ אוליי השמטתי את החלק שרשמתי שאני שוכבת עם הבוס שלי, האחרון שאני רוצה שידע עכשיו זה גייסון כי הוא היחיד שבאמת מדבר איתי כרגע.
הידיים שלי רועדות כרגע, הדלקתי את הקומקום כהרגלי והמשכתי שלהריץ בראשי את הצעקות של אליסון עליי שאני מפוטרת, ואוליי עוד כמה קללות מהצד.
״זה יותר גדול מזה, אני רשמתי על טעות איומה שעשיתי.״
טעות איומה שעשיתי, ועדיין אני עושה. קשה לי להגדיר את המערכת יחסים עם אלכסנדר כטעות כי זה לא מרגיש טעות כשאני איתו, אני מרגישה בחיים ואני מרגישה מוערכת בנוסף.

״מה היא הטעות האיומה?״ מזגתי את המים הרותחים לתוך כוס שבתוכה נמצא תיון, ״אני לא יכולה להגיד.״ אני מערבבת את התערובת ביחד עד לקבלת משקה חם ליום קריר שכזה.
״אז אני לא חושב שאני יכול לעזור לך.״ האנחה שיצאה מפי הייתה כלכך חזקה עד שהייתי צריכה לעצור את הכל לכמה שניות ולקחת אוויר חדש. ״בנוסף אני דיי במשמרת עכשיו והבוס שלי קורא לי, אז תגידי לי מה קרה אחרי השיחה עם אליסון.״ הוא ניתק את הפלאפון במהרה ואני רציתי לירות בעצמי שלוש פעמים לכיוון החזה ואז למות, מוות מהיר בשביל לחסוך מימני את כל הכאב. יש כאלה שאומרים שהכאב של איך שאתה מת בעצם מסכם ביחד את כל הכאב שעברת בכל חייך, אני דיי בטוחה שאני אמות בייסורים.

״את פשוט חתיכת זונה.״ קשה לי להגיד שאני לא מסכימה עם בוני, אני יכולה להבין מאיפה הכאב קלה הגיעה כשהיא אמרה לי את זה, אני הייתי מגיבה באותה הצורה.
״שיט!״ המגע של עורי עם התה הרותח שכרגע נשפך עליי לא היה המפגש האידיאלי כך שעורי צרב מכאב וכך גם הלב שלי.
קמתי מהספה בעצבים והנחתי את הכוס הכמעט ריקה על השולחן והיתקדמתי לכיוון המיקלחת לנקות את עצמי.

הקטע שלנוWhere stories live. Discover now