פרק 19

1.4K 86 4
                                    

״בדקת מה שאמרתי לך בוני?״ שאלתי את בוני בעצבים בזמן שחיפשתי את זוג העגילים לאירועים מיוחדים שלי.
״כן, תרגעי כבר לוי! זה לא טוב להיות מתוחה לפני דייט.״ היא אמרה ושפתייה הישתרבבו לחיוך ממזרי.
כן, אני יוצאת עכשיו לדייט עם ג׳ונתן, בן דודה של בוני.
היא ממש היתלבה לשמוע שהסכמתי, והיא טוענת ששתינו מאוד מתאימים. לשתינו יש טעם מוזר בבגדים ושתינו אוהבים לבלוט. אני לא מבינה על מה היא מדברת, אני לא סובלת לבלוט בציבור, עדיף להיות בלתי ניראת.
״מה מצאת לגבי מה שביקשתי?״ שאלתי בהיתעניינות, ביקשתי מבוני שתחקור לי קצת לגבי אלכסנדר. לא אמרתי לה את הסיבות הנילוות לבקשה שלי אבל אני יודעת שיש לה קשרים, גם אצלנו בביניין.
למשל היא הייתה זאת שאמרה לי שליבי ורון ביחד, הם כאילו עמיתים לעבודה, וכולם יודעים שזה אסור.

״כן, למה את חופרת על זה כל כך? הוא היה כל החופש אצל המישפחה של אליסון, עם אליסון כמובן. זה דיי מוזר כי הם אף פעם לא מבלים ביחד, מעניין למה דווקא החופש הזה הם החליטו ללכת ביחד להורים שלה.״ וואו, מה לעזאזל קרה לאלכסנדר בחופש הזה?
״עכשיו תצאי כבר ימהממת אחת!״ בוני קבעה ובעטה לי בתחת בסימן של לצאת החוצה, אני לבושה ומוכנה סוף סוף. זה לא שאני מחשיבה את הדייט הזה כמשהו, וכמובן שאין לי ציפיות, זאת בוני שהעמידה אותי ישר שחזרתי מהעבודה אל מול המראה וכבר התחילה לתכנן איך אני אראה הערב, ואני מודה שניראתי פצצה.
שימלה בצבע אדום חלש ורופף שהגיע לי עד קו הבירכיים עם עיטורים של יהלומים מזוייפים מסביב לקו החזה.
היא איפרה אותי עדין כי לטענתה, ג׳ונתן לא סובל איפור כבד, ואז שמה לי נעליי עקב עדינות במיוחד בצבע שחור והתאימה את השרשרת והעגילים. לא ניראתי מפוארת, וגם לא עדינה מידי.

היתקדמתי לכיוון המרצדס השחורה של ג׳קסון, כשהוא היה שעון עלייה ובחן אותי בעייניו הנוצצות.
״וואו, את מהממת היום.״ הוא קבע, כמובן שאני ניראת הרבה יותר טוב מהפעמים הקודמות שהוא ראה אותי. פעם אחת אחרי נסיעה של חצי יום, שהייתי מלאה בזיעה וסירחון, ועוד פעם במישרד אחרי שינה לא מספקת בכלל ועייפות ממש.
״תודה, גם אתה.״ אמרתי בשקט, טוב הוא בהחלט ניראה טוב, מאוד. חולצה מכופתרת בצבע שחור וגינס כחול תואם, הוא ניראה כאילו יצא משער מגזין של אופנה גבוהה לגברים.
ניכנסו לאוטו אחרי שיחה מביכה והתחלנו לנסוע. אני חייבת להגיד שהמכונית שלי ניראתה כמו פח מהלך ליד שלו. שלי זאת חברה לא מוכרת, ולו יש פאקינג מרצדס.

״אם אתה תמשיך לבהות בי ולא בכביש, אתה בסוף תהרוג את שתינו.״ קבעתי אחרי נסיעה ארוכה לכיוון אלוהים יודע איפה, הסבלנות שלי ירדה והנסיעה ממש משעממת.
הרגשתי את המבטים שלו ממשיכים לבחון אותי, אני לא יודעת מה הקטע שלו אבל הוא סתם מלחיץ אותי.
״אני מצטער, אבל את ממש יפה הערב.״ הוא אמר במבוכה ואני גילגלתי עיינים.
אני יודעת שלא חסר נשים היו מוכנות להיחלף איתי עכשיו, אבל אני לא יכולה, אנשים עשירים עולים לי על העצבים.
וכך גם אלכסנדר כמובן, אבל הסקס עם אלכסנדר זה רק סקס, אין פה מעבר, יש לי כמובן רגשות אליו, אבל הם היתמעטו עם הנסיבות הנוכחיות.
אני רק רוצה לנקות את הראש הערב, כי כמו שאמרתי, אין לי ציפיות.

הקטע שלנוWhere stories live. Discover now