Bab 17

2.6K 54 0
                                    

Kayla merebahkan dirinya keatas katil setelah pulang dari sekolah , lagi beberapa hari lagi dia bakal menduduki peperiksaannya. Dia nekad ingin menolong keluarganya setelah dia berjaya kelak.

Tanpa membuang masa Kayla bangun dan menunaikan solat zohor setelah itu dia mengulangkaji pelajaran seperti biasa.

Dek kerana terlampau penat Kayla tertidur diatas meja belajarnya , Puan Amalina yang kebetulan melalui pintu bilik anaknya itu terus melangkahkan kaki memasuki ke dalam bilik Kayla.

Diusap penuh kasih sayang rambut Kayla , kadang terdetik kesian kepada anak daranya itu kerana terlampau belajar dan tidak cukup rehat , namun bila ditegas mulala Kayla bising.

" mummy , Kayla kene study kayla kene dapatkan markah yang tinggi dalam spm , kayla nak jadi anak yang boleh membalas jasa mummy dan daddy. Kayla taknak mummy dan daddy kecewa sebab Kayla. Mummy daddy dont worry okay , i will make you guys proud of me soon  " omel Kayla sewaktu makan malam bersama keluarganya. Akibat terlalu stress dan tidak cukup tidur mata Kayla sembab pada bawah anak matanya itu.

Puan Amalina hanya mengiakan sahaja permintaan anak daranya itu kerana beliau tahu mungkin suatu hari nanti Kayla tidak akan bersungguh sungguh seperti apa yang dia nampak sekarang.

×××××××××

CINTA SI EGO - COMPLETED !! ✔Where stories live. Discover now