45 : Terlajak Tiup

201K 2.3K 76
                                    

"Qasha..." Suara Adam tenggelam bersama air pancuran yang kini sudah membasahkanku. Tanganku terus menggoncang batang Adam yang sudah sedia terangkat. Aku tak tahu harus berbuat bagaimana, jadi aku ikut saja naluriku. Dan suara Adam mendesah mengisi lagi bilik mandi itu.

Seketika, air pancuran terhenti. Apabila aku dongak ke atas, Adam sudah menutup pilinya. Kemudian, dia pandang ke bawah dan mengelus rambutku yang basah menutupi wajah.

"Qasha, mari sini." Ujar Adam lantas sikit membongkok untuk mencapai bahuku. Dia cuba menarikku agar kembali berdiri, namun aku tolak tangannya perlahan-lahan.

"Qasha..." Pintanya lagi, namun aku gelengkan kepalaku. Adam cuba menarikku berdiri sekali lagi, namun apabila aku kucup pantas batangnya yang masih aku genggam itu, dia terus terpaku.

Aku dongak ke atas dan matanya sudah redup diselaputi nafsu. Bibirnya sedikit terbuka dan dapat aku dengar dengan jelas nafasnya yang dihela keluar semakin pantas. Mata kami berpandangan, dan keinginanku untuk memuaskannya turut membuak.

Aku amati kebanggaan lelakinya dan sungguh, aku terpesona. Memori dengan Ed terlintas sekilas di kotak fikiranku, dan aku tak ingat jika aku pernah merasa teruja ikhlas sebegini sewaktu berhubungan intim sebegini dengannya, walaupun di bawah pengaruh candy.

Ah! Kenapa harus fikir tentang Ed lagi?

Membuang semua memori yang tak diundang itu, aku terus mengucup lagi hujung batangnya. Seperti reaksi kali pertama aku menggodanya dulu, dia sikit terkujat dengan sentuhan yang diterima. Dia hampir tergerak ke belakang apabila muncung bibirku disentuh di kulitnya.

Selepas aku ulangi beberapa kali dan melihatkan reaksinya yang semakin menerima caraku, aku terus membuka mulutku dan memuatkan kepala batangnya yang merah jambu itu ke dalam.

Satu erangan nafsunya terlepas sedikit kuat, menambahkan ghairahku, lalu aku masukkan sikit lagi ke dalam mulutku, berhati-hati agar tak mengenai gigi. Aku rasa tangan Adam naik menekup di tepi kepalaku dan aku tolak lagi kepalaku hingga kepala batangnya menyentuh tekakku, merangsang gag refleksku. Sekelip mata aku tarik kembali kepalaku, cuba mengawalnya.

"Sayang?" Suara Adam yang penuh nafsu itu terselit nada risau. Aku terus dongakkan kepalaku dan tergelak kecil tak semena-mena. Adam turut tersengih melihatkan gelagatku.

Tapi, senyuman itu mati apabila aku masukkan kembali kepala batangnya ke dalam mulutku. Aku ikut saja naluriku dan memasukkan sebanyak yang boleh sambil mengawal gag refleksku. Kemudian, aku lilitkan lidahku di permukaan kulitnya yang selembut baldu itu dan erangan nafsu Adam terlepas lagi. Tangannya kembali memegang tepi kepalaku.

Aku mulakan aksiku. Berhati-hati agar batangnya tak bergeser dengan gigiku, aku gerakkan kepalaku ke depan dan ke belakang berulang kali sambil sebelah tanganku menggenggam dan bermain dengan kantung telurnya. Sebelah lagi tanganku meraba-raba pahanya.

Lidahku yang masih menekap di batangnya bergeseran apabila kepalaku bergerak, menambahkan rangsangan pada Adam. Aku tahu aku melakukan blowjob ini dengan betul apabila namaku semakin banyak meniti di bibirnya, diselangi dengan nafas dan desahan nafsu yang semakin kuat.

Not bad for a first-timer.

"Ah- Qasha, saya dah nak-" Tiba-tiba, Adam terus menarik dirinya keluar dari mulutku dan menekup kedua tapak tangannya di hujung kemaluannya apabila air maninya mula memancut. Dia kemudian tersandar di dinding belakangnya sambil menutup mata. Badannya yang awal tadi nampak tegang dengan tekanan kini sudah mula relaks. Perlahan-lahan, aku berdiri dan memandang wajahnya yang kemerahan.

Aku buka kembali pili air pancuran itu dan Adam membuka matanya. Dia memandangku dan menarik senyumannya. Aku tarik tangannya dan melarikan air pancuran itu membasuhnya. Kemudian, aku tarik dia bersamaku di bawah air pancuran itu dan aku bersihkan pula batangnya yang sudah mengendur. Adam tak dapat mengawal diri; dia terus tergelak besar.

RAW || UqashaWhere stories live. Discover now