ARLUNA ©️

By dewihera_

1M 42.6K 6K

your lips, my lips, apocalypse. - Selepas kehilangan kedua-dua ibu bapa, aku telah diambil sebagai anak angka... More

𝟏. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟑. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟒. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟓. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟔. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟕. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟖. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟗. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟏𝟎. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟏𝟏. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟏𝟐. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟏𝟑. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟏𝟒. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟏𝟓. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟏𝟔. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟏𝟕. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟏𝟖. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟏𝟗. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟐𝟎. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟐𝟏. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟐𝟐. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟐𝟑. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟐𝟒. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟐𝟓. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟐𝟔. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟐𝟕. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟐𝟖. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟐𝟗. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟑𝟎. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟑𝟏. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟑𝟐. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟑𝟑. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟑𝟒. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟑𝟓. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟑𝟔. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟑𝟕. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟑𝟖. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟑𝟗. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟒𝟎. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟒𝟏. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟒𝟐. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟒𝟑. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟒𝟒. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟒𝟓. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟒𝟔. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟒𝟕. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟒𝟖. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟒𝟗. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟓𝟎. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧
𝟓𝟏. 𝐀𝐫𝐥𝐮𝐧𝐚
𝟓𝟐. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧

𝟐. 𝐀𝐝𝐫𝐢𝐚𝐧

37.8K 1K 15
By dewihera_

SEKEJAP mengiring ke kiri, kemudian ke kanan. Aku baring terlentang lalu kembali mengiring kiri memerhati cahaya lembut yang datang daripada lampu tidur di atas meja. Hari sudah semakin lewat tetapi mata masih tidak mahu terlelap. Akhirnya aku mengambil keputusan bangun dari katil, keluar dari bilik menuju ke sebuah bilik. Pintu dibuka menyerlahkan suasan bilik itu yang gelap serta sunyi menandakan penghuninya sudah lena.

Aku memanjat katil lalu merebahkan diri di sebelah Arluna. Wajah seksi berpipi tembam dan hidung kecil itu ditatap lama. Jari aku menari di atas wajahnya turun ke mulut yang sedikit terbuka kemudian menjalar ke bahagian dada terus ke bawah perutnya. Tangan aku bermain di bahagian itu sehingga mukanya berkerut bersama bunyi erangan perlahan keluar dari bibirnya. Tanganku cuba ditepis tetapi mendengar rengekannya membuatkan aku semakin seronok meneruskan perbuatan tadi sehingga dia kelihatan seperti kehilangan nafas dan bibir bawahnya digigit kuat. Segera bibir itu aku sambut dengan bibirku supaya tidak terluka kerana gigitannya tadi dan mengurutnya perlahan sehingga dia kembali tenang.

Perlahan-lahan matanya dibuka. Sepasang mata itu menatap aku bersama dengan bibir kami yang masih bertaut. Beberapa saat diambil untuk mencerna keadaan kami. Saat dia tersedar apa yang sedang berlaku, tubuh aku ditolak perlahan sekali gus meleraikan kucupan kami.

"Ad? You buat apa? Kenapa kacau I tidur?" Suaranya yang seksi ketika bangun tidur dalam nafas yang tersangkut-sangkut itu membuatkan aku seperti mahu menggomol bibirnya lagi tapi cukuplah 'pemanasan' yang aku telah berikan tadi. Tubuhnya ditarik dekat kepada aku semula.

"I tak boleh tidur kalau you tak ada." Aku bergumam perlahan sambil menatap dia sedang menggosok mata cuba menghilangkan rasa mamai. Bibir bawahnya yang merah dan bengkak itu diperhati lama. Aku tertawa kecil apabila dia memandang aku aneh dengan bibir yang mencibir. Comel.

"You gelak apa pagi-pagi buta ni?" Arluna menjeling aku tajam. Aku menggeleng laju lalu menyebamkan wajah pada dada lembut Arluna sebelum tersedar bahawa gadis itu tidak memakai baju dalam. Nafas ditarik dalam cuba untuk mengawal nafsu yang membuak-buak ketika ini. Arluna pula masih statik membisu di situ. Tiba-tiba terasa bahu aku ditampar kuat.

"Ad! You buat apa dekat I! You ni! I ingat mimpi tadi! Tak gunalah, Ad!" Dia menyelak selimut ke tepi melihat cadar katil yang sudah basah kerana 'pemanasan' tadi. Aku tergelak suka mendengar rungutannya. Apabila Arluna mahu bangun menukar pakaian, tubuhnya aku tarik semula masuk ke dalam selimut. Pelukan diketatkan sehingga dia menggelupur hendak melepaskan diri.

"Ad! I-"

Ketika dia ingin berkata sesuatu, pantas bibirnya aku gomol sepuasnya sampai kami berdua kehabisan nafas. Dada masing-masing turun naik mencari nafas. Bibirnya yang basah dengan air liur itu dijilat lalu dikucup sekali lagi. Tanganku mencari titik kelemahan gadis itu. Ketika jariku bermain di kawasan sensitifnya jarinya menggenggam kuat bahu dan dada aku.

"Adrian...please..."

Nama aku berterusan bermain di bibirnya apabila ciuman tadi tamat. Sebelah tangannya aku genggam manakala satu lagi meramas abdomenku. Bibirnya dikemam menahan erangan daripada terlepas.

"Stop, Ad. Nanti Mom dengar."

"Shhh, baby. Just let me do my thing."

Arluna memandang aku dengan mata yang kuyu. Tangannya cuba mencapai ereksi aku tetapi kedua tangannya segera digenggam lalu dibawa ke atas tidak mahu perkara ini berlanjutan. Cukup dia sahaja aku puaskan hari ini sebagai upah dengan apa yang selalu dia lakukan kepada aku.

Sampai pada kemuncaknya, aku menarik Arluna ke dalam dakapan sambil mengucupnya sekali lagi. Kukunya mencengkam kuat belakang tubuhku yang hanya tersarung t shirt putih yang nipis. Setelah keadaan menjadi tenang, dia memeluk pinggang aku dengan mata tertutup rapat. Selimut yang terselak kerana rontaannya tadi ditarik menutupi tubuh kami sehingga ke paras dada. Aku merenung wajahnya yang berkeringat, dia tiba-tiba membuka matanya semula membalas renungan aku.

"You okay? Nak I-"

"I'm okay. Tidurlah." Jawabku ringkas. Dia melukis sebuah senyuman manis. Bibirnya bergerak mengucapkan terima kasih dan menutup mata kembali. Aku menunggu beberapa minit sehingga dengkuran halusnya kedengaran barulah aku juga melelapkan mata, lena dalam pelukan erat Arluna sehingga keesokan paginya.

Aku keluar dari bilik Arluna sebelum Subuh menjelang kerana seperti kebiasaan, Mom akan masuk ke dalam bilik masing-masing untuk mengejutkan kami. Selepas habis mandi, aku turun ke dapur mendapatkan Mom yang sedang menghidangkan sarapan di atas meja sambil bergelak tawa bersama-sama Arluna.

"Morning, Mom!" Seperti biasa, pipi Mom dikucup pantas barulah aku mengambil tempat di meja makan berhadapan Arluna. Kakinya aku tendang perlahan dari bawah meja. Gelakku tercetus apabila dia mengangkat kepala bersama wajah yang cemberut.

Aku menumpukan perhatian kepada Arluna yang diam bermain dengan sudu dan garfunya di dalam pinggan. Entah apa yang dimenungkan gadis itu agaknya.

"Duduk je? Bukan nak tolong Mom. 'Anak dara' tak guna." Teguran aku menyedarkan dia kembali ke alam realiti. Dengan sengaja perkataan 'anak dara' ditekan menyebabkan dia menjeling tajam.

"At least, I bangun awal. Tak macam you! 'Anak teruna' tak sedar diri!" Giliran dia pula yang mengusik tetapi aku hanya mengangkat bahu tidak peduli dengan kata-katanya. Tak lama kemudian, terasa kaki aku disepak kuat dari bawah.

"Apa bergaduh depan rezeki ni? Ad suka sangat kacau Luna. Kahwinkan dua-dua ni nanti baru tahu!" Sampuk Mom membuatkan aku tertawa mendengar bicaranya disambut dengan sangkalan daripada Arluna.

"Ayyyeee! No way!"

"Why not?"

Arluna dan aku saling berpandangan. Dia dengan mata yang mencerlung tajam dan aku terus menyangkan riak nakal sambil tersenyum sinis. Betisnya digeselkan dengan jari kaki sebelum dia sekali lagi menendang kaki aku.

"Alaa, Luna! Kahwin bestlah. Lagi-lagi kahwin dengan anak kucing macam you. I memang suka perempuan manja-manja ni." Aku memanggung kepala dengan tangan di atas meja makan memandang Arluna yang berwajah masam. Arluna yang melihat Mom ketawa gembira, juga mencipta gelak palsu sambil memijak kaki aku sepuas hati. Tak padan dengan kaki saiz empat sakit pula dia pijak tetapi aku bijak mengawal riak dengan mengukir senyuman lebar.

"Oh, really? I pun suka sangat- sangat dengan lelaki buaya macam you. Nakal!" Arluna membalas bersama dengan senyuman yang dibuat-buat. Garfu di tangan sengaja ditekan dengan kuat ke atas roti yang berada di dalam pinggan. Mom yang menonton 'kemesraan' kami berdua langsung tidak luntur senyumannya. Aku menjelirkan lidah kepada Arluna dan dia melakukan reaksi paling seksi kegemaran aku.

Menggulingkan mata.















"BETUL ke you nak kahwin dengan I, baby?" Aku berlari anak mendapatkan Arluna yang sedang berjalan menuju ke perpustakaan kolej, mencari bahan untuk kerjanya. Sempat aku mengenyit mata ke arah beberapa orang gadis yang menegur di tepi koridor itu sehingga mereka menjerit histeria di situ. Well, Romeo Apollo International College! Siapa je yang tak jadi gila?

"Bila masa pula I cakap nak kahwin dengan you?" Dia menggulingkan mata. Pintu perpustakaan ditolak dan ketika itu semua mata terarah kepada aku dan Arluna. Aku yang sememangnya peramah melambaikan tangan ke arah pelajar di situ. Lebih-lebih lagi yang perempuan manakala Arluna terus berjalan dan melangkah ke arah satu baris rak buku yang tinggi dan tiada sesiapa di situ. Lelaki-lelaki yang juga berada di dalam perpustakaan tidak lepas memerhati langkah bak model Arluna tidak berkelip mata membuatkan aku ingin mencucuk mata mereka dengan garfu Mom. Cepat-cepat langkah Arluna dikejar.

"You tolak I, Luna? How could you? I ni hot stuff AIC. You patut happy sebab ada lelaki yang nak dekat you walaupun rupa you tak seberapa."

"Hei! That's too much! I cantik okay! Sebab tu you nak dekat I. Kan?" Dia menoleh ke arah aku yang sudah berada di belakang sedang bersandar pada rak buku di situ ralit melihat bentuk belakang tubuhnya yang jelas kelihatan ketika tangannya diangkat untuk mencapai buku di bahagian atas rak.

"Tak, baby. I nak dekat you sebab ada something yang lebih best daripada muka anak kucing you tu." Aku berbisik perlahan sambil mata turun ke arah dadanya dan kembali menatap wajah seksi itu. Bibir bawah dijilat apabila teringat bagaimana gadis itu menahan jeritannya semalam. Buat aku turn on je. Dia kembali membelakangi aku dan cuba mencapai buku di rak yang tinggi itu. Aku merapatkan diri sehingga belakang kami bersentuhan lalu menarik keluar buku yang diinginkan. Dia mengukir senyuman kecil. Ketika dia ingin mengambil buku itu, aku mengangkatnya tinggi ke atas. Senyumannya pudar.

"Kiss me." Aku berbisik perlahan dan mengulum cuping telinganya sehingga dia mengeliat kegelian. Dia menggeleng laju lalu melompat dan merampas buku tadi tanpa aku sedari. Selepas itu, segera dia melarikan diri dari situ. Aku berdecit perlahan dan mengikut langkahnya ke meja.

Kerusi bersebelahan Arluna ditarik. Gadis itu memilih meja yang paling hujung, tempat kebiasaan dia belajar dan pernah menjadi tempat kami bermadu asmara. Aku selalu pergi perpustakaan di sini pun sebab Arluna kalau tak, mungkin aku tak tahu kolej ni ada perpustakaan. Arluna yang sedang ralit membaca buku itu aku pandang lama. Rambut lembut hitam keperangannya itu digulungkan pada jari lalu dilepaskan perlahan-lahan.

"Ad, I'm trying to study here!" Giginya diketap geram apabila aku bertindak meniup perlahan leher jinjangnya. Aku mencebik ketika dimarahi gadis itu. Dia suka sebenarnya aku buat macam tu tapi takut turn on. Eheh.

Salah satu buku nota milik Arluna ditarik. Muka surat diselak satu persatu tanpa memahami isi kandungan dengan pelbagai nama saintifik di dalamnya. Dengan nota lengkap seperti ini, tak hairanlah Arluna menjadi salah satu pelajar Dekan AIC. Aku pernah berada di peringkat itu juga. Suatu ketika dahulu.

"Ad, you tak rasa nak berubah ke?" Aku mengangkat wajah menatap serius Arluna yang tiba-tiba bertanya soalan bodoh seperti itu. Buku nota miliknya ditutup kasar. Apa yang gadis ini fikirkan tadi sebenarnya? Dia belajar atau mengelamun?

"What do you mean? Dah bosan dengan I? Nak cari sugar daddy baru?" Penuh sarkastik nada aku bersuara bersama bibir tersungging sinis. Tak puas ke dengan layanan yang aku beri semalam? Damn.

"What? No. I cakap about your study. Kenapa sampai fikir I nak cari lain? Taklah." Dia menjawab dalam nada yang sangat menjengkelkan bagi telinga aku. Aku masih merenung dia tajam. Langsung tidak berasa lega dengan jawapannya itu.

"You better not, Luna." Aku berdiri lalu menolak kasar kerusi ke belakang sehingga menghasilkan bunyi yang kuat dalam perpustakaan yang sunyi itu sebelum berjalan laju keluar dari situ. Pelajar lain yang memandang, aku lempar jelingan tajam kepada mereka dan terus berlalu meninggalkan Arluna di situ.















AKU duduk di kafeteria sambil bermain dengan telefon bimbit. Memeriksa jadual minggu ini yang padat dengan latihan ragbi sempena Gran Bel Gioco tahunan AIC yang akan berlangsung beberapa minggu akan datang. Alarm yang sudah ditetapkan, berbunyi menandakan kelas Arluna sudah tamat. Aku terus ralit dengan telefon bimbit menunggu Arluna datang ke meja ini untuk memujuk aku kerana kesilapan kata-katanya di perpustakaan tadi.

"Hei, Adrian. I-"

"Duduk tempat lain." Tanpa memandang ke arah gadis itu sahaja aku sudah tahu dia ialah Arluna hanya melalui bau parfum yang dipakainya. Dia menatap aku lama seperti terkedu tetapi aku masih tidak mengendahkan dia yang sedang berdiri tegak di situ.

"You marah I ke? You salah faham jelah tadi, Ad. I minta maaf, okay?"

Aku masih buat tidak endah dengan kata maafnya. Telefon bimbit disimpan lalu membuang pandang ke tempat lain. Arluna yang sudah mendiamkan diri itu dijeling. Itu je ke yang dia nak cakap?

Pujuklah lagi! Pujuklah! Tengah merajuk lagi ni!

"Fine."

Dia akhirnya membawa diri ke meja jauh daripada aku yang terkebil-kebil melihat langkahnya semakin menjauh tanpa ingin memujuk aku lagi. Dia cakap fine je? Fine je? Okay! Fine!

Aku mengerling dia yang juga memandang ke arah aku. Masing-masing dengan riak yang mencuka. Telefon bimbit yang pada mulanya hanya ingin mengalihkan perhatian daripada Arluna, terus membuat aku leka. Ketika kepala diangkat ingin memeriksa jika Arluna masih di situ atau tidak, mata aku mengecil apabila melihat sekumpulan pelajar lelaki berada di sekeliling meja di mana Arluna sedang duduk. Laju sahaja aku mengangkat punggung dari kerusi untuk mendapatkan gadis itu yang mula nampak tidak selesa.

"Boleh kitorang duduk dengan Arluna sekali?"

"Tak boleh!" Laju aku memintas sambil melingkarkan tangan pada bahu Arluna. Empat orang lelaki itu mengalihkan pandangan ke arah aku dan Arluna bergilir-gilir. Pakaian mereka ditilik dari atas ke bawah. Mata aku terhenti pada dua daripada empat orang itu memakai selipar ke kolej. Bibir tersungging sinis. Ew.

"Kau badi-badi awek aku apa lagi?! Blah lah!" Aku mengacah untuk memukul lelaki-lelaki itu sehingga mereka bertempiaran lari dari situ. Aku tersengih lebar sehinggalah Arluna menepis tangan aku yang berada di bahunya.

"Awek you? Bila masa I jadi awek you, Mr. Antisocial?" Dia menolak bahuku kuat tetapi sedikit pun aku tidak bergerak. Aku ketawa mengejek kemudian menggenggam tangan lembutnya yang menolak aku tadi. Bibir seksi itu menjadi tatapan aku buat seketika sebelum wajah dirapatkan pada telingnya.

"Kalau kita bukan dekat public, dah lama bibir you tu I lumat-lumat sampai lemas!"

Matanya dibulatkan dan membuatkan aku semakin mahu lakukan apa yang baru aku katakan tadi.

Comel sial perempuan ni.

Continue Reading

You'll Also Like

93.7K 9K 46
Dua pekerjaan yang sangat mencabar. Jika lalai seminit, banyak nyawa yang terkorban. "Tuan ingat muka Tuan kacak sangat?" Gaduh. Gaduh. Gaduh. Ada...
65K 5.5K 41
178K 3.9K 37
[ BOOK 1 OF I'M YOURS SERIES ] - SINOPSIS - "will you marry me?" -Tengku Adam Asyraf "marry with you? Tengku dah lupa apa yang Tengku pernah cakap pa...
1.1M 40.1K 57
𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟐 𝐊𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐀𝐬 𝐇𝐢𝐬 𝐏𝐫𝐞𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐖𝐢𝐟𝐞 𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐇𝐚𝐟𝐟𝐚𝐳 𝐃𝐚𝐢𝐲𝐚𝐧 | 𝐃𝐚𝐫𝐢𝐬𝐚...