HE IS COLD HEARTED [ C ]

By kimasyr_

156K 5.5K 159

KARYA PERTAMA - NURUL ASYIQIN Tengku Aaryan Zahreen ❆| Azzahra Raissa ❃ "Me? I'm cold hearted men & a killer... More

❆❃ Prolog
❆❃ HE IS COLD HEARTED 1
❆❃ HE IS COLD HEARTED 2
❆❃ HE IS COLD HEARTED 4
❆❃ HE IS COLD HEARTED 5
❆❃ HE IS COLD HEARTED 6
❆❃ HE IS COLD HEARTED 7
❆❃ HE IS COLD HEARTED 8
❆❃ HE IS COLD HEARTED 9
❆❃ HE IS COLD HEARTED 10
❆❃ HE IS COLD HEARTED 11
❆❃ HE IS COLD HEARTED 12
❆❃ HE IS COLD HEARTED 13
❆❃ HE IS COLD HEARTED 14
❆❃ HE IS COLD HEARTED 15
❆❃ HE IS COLD HEARTED 16
❆❃ HE IS COLD HEARTED 17
❆❃ HE IS COLD HEARTED 18
❆❃ HE IS COLD HEARTED 19
❆❃ HE IS COLD HEARTED 20
❆❃ HE IS COLD HEARTED 21
❆❃ HE IS COLD HEARTED 22
❆❃ HE IS COLD HEARTED 23
❆❃ HE IS COLD HEARTED 24
❆❃ HE IS COLD HEARTED 25
❆❃ HE IS COLD HEARTED 26
❆❃ HE IS COLD HEARTED 27
❆❃ HE IS COLD HEARTED 28
❆❃ HE IS COLD HEARTED 29
❆❃ HE IS COLD HEARTED 30
❆❃ HE IS COLD HEARTED 31
❆❃ HE IS COLD HEARTED 32
❆❃ HE IS COLD HEARTED 33
❆❃ HE IS COLD HEARTED 34
❆❃ HE IS COLD HEARTED 35
❆❃ HE IS COLD HEARTED 36
❆❃ HE IS COLD HEARTED 37
❆❃ HE IS COLF HRATED 38
❆❃ HE IS COLD HEARTED 39
❆❃ HE IS COLD HEARTED 40
❆❃ HE IS COLD HEARTED 41
❆❃ HE IS COLD HEARTED 42
❆❃ HE IS COLD HEARTED 43
❆❃ HE IS COLD HEARTED 44
❆❃ HE IS COLD HEARTED 45
❆❃ HE IS COLD HEARTED 46
❆❃ HE IS COLD HEARTED 47
❆❃ HE IS COLD HEARTED 48
❆❃HE IS COLD HEARTED 49
❆❃ HE IS COLD HEARTED 50
❆❃ HE IS COLD HEARTED 51
❆❃ HE IS COLD HEARTED 52
❆❃ HE IS COLD HEARTED 53
❆❃ HE IS COLD HEARTED 54
❆❃ HE IS COLD HEARTED 55
❆❃ HE IS COLD HEARTED 56
❆❃ HE IS COLD HEARTED 57
❆❃ HE IS COLD HEARTED 58
❆❃ SPECIAL CHAPTER ❆❃
❆❃ SPECIAL CHAPTER 2 ❆❃

❆❃ HE IS COLD HEARTED 3

4K 162 2
By kimasyr_

"EVERYTHING is ready. I want you to follow my instructions before acting. Understand all?" suara lelaki yang di kenali sebagai King of darkness mula bergema di depan markas Golden Tiger.

"Understand Young Master!"

"Team Alpha, aku nak korang masuk dari pintu belakang. Jaga belakang kalau-kalau ada musuh nampak kita. Team Wolf, aku nak korang follow aku dari belakang cover aku bila aku dah naik atas. Eagle aku nak kau cover kitorang dari luar. Angel, aku nak kau hack sistem diorang dan kawal tempat ni. Bagitau kami jika mereka buat serang hendap. Serang semua anak-anak buah diorang dan jangan tercicir 1 pun. Understand all?" kata Tengku Aaryan dengan tegas. Wajah beku dingin ditangkan pada semua anak-anak buahnya.

"Understand young master!" jawap mereka semua serentak dan tegas.

Lelaki dingin beku itu menganggukkan kepala dan mengarahkan anak-anak buahnya untuk bergerak masuk ke kereta masing-masing.

Malam ni, ada misi yang perlu mereka selesaikan. Seorang King of darkness  paling pantang apabila ada orang mencari pasal dengan dia. Silap orang nak bermain api dengan dia.

Malam ni juga dia akan hapuskan orang tu dengan tangan dia sendiri. Sekali gus menjatuhkan syarikat yang telah dibangunkan oleh orang itu.

Dia dan anak-anak buahnya sudah sampai di sebuah gudang lama yang agak usang. Tangan memberi isyarat kepada anak-anak buahnya sebelum mereka semua bergerak ke tempat yang telah dia tetapkan tadi.

Sebelum mereka datang ke sini, dia telah beri arahan kepada Amir untuk jejak lokasi persembunyian musuh dan selok-belok bangunan ni.

"Apa punya tempatlah ni. Dahlah buruk busuk pula tu. Tak boleh ke cari tempat yang cantik bersih sikit. " bebel Dayyan yang baru turun dari Kawasaki Ninja H2R miliknya.

"Entahnya, nama kumpulan dah sedap tapi gudang buruk ni jugak jadi tempat simpanan diorang. Haih sedih betul diorang ni." bebel Shahrul pula sebelum menganggukkan kepalanya tanda setuju dengan kata-kata Dayyan tadi.

Tengku Aaryan hanya biarkan sahaja apa yang dibebelkan oleh Shahrul dan Dayyan. Malas nak layan diorang, buat pening kepala dia je nanti.

Dia hanya menayangkan wajah dingin dan bekunya sebelum dia bergerak masuk meninggalkan dua ekor beruk tu di luar.

Tengku Aaryan memerhati kawasan tersebut di ikuti team Wolf di belakang dia. Team Alpha dan Eagle sudah berada di tempat masing-masing.

"Who are you, what are you doing here?!" seorang lelaki Cina berada di belakang mereka. Di tangan lelaki itu ada sepucuk pistol tepat menghala ke arah seorang anak buah Team Wolf.

Tengku Aaryan memberi isyarat mata kepada anak buah Team Wolf supaya steady di tempatnya dan jangan bertindak.

"Wowwo..relax ahh bro. We are the only people who came to visit you, why can't we?" gurau shahrul bila melihat lelaki Cina itu mengarahkan pistolnya kearah dia pula. Anak buahnya tadi sudah di lepaskan.

Shahrul senyum sinis bila nampak wajah bengang lelaki Cina itu. Nampaknya dia dah berjaya buat musuhnya naik angin.

BANG...

Lelaki Cina itu rebah bila ditembak oleh Tengku Aaryan tanpa mengeluarkan sebarang bunyi. Dia kembali meneruskan perjalanan dia tanpa peduli pandangan muka tak puas hati Shahrul pada dia.

Shahrul mengejar langkah Tengku Aaryan yang sudah berjalan ke depan meninggalkannya. Mereka kembali lakukan misi sebelum mata coklat Tengku Aaryan berhenti pada sebuah tangga yang nampak macam tak berupa tangga.

"Bro. Seriuslah kita kena naik atas pakai tangga ni? Like argh! Tangga pun macam nak roboh. Kita pakai tangga lain jelah." suara Shahrul kembali kedengaran di earphone yang mereka pakai.

Tengku Aaryan mendengus kasar. Beruk ni memang mencabar kesabaran dia.

"No. Gudang ni ada satu tangga je dan tulah tangganya. Nak tak nak korang kena naik pakai tangga tu juga." kedengaran suara Angel di earphone mereka.

Shahrul sudah buat muka sedih bila Angel bagitau iti sahaja tangga yang mereka boleh naik di tingkat atas.

"Kalau kau takut tak payah naik. Kau duduk je bawah jaga anak-anak anjing tu. Dasar penakut." dingin sahaja suara Dayyan masuk ke dalam telinga dia. Shahrul mengepalkan tangannya.

"Kau ni! Memang dah lama hiduplah Dayyan!" kata Shahrul. Suaranya agak kedengaran seperti menjerit tetapi dia masih boleh kawal lagi suara dia.

Dayyan senyum sinis. Hah macamlah kau boleh datang dekat aku. Belum sempat kau jumpa aku, kau dah selamat kena maki dengan Tengku Aaryan.

"Tolong serius boleh tak? Kita ada misi yang nak kena selesaikan. Kalau kau takut baik kau pergi balik dan keluar dari group ni. Aku tak perlukan orang pengecut macam kau. Kalau kau masih nak jalankan misi ni, baik kau dengar cakap aku! Aku dah lama bersabar dengan perangai korang berdua. Jalan!" tegas suara Tengku Aaryan memarahi Shahrul dan Dayyan. Mukanya usah di katakan lagi.

Shahrul buat muka sebelum dengan perlahan kaki melangkah juga naik tangga usang itu.

"Cepat sikitlah bro. Musuh tu bila-bila masa je boleh serang hendap kau dari depan." sekali lagi suara Amsyar kedengaran di earphone mereka dan kata-kata itu di tujukan kepada Shahrul.

Shahrul kemam bibir. Menahan api kemarahan yang bergelora di dalam diri dia.

"Shut up your fu**king mouth."  maki Shahrul kepada Amsyar. Tergelak kecil Amsyar di buatnya. Ingatkan diri tu tak panas, rupanya tengah panas.

"Focus Angel!"

"Yes Young Master. Oh, musuh berada di bilik ketiga tidak jauh dari tempat korang berdiri sekarang. Be careful. Musuh bersenjata and..."

"And what Angel? " soal Tengku Aaryan dingin.

"Ada mangsa mereka dalam bilik tu. And you know what? Mangsa tu di kelilingi dengan bom. Aku rasa korang kena bertindak cepat. All the best you guys, i know you guys can do it. Bye."  ucap Amsyar sebelum dia matikan earphone pada telinga kanannya. Panggilan untuk Team Alpha masih on dan kini dia beralih kepala mereka pula.

"Kurang ajar punya setan. Macam tu je dia matikan. Siot betul budak ni. Habis misi ni memang kena dengan aku." marah Shahrul dengan muka menahan geram.

"Ready? " soal Tengku Aaryan pada Shahrul yang berada di belakangnya.

"I'm always ready men. You're the one who doesn't know." jawap Shahrul dengan berlagak.

Tengku Aaryan memutarkan bebola matanya ke atas bila telinganya mendengar ayat Shahrul.

Tengku Aaryan dan Shahrul berdiri betul-betul di depan pintu yang Angel katakan tadi. Anak-anak buah mereka mengawasi di tempat lain. Tanpa arahan ataupun suara, pintu bilik iti selamat di tendang oleh Tengku Aaryan.

Terkejut beruk Shahrul di buatnya dengan tindakan drastik lelaki itu. Bukan Shahrul sahaja yang terkejut, musuh mereka yang berada dalam bilik itu juga terkejut bila bilik mereka disergah dengan dua orang lelaki yang mereka cukup kenali.

"Hello bitch. Nice to meet you again." soal Tengku Aaryan dengan suara mendatar.

"Hah. Boleh bla lah dengan ayat kau tu. Macam mana korang boleh tau lokasi aku hah? Korang ni memang suka buat aku sengsarakan!" jerit Khairul dengan muka berangnya.

"Siapa yang buat hidup kau sengsara sekarang? Kau yang cari pasal dengan akukan, so kau hadap jelah." sinis sekali suara Tengku Aaryan bersuara.

Khairul dengan tak puas hatinya,  terus menembak pasu bunga yang berada dalam bilik itu. Habis berkecai pasu dan tanah bersepah atas lantai. Dia berjalan ke arah Tengku Aaryan dan Shahrul dengan penuh benci dan dendam.

Tengku Aaryan yang melihat Khairul menghalakan pistolnya kearah Shahrul terus dia berlari mendapatkan lelaki itu terlebih dahulu sebelum dia bertindak menyepak pergelangan tangan Khairul. Pistol yang dipegang Khairul terpelanting jauh.

Khairul yang tidak puas hati terus menumbuk Tengku Aaryan dengan kuat dan menyepak badan Tengku Aaryan. Tengku Aaryan membalas setiap serangan yang di lakukan oleh Khairul, semua serangan Khairul dapat ditepis dengan mudah. Anak buah Khairul pula menyerang Shahrul dan semua serangan anak buah Khairul dapat ditepis dengan mudah sekali.

"Kau patut matilah s*** kalau kau mati mesti aku dah hidup senang, kaya raya tanpa gangguan kau." marah Khairul sambik mengeluarkan pisau tajamnya dan mengarahkan pada Tengku Aaryan.

Tengku Aaryan mengelak dari terkena pisau itu dan menyepak pergelangan tangan Khairul sebelum...

KRAKK...

"Arghh! Sakitlah s***" balas Khairul dengan amarahya. Dia perasan pistol miliknya berada tidak jauh dari tempat dia berdiri. Tanpa membuang masa dia terus berlari di mana pistol miliknya berada dan mengarahkan pistol miliknya kearah Tengku Aaryan. Picu pistol di tekan dan sasarannya tepat terkena pada kaki kanan Tengku Aaryan.

"Arghh!"jerit Tengku Aaryan dengan kuat. Dia memegang tempat yang kena tembak itu dengan wajah yang menahan sakit, tapi dia tidak kisah. Dia harus tamatkan semuanya hari ni juga.

Dia bangun dan meluru ke arah Khairul dengan wajah menahan sakit tapi tercalit aura dingin bekunya. Dia terus menumbuk wajah Khairul dengan kuat tanpa peduli kesakitan yang dia rasakan sekarang ni.

Dengan kudrat yang masih ada dia terus menyepak badan Khairul menggunakan kaki kirinya.

Khairul terus tersungkur jatuh bila disepak oleh Tengku Aaryan. Pistol yang dipegangnya juga jatuh. Dia yang ingin mencapai pistol miliknya tidak sempat bila pistol itu sudah dicampak jauh oleh Tengku Aaryan.

Tengku Aaryan terus menendang kuat perut Khairul bila melihat Khairul ingin bangun. Dia mencangkung sebelah Khairul dengan wajah sinisnya.

"Inilah akibatnya bila orang cari pasal dengan aku. Kau mungkin tak tahu siapa aku yang sebenarnya tapi hari ni aku akan bagitau kau siapa aku yang sebenar-benarnya ye." kata Tengku Aaryan geram dengan wajah dingin bekunya. Muka lelaki tu di angkat dengan kasar.

Khairul memandang Tengku Aaryan dengan perasaan marah dan benci. Dia menahan sakit bila ditendang kuat oleh Tengku Aaryan tadi.

"Kalau kau nak tau akulah King of darkness. Tiada siapa yang berani cari pasal dengan aku, tapi kau ni lain sikit. Kau hanya tau nama aku Tengku Aaryan sahaja, kau tak tau nama samaran aku. Bagi aku kau ni bodoh sebab kau tak selidik dengan betul sebelum kau cari masalah dengan aku. So, aku nak pesan kat kau...lain kali sebelum nak cari masalah dengan aku selidik betul-betul tentang aku dulu barulah kau plan macam mana nak seleweng duit syarikat aku. " pesan Tengku Aaryan kepada lelaki itu. Dia berdiri semula sambil kepalanya memandang ke bawah atau lebih tepat lagi memandang Khairul.

Wajah lelaki tu sudah tidak seperti tadi. Muka yang berlagak dan angkuh sekali sudah bertukar takut dan pengecut.

Tapi dia apa kisah? Janji misi dia selesai, setel. Dia mengeluarkan pistol emas kehitaman miliknya dan menghala ke arah Khairul.

"Tolong...tolong jangan bunuh aku. Aku merayu sangat dekat kau Ryan. Maafkan aku, aku tau aku salah. Maafkan aku..." Khairul merayu pada Tengku Aaryan supaya dia tidak dibunuh di tangan lelaki tu.

Tapi, Tengku Aaryan hanya buat tak tahu sahaja dengan rayuan Khairul. Dia dah biasa dengan semua ni.

Shahrul hanya tersenyum sinis melihat rayuan Khairul pada Tengku Aaryan. Anak buah Khairul semua dia dah tumbangkan dengan mudah sekali.

"There are some last words before you die? " tanya Tengku Aaryan dengan wajah beku.

"Please...jangan bunuh aku. Aku minta ma.." belum sempat Khairul menghabiskan ayatnya, Tengku Aaryan terus menembak tepat pada dahi Khairul.

"Oppss...tertekan pulak." kata Tengku Aaryan dengan suara mendatar.

Tengku Aaryan memandang Shahrul. Shahrul memandang Tengku Aaryan semula tanda kenapa. Tengku Aaryan  menjulingkan matanya keatas sebelum tangannya menunjuk ke arah lututnya yang berdarah.

Shahrul membulatkan mulutnya tanda "OOO" tanpa bersuara. Shahrul terus memapah Tengku Aaryan.

"Lepaskan perempuan tu. Hantar dia pergi hospital dan biarkan sahaja dia di sana." arah Tengku Aaryan kepada salah seorang anak buahnya yang baru muncul.

Shahrul memapah Tengku Aaryan sampai  masuk ke dalam Buggati Chiron milik lelaki itu.

"Eh, apasal ni? Kena tembak ke? Kata hebat. Takkan boleh tembak kot..." ejek Dayyan yang baru muncul di depan kereta milik Tengku Aaryan.

Tengku Aaryan tayang muka tak puas hati. Semak pula beruk ni. Shahrul yang faham akan isyarat mata Tengku Aaryan dia terus bersuara.

"Kau boleh drive tak?" soal Shahrul prihatin.

"Boleh. Aku bukannya patah kaki pun sampai tak boleh nak drive." balas Tengku Aaryan dengan dingin. Dia terus meninggalkan Shahrul yang membebel sorang-sorang.

"Boleh. Aku bukannya patah kaki pum sampai tak boleh nak drive. Pertt poyo." Dayyan sengaja mengulangi ayat Tengku Aaryan tadi dengan gayanya yang tersendiri.

"Aku dengar. Amsyar, letupkan bangunan. Mission complete." Tengku Aaryan memberi arahan kepada Amsyar .

Shahrul, Amir dan Amsyar gelak besar bila Dayyan terkena juga akhirnya dengan Tengku Aaryan.

Semua anak-anak buahnya sudah selamat keluar. Amsyar tanpa berlengahkan masa lagi terus menekan butang pada macbooknye dan...

BOOM!

Tengku Aaryan tersenyum puas hari melihat gudang usang itu meletup dan di jilat api. You started this game first, so I will help you how to end this game.













I apologize for the late update. I'm very sorry🙏🙏. Insyaallah bsk kalau xde apa² saya akan update bab seterusnya.

Happy Reading😘

Continue Reading

You'll Also Like

541K 58 1
𝔻𝕣 𝕌𝕗𝕒𝕚𝕣𝕒𝕙 𝕌𝕞𝕞𝕒𝕣𝕒 𝕃𝕖𝕗𝕥𝕖𝕟𝕒𝕟 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕥𝕚𝕞 ℕ𝕦𝕒𝕚𝕞𝕒𝕟 𝕌𝕞𝕒𝕣 𝑲𝒂𝒓𝒚𝒂 𝒊𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒓𝒆𝒌𝒂𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒂𝒔...
274K 10.1K 61
Badboy dan perempuan malang? Boleh ke bersatu? Alia Wafia, seorang perempuan yang boleh dikatakan bernasib malang di dalam hidup. Dibenci keluarga? K...
590K 29.2K 47
Setelah kehilangan orang tersayang, Damia Nabella nekad. Tidak mahu mencintai. Huluran cinta hadir daripada Irfan Izzali, yang dianggap sebagai aman...
2M 90.3K 79
TENGKU ARYAN HARRIS TENGKU ARIEL HARRIS TENGKU ADELIA NATASHA Mereka ialah bukti kasih sayang Aryana dan Daniel. Masing-masing membesar dengan sempur...