From Then Till Now: A Jamaica...

By Iamtashany

Leah Mitchell, the best friend to Shanya Holt, develops a deep attraction for the man sent to protect her. Fo... More

Author's Note
Prologue
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 22
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28
Chapter 29
Chapter 30❗
Chapter 31
Chapter 32
Chapter 33
Chapter 34
Chapter 35
Chapter 36
Chapter 37
Chapter 38
Chapter 39
Chapter 40
Chapter 41
Chapter 42
Chapter 43
Chapter 44
Chapter 45
Chapter 46
Chapter 47
Chapter 48
Chapter 49
Chapter 50
Chapter 51
Chapter 52
Chapter 53
Chapter 54
Chapter 55❗
Chapter 56❗
Chapter 57
Chapter 58❗
Chapter 59
Chapter 60
Chapter 61
Chapter 62
Chapter 63
Chapter 64
Chapter 65
Chapter 66
Chapter 67
Chapter 68
Chapter 69
Chapter 70
Chapter 71
Chapter 72
Chapter 73
Chapter 74
Chapter 75 ❗
Chapter 76
Chapter 77
Chapter 78
Chapter 79
Chapter 80
Chapter 81
Chapter 83
Chapter 84
Chapter 85
Chapter 86
Chapter 87
Chapter 88
Chapter 89
Chapter 90
Chapter 91
Chapter 92
Chapter 93
Chapter 94
Chapter 95
Chapter 96
Chapter 97
Chapter 98
Chapter 99
Chapter 100
Chapter 101
Chapter 102
Chapter 103
Chapter 104
Chapter 105
Chapter 106
Chapter 107
Chapter 108
Chapter 109
Chapter 110
Chapter 111
Bonus Chapter
Author's Note
Update

Chapter 82

4K 492 177
By Iamtashany

Remember to VOTE and leave a comment on this chapter!!!

Jubba's POV

Friday 3:30 AM

We walk into the house and I know I have a lot of explaining to do. The only good thing about yesterday into this morning is that Shan and Alex are having a girl.

It seems like Alex was the only one that guessed right but either way, we are all happy. Lilli says that Shan was dehydrated, and her pressure was high but outside of that, she's ok.

They're keeping her overnight for observation. She didn't complain she just said ok even though I know she wanted to be anywhere but in that hospital bed.

I think she finally understood what Alex has been trying to say and I'm happy that they're at least talking to each other again. He's there with her and told us to go home and get some rest.

"Leah we need to talk," I say as I move to the kitchen to get something to drink.

"Can we do that tomorrow I'm tired," she says as she makes her way up the stairs. I take my beer and head to my newly assigned bedroom. I take a quick shower and climb into the bed, I'm tired but I can't sleep.

I'm just not used to this damn room, as comfortable as the bed is I just can't get comfortable.

After five minutes of staring at the ceiling, there's a knock on the door and Leah walks in.

"Wah yuh a knock fah Leah?" I ask, still looking at the ceiling.

"Because unlike you, I respect people's privacy, suppose you were naked?" She asks and I chuckle.

"Then step one would be complete," I respond, still not looking at her.

"Step one?" She queries.

"Steps to fucking you," I reply and she laughs.

"What's step two?" she asks, she's still standing at the door.

"Come mek mi show yuh," I finally look at her and she walks over to the bed.

I pull her on top of me, kissing her hard before rolling over and pinning her beneath me. I want to fuck her, but I need to talk to her first, her legs going around my waist isn't helping one bit as she grinds on my cock.

"Lee, we need to talk," I try to ease off her but she resists and her lips find my neck.

Cho bomboclaat!

"Baby, mi need fi talk to yuh," I ease up and roll off her, I groan when she kisses her teeth.

"Ok Jordon, talk," she says in a frustrated tone.

I sit up and rest my back against the headboard and she follows me. I don't even fucking know where to start.

"This ago tek a little while, mi might struggle through it but know mi nah go hurt yuh, if yuh feel threatened or anything just call Alex or Dane.

Yuh might change yuh mind about me when you hear everything but I want to put everything on the table for you to know who you're in a relationship with," I take a deep breath and release it.

She doesn't say anything she just holds my hand and I appreciate the touch.

"Mi tell yuh already seh mi grow up inna Spain, my mother was poor and she get caught up wid d don and a so mi come about. When Mummy stop deal wid him romantically him stop tek care a mi so mi and Mummy struggle.

She move outta him house and go live wid her grandfada pon the other side a Spain. A so mek mi tell yuh seh a pure zinc did surround mi.

Mi uncle, Dadda did deh a West a lock off a one spot because that's where his mother is from. A little ting go dung and police start circle him so mi father tell him fi come jam wid him.

Mi uncle not only street smart but him book smart so when him come him start put structure to wah mi fada did a do. Him loving too so d man dem start rate him and show him maximum respect.

When him find out seh mi and Mummy a suffer him never like dat so him come talk to Mummy. Mummy bitter so she say she no want nothing fi do wid mi fada and him people dem.

Dadda tell her seh she cyaan use mi fada oil and fry everybody and mi need fi know mi family dem. She reluctantly agreed and a so mi start spend time wid mi fada again.

Mummy mek it clear seh if mi school work slip a it dat. So Dadda work wid mi a evening time, help mi wid mi homework and ting. Still deh top a mi class so Mummy nah cuss and mi mek sure mi reach home before her a evening time.

Mi did love the excitement at the base so mi deh deh regular. Mi did love d big people conversations, love hear d murder stories, love hear bout d sex but most of all mi did love when mi get fi buss d gun dem.

By mi reach twelve mi know everything bout guns and mi aim on point. None a d foot soldier dem never badda dan mi. Mi tell yuh bout mi first kill and contract work already so mi no need fi tell yuh dat again.

So pon d other side a Spain now mi fada never control deh so but a deh so mi and Mummy live, also, a over deh so Keisha live. Mi and Keisha go d same school so wi chat here and there. She know mi Madda and mi know her people dem but at the end a d day technically wi deh pon two different sides a d fence.

It's not like now, how Dadda control d two sides; back then every now and again d two sides woulda war but Dadda come in and broker a peace treaty because Mummy decide seh she nah lef weh she deh because she no do nobody nothing.

But Dadda know seh if war start dem ago try kill d don's only son. So d other side used to have problems getting in their drugs, wi never av dem problems deh because wi politician did a do him work.

So wah we do is bring in the drugs fi dem and get a percentage of the profit. Dadda control all a dat because even though mi fada was the don him no av d head space fi deal wid d logistics, Daddy was more of a muscle don so him and Dada made a good team not dat Dadda couldn't do the muscle work.

So treaty a gwaan and d place a run nice and mi and Keisha start turn friends now. Keisha a one a d nicest gyal inna Spain but she nah gimmie d pussy because she seh mi a whore.

Well, a never lie she a tell still because by the time mi reach fifteen mi a d hottest ting a road plus mi street cred did high as a bomboclaat kite ," I laugh out loud before continuing.

"So mi a gwaan do school work, fuck and kill. Mi work hard a school because mi never waan stop fuck and kill and mi know Mummy woulda clip mi wing and if a one ting mi nah do a disobey her.

My father on the other hand was a different bomboclaat story. Mi and d man couldn't gree. When mi reach sixteen mi find out seh d pussy a tief out d man dem coke but wah hurt mi is how him a sniff it out like a pussyclaat stocky!" I stop and take a deep breath to calm down. I get up from the bed and walk over to the window.

"Hey Babe, it's ok, you don't have to talk about it if it's too difficult," Leah says from behind me.

I try to get my anger under control before turning around to face her. I take her hand and lead her back to the bed.

"No, I'm good, I want to tell you," I reply and she nods.

"Ok, so d summer when mi graduate fifth form mi and Keisha start fuck. Like mi seh she know mi story and everything so it was easy to be myself around her. Mi never haffi pretend like I did with the girls who didn't know that my father was the don. Or the ones that knew but didn't know how good I was in school.

How mi see it, mi did a live a double life depending on who I was with. Wid Keisha mi never affi do dat because she understood the movements.

Mi lock off Keisha but mi still a fuck adda gyal until she start mek up noise and fight off mi gyal dem. Anyways mi start cool it because honestly she's a decent girl and she check fi mi but she no hol' no meds. Her fuse short and she always a keep up fuckry.

Inna sixth form now, because a dat Mummy want. Memba mi tell yuh seh mi a mek money from the killing so Keisha no in need a nothing. Mi not even mek she affi ask mi fi nothing. One day mi deh a d base and mi chargie come tell mi seh Keisha a fuck a drugs man inna Spain.

Mi never jealous but mi never appreciate the disrespect. Mi nah tek no man word fi it so mi go find out fi mi self. Mi trail her and see her wid d man a kiss up.

Mi go over and talk to her like a just mi linky, call to d man and go bout mi business. One ting wid Keisha she ago have a story so mi a mek sure seh wi av d same story.

Inna d night she come link mi and a bawl so mi ask her why she dweet. I will never forget it for as long as I live and no matter the amount a time she apologise, mi cyaan get over it. She tell mi seh mi nah go no weh inna life and she cyaan siddung inna Spain a suffer fi d rest a fi har life.

The next two years now wi no deal and mi think it lick her chip because mi never lash out pon her mi just seh cool and move on wid mi life. Mi no blame her still because even though mi did rate her mi never in love wid her. Mi mind never deh deh so but mi sure it woulda happen eventually.

Every gyal she hear seh mi deh wid she fight dem off. Mi ignore her until she stab a girl and put her in a hospital. Mi page her and push mi gun inna her mouth but she still go round and mek trouble fi mi.

One night mi just go round deh and fuck her. Mi start realise seh once mi fuck her she keep calm fi bout a month. So a so mi start manage her mad behaviour because mi couldn't find it inna mi self fi kill her.

When mi turn eighteen mi life tek a turn fi d worse. D man dem find out seh mi father a rob dem and war start. Dadda a try fix tings but mi father nah tek no chat and a push d war.

Mi never know seh mi fada did jealous a Dadda and d relationship wah him av wid mi and d other soldier dem. Mi father no do a better ting dan tell Dadda seh him set up a peace meeting but a d two a dem alone can go wid two soldier and him choose d two soldier dem.

From Dadda tell mi, mi know seh something never right but mi no seh nothing. Remember seh Mummy live pon d next side so mi av friends pon dah side deh. Mi ask one a mi link bout d meeting and him a seh no meeting no set.

Mi figure seh Daddy did ago kill Dadda and blame d death pon d next side and then use dat fi start him war because him waan expand and Dadda inna him way.

Mi and Shabba go a d location before the time and hide out. Mi father no wait fi pull him gun pon Dadda and put him pon him knees. Poor Dadda so fucking trusting no know wah a gwaan. Before Shabba coulda pull him gun mi shoot d two soldier dem and shot d gun outta mi fada hand.

Fi how mi so upset and hurt about his betrayal mi just walk over to him, push mi gun inna him mouth and blow out him head back. Mi never fucking care who found d body or what they did with it I just walked away.

After dat Dadda still a try keep d peace but d man dem want back dem money. Mi end up affi a do contract killing fi dem so dat wi coulda pay back d money.

Mi stop enjoy the killing, it wasn't fun anymore and mi start get paranoid. It's like every time mi think bout mi fada mi get dis urge fi kill and inna mi mind a him mi a kill again.

Mi tell yuh already how mi start get sloppy until mi meet Alex. Mi need fi talk to him bout dat because earlier mi realise seh him and Dadda closer than I thought and I want to know the story behind it.

Mi av a feeling seh is him help Dadda conquer d other side because right now a Dadda control both areas.

Anyways mi still a fuck Keisha and she know seh a just dat but in the back of her mind she think mi and her ago get back together. Every now and again she find a man and wi cool it fi a while.

This went on for years and mi nah mek no effort fi stop it because mi comfortable wid her. Four years ago she call mi inna tears mi coulda hardly hear wah she a seh.

Drive go round a her apartment and find her pon d floor blood up. Like when mi seh she inna a bad state mi nah exaggerate.

Her eyes dem coulda barely open, she cyaan move, she inna pain and her mouth buss up, actually d whole a har buss up. When mi look pon her mi couldn't believe seh a Keisha to pussyclaat. Mi carry her go hospital, mi fret d entire time because wi swear she did ago dead.

Get fi find out seh she a fuck a business man name Junior Mckenley. She know seh d man married and she deh pon d side. She end up breed and him fuck her up.

Yow mi lose it and mi follow him and kill him but because mi so angry mi never move smart and cover mi tracks. Mi tink Alex did ago kill mi because wi av d agreement seh mi cyaan just get up and kill people so. Anyways him clean it up and Junior disappear without a trace.

Mi feel guilty seh mi tek weh d baby's father and I was sorry for Keisha so I promised her that I'd be there for her and the baby. Mi find her somewhere else to live because Junior was paying for the apartment and she was embarrassed to go back to Spain.

Mi buy her a car and mi tek care a everything fi her and the baby. Mi love the likkle yute and mi deh deh fi him. Him call mi Daddy and mi no av a problem wid dat. Mi see him often, if it's even for five minutes mi stop and look fi him at the daycare and him no ramp fi call and question mi, all bad mi up when him ready, mi love him.

Months before mi and yuh get together mi and Keisha stop link. The second night mi and yuh fuck and mi get a call and haffi rush out a she did call mi. Jayden drop and bruk him hand mi deh a d hospital fi two days. She hear mi a tell Blake fi come pick yuh up and a so mek she know bout yuh.

Mi and her no inna nothing but mi waan deh deh fi the yute, him innocent inna all dis. Mi uncle feel seh she have something fi do wid wah go dung earlier. Mi know she mad enuh but fi send man fi kill mi because Shan fuck her up, mi no see it. Mi just know seh a whole heap a shit a gwaan and mi no know weh fi even start tell yuh bout dat," I sigh as I try to gather my thoughts.

"Ok, are you hungry? Let me fix you something to eat and you can fill me in," she smiles at me and I can't believe she's still here.

"Aren't you afraid or even disgusted with me?" I whisper and she laughs.

"Jordon mi know yuh a never no saint so none of this comes as a surprise. I have no control over your past so I can't judge you on it. Right now mi wish mi coulda kill my mother so I won't look at you sideways for defending your uncle and killing your father.

I just don't like being caught off guard so I appreciate you opening up to me, you will never encounter any judgment here.

That no mean seh if yuh gwaan wid foolishness mi nah go tell yuh, but don't ever be afraid to come to me," she says and I pull her in for a hug.

Mi never know mi woulda find someone like Lee enuh.

"Dadda seh him like how Shan beat up Keisha and that him wish mi and her did deh," I tell her and she starts laughing.

"Come on, because yuh and Shan couldn't deh, dat a woulda murder," she says still laughing.

"Same thing Alex seh enuh, we would kill each other," I shake my head.

"Unu too similar, I guess that's why I can handle you because I have experience with Shan and Alex can manage her because he has experience with you. It's scary sometimes how similar you guys are," she chuckles and gets up from the bed.

"Come carry mi," she says and hops on my back.

"Mi nah wuk wid yuh enuh," I tease and she kisses my neck.

"♫ Mi like yuh temper man yuh different yuh nuh regular

A who did tell yuh seh mi love man weh press trigger♫" she sings and I stop and start laughing.

"Leah shut up," I say and walk out of the room.

"All wah a gwaan mi woulda waan fuck Jubba Don, d don must fuck different from Jordon or regular Jubba," she whispers in my ear and I crack up with laughter.

"Leah stop chat fuckry, is me same one," I tell her and put her to stand in the kitchen.

"We'll see about that mi don," she winks at me and I roll my eyes.

"D Don fuck yuh inna d club," I say.

"Mi did love dah fuck deh, mi just never like how you treated me after but d fuck was lit," she starts whining and I shake my head and slap her ass.

I organise my thoughts getting ready to share all that has been happening including Alex's theory about her mother.

****

Don't leave without VOTING!!!

Continue Reading

You'll Also Like

1M 99.9K 77
He turned a church girl into his personal freak.
95.7K 5.7K 61
Three girls and three boys end up in a serious relationship with each other. The girls take a trip to Jamaica to finally meet the boys. In the story...
34.8K 3.4K 28
Another Jamaican love story...Book 2 in the Nasir Trilogy ... A SHORT STORY! ... "Yuh know seh yuh daughter have boyfriend?" She asks daddy and he sh...
153K 15.4K 28
Alex's light kept the darkness away but now that he's gone Shanya is forced to deal with upsetting memories and anxiety from her past triggered by Al...