1

2.8K 411 69
                                    


به نقل از هاليوود لايف، زين ماليك و ليام پين زوج سرشناسِ  هاليوودي ، روز هاي  آرامي را نميگذرانند و دچار اختلاف شده اند.
اين دو چهره ي محبوب، در پي تنها حاضر شدن در تاك شو هاي دو روز اخير، توجه طرفداران و رسانه هارا به خود معطوف كرده اند.
ماليك و پين كه يك سال پيش رابطه ي عاطفي خود را رسانه اي كردند، برخلاف رابطه ي دوست داشتني و محبوبشان، گويي اخيرا قرباني اخبار رسانه شده اند.
اخرين فشن شوي ليام پين، مدل سرشناس ٢٨ ساله بي شك از درخشان ترين هاي يك دهه ي اخير بود و نظر منتقدان را به شدت جلب كرد. وي از جمله مدل هايي است كه موفق شد توجه دوستداران  فشن را از روي مدلينگ زنان به سوي مدلينگ مردان هدايت كند و همچنين عنوان اولين مدل مردي كه توانست با وجود تتوهاي متعدد به شوهاي مطرح راه پيدا كند - كه در نوع خود انقلابي بزرگ در صنعت فشن بود- را يدك مي كشد. پين در پي اخرين مصاحبه اي كه داشت اظهار كرد با كمپاني پدرش جف پين- از پيشگامان برگذاري فشن شوي تخصصي مردان- قرارداد نخواهد بست و اين موضوع باعث شد طرفداران وي امتناع وي از همكاري با اِن تي را به رابطه ي نه چندان دوستانه ي جف پين با زين ماليك ربط دهند. همچنين همان طور كه در قبل ذكر كرديم اين مدل جوان درحالي در الن شو حاضر شد كه  تيزر حضور دو نفره ي ماليك و پين در تمام شبكات اجتماعي اين شوي تلويزيوني با مخاطبان به اشتراك گذاشته شده بود . بخشي از مصاحبه را در زير ميخوانيد.
الن: ليام تو منو شوكه كردي. همون طور كه توي بك استيج بهت گفتم قرار بود زين هم كنارت حضور داشته باشه.
پين: درسته ولي برنامه ي كاري زين با من تداخل داشت و به خاطر همين نتونست امشب كنار من باشه
الن: زندگي يه مدل و خواننده جذاب ترين اتفاقيه كه ميتونه بيوفته نه؟
پين: از چه لحاظ ؟
الن: به نظر خيلي بي نقص به نظر مياد.  يه زندگي بي نقص  و رويايي.
پين : نميتونم بگم زندگي بي نقص بهتره بگم زندگي
...
از طرفي عكس هاي منتشر شده كه نشان دهنده ي مكالمه ي زين ماليك و لايلا استرد در ميان خياباني منتهي به لوكيشن فيلم برداري موزيك ويديوي جديد ماليك است، تعجب و خشم طرفداران را بر انگيخت و عده ي كثيري متعقدند علت عدم حضور اين دو در تاك شوهاي اخير در كنار يكديگر، همين عكس هاست. ولي هري استايلز خواننده ي مشهور - كه رابطه اي نزديك و صميمي با ماليك و پين دارد- اين موضوع را به كلي رد كرد و به طريقي اتش شايعات را از شعله ور شدن دور نگه داشت. مصاحبه ي هري استايلز با نيويورك تايمز را در زير ميخوانيد.
م.گ: ممنون كه به سوالام جواب دادي ولي يه چيزي خيلي ذهن همرو مشغول كرده.
استايلز: موضوع چيه؟
م.گ: ليام و زين اين اخيرا تيتر خيلي از...
استايلز در حالي كه اجازه ي كامل شدن سوال را به مصاحبه گر نداد اظهار داشت: وايسا. اين فقط يه بدشانسي بزرگه كه برنامه ي كاري زين، ليام و حتي من توي اين دو روز به شدت فشرده شد وگرنه تو ازم سوال نميكردي. همون طور كه قبلا گفتم من رسانه هارو درك نميكنم. زين و ليام با هم خوشبختن و به نظرم انقدر با تجربه هستن كه تحت تاثير حرف هاي بي منطق رسانه ها قرار نگيرن.  در ضمن زندگي شخصي هيچ كس به ما ربطي نداره پس من بيشتر توضيح نميدم.
...
در حالي كه به نظر اوضاع كاملا ارام شده بود، مصاحبه ي انفرادي لويي تاملينسون- خواننده و ترانه سراي محبوب بريتانيايي- بار ديگر اين سوال را بر انگيخت كه پشت در هاي بسته ي روابط مرموز اين افراد چه ميگذرد. تاملينسون بر خلاف دوست پسر خود - هري استايلز- به سوالات بي پرده و صريح جواب داد. با ما همراه باشيد.
م.گ: خب لويي رابطه ي دوستانه ي تو و زين هميشه طرفدارارو هيجان زده ميكرد. چيزي از حواشي اخير زين ميدوني؟
تاملينسون: من اخبار مربوط به كسيو دنبال نميكنم.
م.گ: اوه جدا؟ خب ولي امكان نداره ندوني  با توجه به اينكه زين توي اخرين كنسرتت حضور داشت و تو بهش بهترين قسمت وي اي پي رو داده بودي .
تاملينسون: اولا كه خودت داري ميگي پنج ماه پيش . دوما ميدونم چون هري با ليام و زين دوسته و منم رابطم با ليام عاليه.
م.گ: پس تو كلا از زين خبر نداري؟
تاملينسون: براش ارزوي موفقيت دارم و اميدوارم حالش خوب باشه ولي ما حرفي براي زدن نداريم
م.گ: فكر ميكني كي ميتونيد صحبت كنيد؟
تاملينسون: كسي نميدونه شايد هيچ وقت و شايدم يه روز در اينده ي دور. اين اخرين سوالي بود  كه در مورد زين جواب دادم.
...
نظر شما چيست؟ ايا حواشي اخير به خاطر البوم جديد زين ماليك و به صِرف تبليغات است يا واقعا اين زوج محبوب دچار مشكلاتي در زندگي شخصي خود شده اند؟

Sunrise In Hollywood(Z.M)Where stories live. Discover now