╰7 ╮

4.2K 224 26
                                    

Dhia Aryana duduk termenung di rooftop sekolah. Pemandangan dari atas ni menjadikan semua benda kelihatan kerdil sahaja di matanya.

Sesekali bibir gadis itu mengeluarkan keluhan berat. Kehidupannya berjalan seperti biasa kecuali apabila tiba waktu kelas biologi.

"Dhia, can you come in front and sketch how ovum and sperma look like? "

"Dhia, can you explain the functional of sperm? "

"Dhia.."

"Bullshit!" Dhia Aryana membentak geram. Entah kenapa dia merasa yang perangai cikgu Nadhim itu semakin menjadi-jadi.

Hampir setiap kali kelas, Dhia Aryana perlu menjawab soalan 'kotor' lelaki itu.

Walaupun secara umumnya benda tu memang ada di dalam silibus pendidikan. Tetapi cara Nadhim Irshad seperti mahu mengenakannya.

Dhia Aryana menarik balik pujiannya terhadap lelaki itu saat pertama kali mereka berjumpa. Waktu itu Nadhim Irshad nampak seperti malaikat yang bersungguh memberi nasihat kepadanya.

Tetapi sekarang, Nadhim Irshad bagaikan..

"Syaitan."

"Siapa syaitan?"

Dhia Aryana berpaling kebelakang setelah mendengar suara itu. Jarak dia dengan gerangan suara itu tersangatlah dekat sehingga Dhia Aryana dapat hidu dengan jelas bau asap rokok dari nafasnya.

Dengan wajah yang masih lagi terkejut, Dhia Aryana menapak beberapa langkah ke belakang.

Jantungnya berdegup kencang setiap kali berdepan dengan Nadhim Irshad.

"What are you doing here princess? " Nadhim Irshad bersuara sambil mengambil satu puntung rokok dan diletakkan pada bibir. Kemudian dinyalakan hujung rokok itu dengan pemetik api.

Niat sebenar naik atas bangunan ni sebab nak sambung isap rokok je, tak sangka pulak ada habuan. Nadhim Irshad tersenyum sinis.

"Nothing. Saya masuk kelas dulu." Dhia Aryana bersuara kalut. Pantas kasut sekolahnya dimuatkan pada kaki.

Namun saat tubuh gadis itu membongkok memakai kasut, Nadhim Irshad sengaja mengambil kesempatan dengan merapatkan tubuhnya pada bahagian belakang gadis itu.

Dhia Aryana tersentak. Dia menoleh memandang Nadhim Irshad dengan pandangan tidak percaya. Ringan sahaja tangannya menghayunkan tamparan mengena tepat pada wajah lelaki itu.

"Don't cross the limit sir." Dhia Aryana bersuara. Wajahnya sudah merah padam menahan marah. Dipandang Nadhim Irshad dengan pandangan yang jijik.

Namun tidak sedikitpun riak bersalah terpancar pada wajah lelaki itu. Malah hanya senyuman sinis yang diberikan.

"I know you want it Dhia. Jangan tipu diri kau." Nadhim Irshad bersuara sambil menghembus asap rokok yang disedut itu pada wajah Dhia Aryana.

"Want what?! after all, ini semua hanya berlandaskan nafsu jijik cikgu! So stop all this shit before i lost all my respect towards you." Dhia Aryana bersuara tinggi. Nadanya juga bertukar menjadi kasar. Gadis itu tidak mahu dipandang mudah bila berkait dengan maruahnya.

Wajah Nadhim Irshad berubah tegang. Diketap giginya rapat sehingga rahangnya sedikit bergerak. Wajah Dhia Aryana ditatap tajam sebelum pinggang gadis itu ditarik kedalam pelukannya.

"Really Dhia? Then show me that you don't want this. Make me stop." seraya itu Nadhim Irshad meragut kasar bibir Dhia Aryana. Belakang leher gadis itu dipegang dan dirapatkan pada wajahnya supaya ciuman mereka tidak terputus.

TAKDIR DHIAWhere stories live. Discover now