Nudila som sa, tak som šla na ulicu. Mingi bol v práci a nikoho iného som nepoznala. Prechádzala som sa po ulici. Zrazu predo mnou niekto stál.Bol to chlapec približne v rovnakom veku ako ja. Mal krásne ružové vlasy. Bol o niečo nižší ako Mingi ale mal zaujímavú postavu. Vyzeral úžasné. Ako vystrihnutý z časopisu.
,, Ahoj, ja som Wooyoung."
,,Ahoj. Teší ma Wooyoung. Ja som Rose."
,,Teší ma Rose." usmial sa ,, ty si sa sem presťahovala?"
,,Áno, dnes." ukázala som na svoj dom.
,,Tak to sme susedia."
,,Bola si už v meste? Poznáš tu niekoho?"
,,Mám tu jedného kamaráta, ktorý mi ukázal mesto ale mal ešte niečo na práci."
,,Tak čo povieš na prechádzku?"
,,To by som bola rada Wooyoung."
,,Môžeš ma volať Woo." a znova sa usmial.Mal taký hrejivý úsmev. Bol nádherný, asi ten najkrajší úsmev aký som kedy videla. Stačilo aby sa usmial a cítila som sa lepšie.
Prechádzali sme sa s Woom po meste. Bol neskutočne zlatý a pozorný. Sadli sme si v meste do cukrárne a dali sme si zmrzlinu.
,,Chutí ti?" spýtal sa ma Woo
,, Áno, ďakujem." poďakovala som mu za ňu.
,,Ideme ďalej?" navrhol.
,,Môžeme."Tak sme ešte s nedojedenou zmrzlinou šli ďalej. Zabočili sme za roh budovy a ja som narazila do nejakého dievčata. Zmrzlina zanechala fľaky na jej šatách.
,,Ježišimária, si slepá alebo čo?!" vrieskala po mne.
,,Kto si myslíš, že si, že tu vyvreskuješ?" zastal sa ma Woo,, nebola to jej vina, nemohla ťa vidieť."
,,Kto som ja?" pohŕdavo sa na nás pozrela ,,Ja som Irene."
,,Správaš sa ako keby si bola hviezda." vysmial sa jej Woo.V tom som započula známy hlas.
,,Čo sa stalo Irene?"
Len to nie. Prosím. Spoza rohu vyšiel Sehun.
,,Koho to tu máme?" pozrel sa na mňa.
,, Poznáš ho?,, pozrel na mňa Woo.
,, Nie." odpovedala som.
,, Nie?" spýtal sa Sehun a premeral si ma očami.
,, Nie. " odvrkla som.,, Poď Woo pôjdeme."prosila som ho pohľadom.
,, Dobre, poďme Rose."Vycítil, že sa cítim nepríjemne a chcem čo najskôr zmiznúť. Za to som mu bola vďačná.
,, Kam ste sa vybrali?" opýtal sa ,,zase utekáš Rose?" - Sehun
Postavil sa predomňa a znova ma zdrapil za ruku. Nestihla som sa mu uhnúť. Klamala by som ak by som povedala, že som sa ho nebála.
Woo ho odtlačil a postavil sa predomňa. Bol úžasný. Bol o niečo vyšší ako ja. Aj zozadu vyzeral skvelo.
,, Daj si pohov." - Woo
,, Kto si myslíš, že si?" - Sehun
,, Zober si svoju frajerku a vypandi!".-Woo
,, Nie je moja frajerka." - Sehun.
,, To mi je jedno. Choď!" - Woo
,, Lebo čo?" - SehunNapätie medzi Woom a Sehunom sa dalo krájať. Stáli a zízali na seba.
Čo mám robiť? Videla som ako sa Sehun dokáže správať. Bol by schopný ublížiť Wooovy? Dúfala som, že nie. Snažila som sa odohnať tie hrozné scenáre v mojej hlave. No potom sa stalo to čo som chcela najmenej.
YOU ARE READING
𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰
FanfictionObyčajný a nudný život? To sa Rose stať nemôže. Život dievčata z Busanu, ktoré zažíva šikanu každý deň. Výlet do Tokya však všetko časom zmení. Pre Rose začína nový život. Chvíľami lepší a chvíľami trpkejší. Začítajte sa do jej príbehu. ❣️🖤 Kim Son...