SAYONARA

3.6K 66 5
                                    


Alhamdulilah akhirnya buku yang hampir bertahun lebih aku tulis akhirnya to the end dah. First, terima kasih for all the support dari awal sehingga akhirnya buku ini siap. Pembaca pembaca yang support buku tak seberapa. Pembaca dari mula mula aku menulis tahu bagaimana teruknya cara penulisan aku haha.
Dalam buku ini, sejujurnya ini ialah kisah benar. Kisah dimana aku menyukai seseorang dicampur dengan imaginasi. Oleh kerana pengakhiran kami direaliti menyedihkan. Biarlah didalam buku ini kami bahagia.. Seadanya.

Maafkan aku. Pada yang pening, yang rasa buku ini tak logik, terlalu banyak drama. Maafkan aku. Ketahuilah aku hanya seorang remaja berusia 16 tahun ketika aku mula menulis buku ini. Buku pertama yang aku tulis, dapat sambutan hangat. Terima kasih!

Tapi jujur, aku juga sering terasa dengan komentar berbaur kritikan, tentang rentas masa, kejadian dan lain lain memeningkan, maafkan aku. Jadi status buku ini sedang dibaiki penulisannya. Masih dalam proses membaiki. Pikirnya aku mahu rombak semula, memulai dari bab satu kembali. Tapi kerana pembaca lain, aku pilih untuk tidak rombak semuanya.

Terima kasih semua. Belum ada perancangan untuk season 2.  Assalamualaikum.

Dengan sukacitanya, akhirnya TJWS sudah melabuhkan tirai dengan 221k reads 7.54 votes and 41 part . Thankyouuu huhuhuhuuu ❤🌸 .

Stay tune for new story hm .

"Jadi Wife Aku. ( Revisi ) Where stories live. Discover now