בית חדש

1.2K 130 60
                                    

כולם יושבים בסלון הקטן סביב השולחן המרובע של משפחת פארק, עורך הדין יושב באמצע נאמג'ון משמאלו וג'ין מימנו ומולם יושבת גברת פארק אימו של ג'ימין.
"תחתמי כאן בבקשה" עורך הדין ציוה לגברת פארק לחתום בתחתית הדף שלפי החוק ברגע שחתמה את שמה ג'נקוק לא ברשותה והוא עובר למשפחה מאמצת אחרת.
בלי לחשוב פעמיים היא חתמה עם חיוך קטן על הפנים שרק בנה הצעיר שם לב אליו, והיא העבירה את הדף לעורך הדין שפניו רציניות ולא מראות הבעה.
"אנחנו סיימנו" העורך דין הודיע בקול נוקשה שמכון לגבר פארק משום שסיפרו לו את האכזריות שהנער עבר בגלל האישה והעורך דין הצעיר קקר מעט על קורות חייו של הנער.
כולם נעמדו על הרגליים וצועדים לכיון דלת הכניסה שם מחכים להם ג'ימין וג'נקוק שמזוודות גודלות ושני ארגזים שהם שמכילים דברים וחפצים אישיים של הנער.
נאמג'ון וג'ין לחצו ידיים עם עורך הדין שלבוש בחליפה מהודרת וכפתור אחד סגור "תודה היונג-שיק" ג'ין הודה לחברו הקרוב מהתיכון, הבנים שמרו על הקשר ולא רצו לנתק אותו והחברות שלהם עדיין חזקה מתמיד.
"אין בעד מה ג'ין" לפני שהיונג-שיק יצא הוא חייך לשני הנערים ופנה לרכבו הלבן שחונה בסוף השביל.
"אתה מוכן ג'נקוק?" נאמג'ון שאל את הנער שעומד ולא מזיז שריר, ג'נקוק הנהנן וחיבק את ג'ימין "תודה ג'ימני...על הכול" ג'ימין חיבק בחזרה ואמר שאין צורך להודות ואם כבר הוא צריך לבקש סליחה מהצעיר.
הם סיכמו שהקשר ביניהם לא ינתק במיוחד שהבית של ג'ימין ליד הבית של משפחת קים.
"תודה גברת פארק" ג'נקוק הרגיש צורך להודות לאישה שבלשון המעטה הוא לא כול כך מחבב, אחרי הכול היא דאגה לו לקורת גג למזון ושתייה, גם לבגדים ונעליים ורשמה אותו לבתי ספר ולא זרקה אותו לכלבים.
גברת פארק לא הגיבה ומחכה לרגע שהנער יצא מפתח הדלת ולא יחזור לפה יותר, יש לה רגשות אשם על התנהגותה הלא הולמת אבל היא לא תודה, מעדיפה לקבור את יצורי המצפון.
ג'ין ונאמג'ון הצעו לסחוב את שני הארגזים שלא כבדים במיוחד וג'נקוק סוחב את המזוודות בידיו והולך אחרי הוריו החדשים.
דאגות רבות מעסיקות את ראשו של הנער הוא יודע שג'ין ונאמג'ון יתנהגו אליו בצורה יפה וידאגו לו לכול מחסוריו אבל הנער לא מבין איך הזוג קיבלו אותו בזרועות פתוחות למרות ששלח את הילד שלהם לבית חולים ועדיין יש להם מקום בלב בשביל ג'נקוק.
הדאגה המרכזית של חום השיער היא קים טאהיונג. הרי ג'נקוק פגע בטאהיונג כמה פעמיים וכול פעם שבלונד השיער ניסה לשלוח יד לעזור לג'נקוק ושלא ירגיש לבד בעולם וכולם נגדו חום השיער הראה לו כתף קרה וגירש את טאהיונג.
ג'נקוק רוצה להסתדר עם טאהיונג אבל מה אם מאוחר מידי? מה אם טאהיונג יתעלם ממנו? מה אם הנערים לא יסתדרו וג'נקוק יזרק לרחוב בלי אף אחד לצידו? מה אם הזוג לא התייעצו עם טאהיונג על האימוץ של הצעיר ובלונד השיער יתאכזב מההחלטה של הוריו?
הרבה שאלות של "מה אם" התרוצצו בראשו ולא נתנו לו מנוחה ומרגוע ולפני שהבין מה קורה נאמג'ון פתח את דלת הכניסה ואמר בקול שמח "ברוך הבא לביתך החדש"
הדלת נפתחה ובמרכז הסלון עומד טאהיונג עם טלפון בידו וכשענייו פגשו את ג'נקוק שעומד מובך בצד ומקווץ בתוך עצמו בלונד השיער חייך לעברו בשביל להנעים את האווירה ושלא ירגיש אי נוחות
------------------------------------------------------
חזרתי😊
לקח מלא זמן אני יודעת וסליחה שחיכתם
אני מקווה שאתם עדיין מתעניינים בפאנפיק.
היום היה לי את הבגרות האחרונה של השנה בהסטוריה ואני לא צריכה לראות את החומר הזה יותר בחיים, אני מאושרת.

הרבה פעמיים חשבתי למחוק את הפאנפיק או לכותב אותו מחדש, כי קראתי אותו ויש לי קצת קרינג' ממנו גם הכתיבה גרועה והעלילה משעממת לדעתי
אבל זה לא יהיה פייר מצידי למחוק.
אני עדיין לא יודעת מה לעשות
ותודה שאתם עדיין קוראים ומצבעים♥

you never walk alone / taekookWhere stories live. Discover now