צ׳אה הי

1.5K 138 33
                                    

קרדיט לחברה שלי על השם צ׳אה הי, בקשתי ממנה עצה על שם קוריאני והיא המציאה 22noa_styles
-----------------------------------------
נ.מ ג׳ימין
׳איזה צרכים, על מה קוקי מדבר? למי הוא לא יספק? ולמה הוא לא מקשיב לי?׳ כול הגוף שלי רועד מפחד, בחיים לא ראיתי את קוקי במצב כזה, הוא תמיד צרח עליי, בכה בחדר לבד והיו לו גם סיוטים, אבל במצב הזה הוא לא היה בחיים.
״קוקי, קוקי קום כבר״ נערתי אותו חזק, אבל הוא המשיך להתפרע ולצרוח ״קוקי קום״ הדמעות כבר יצאו ואני רק מנער אותו.
קוקי המשיך להתפרע ולא לענות לי, הוא העיף לי את היידים מתי שנגעתי בו, הוא נתן לי גם בעיטה ברגל והמשיך לבכות בהיסטריה, אני באמת לא יודע איך אמא שלי לא קמה מהצרחות שלו ושלי.
״תעזוב אותי, תעזוב איתי. צ׳אה הי תעזוב אותי, לא היום בבקשה״ קוקי יותר בכה והתפרע, הוא התגלגל לכדור והגן על הגוף שלו.
אבל רגע...צ׳אה הי. הוא אמר הרגע צ׳אה הי? ׳אבא׳ לא יכול להיות שהוא אמר את השם של אבא, אבל למה? למה אבא קשור להתקף שקוקי חווה הרגע?
נ.מ כללית
ג׳ימין לא ידע מה לעשות, איך להוציא את ג׳נקוק מהתקף. לבקש עצה מאמא שלו הוא לא יבקש, כי היא גם לא תעזור אז חבל על המאמץ.
כבר עשרים דקות ג׳נקוק צורח ובוכה בהיסטריה, הוא חוזר על אותם מילים שוב ושוב ״צ׳אה הי תעזוב אותי״ זה שובר את ג׳ימין לראות את ג׳נקוק במצב הזה.
לג׳ימין עלה רעיון, לא בטוח שזה יצליח אבל אין לו מה להפסיד. ג׳ימין תפס את לג׳נקוק את הפנים וחיבר את שפתייהם, בהתחלה ג׳נקוק ניסה להשתחרר אבל ג׳ימין לא ויתר, ג׳נקוק נכנע. הוא פתח את העיינים וראה שזה ג׳ימין והתמסר לנשיקה.
הבנים התנתקו מהנשיקה והביטו אחד בשני ״ג׳ימין״ ג׳נקוק אמר בקול רועד ״קוקי שלי, אתה בסדר?״ ג׳נקוק הנהן לחיוב.
ג׳ימין וג׳נקוק יושבים על המיטה בחדר של ג׳נקוק ״קוקי רוצה לספר לי מה קרה?״ ג׳ימין שאל ברכות את הצעיר. ג׳נקוק הנהן לחיוב, הוא לקח נשימה ארוכה והתחיל לספר ״שנישקת אותי, אני אהבתי את זה ואפילו התמסרתי לזה וזה היה מושלם״ ג׳נקוק עצר, קשה לו לשתף אנשים על מה שהוא עובר ובמיוחד לדבר על הרגשות שלו.
לג׳ימין עלה סומק וורוד על הלחיים שלו שהשתלבו עם צבע שערו. הוא ראה שג׳נקוק עצר אז הוא לקח את ידו של הצעיר וליטף את גב ידו, ג׳נקוק חייך והסמיק גם ״ואז מה שקרה זה השפתיים שלך. זה כבר לא סוד מה שאבא שלך עשה לי וזה לא אשמתך שיש לכם את אותם שפתיים, השפתיים העבות שלך הזכירו לי את שלו והכול חזר אליי. כול מה שהוא ע...עשה לי, כול הד-דברים שהוא חייב אותי לעשות״ יבבה יצא מפיו של הצעיר וכבר הדמעות זלגו. ג׳ימין בכה עם ג׳נקוק ״כשנזכרתי ברגעים האלו זה היה בזמן הנשיקה בגלל זה דחפתי אותך, אתה התקדמת אליי ואני לא ראיתי אותך, ראיתי את אבא שלך. הייתי בהתקף, הסיטואציה הייתה שאני בחדר שלי ואבא שלך מתקרב למיטה שלי. אני מצטער ג׳ימיני״ ג׳נקוק סיים ״על מה?״ ג׳ימין שאל ״על שאתה שומע כאלה סיפורים על אבא ושבגללי המשפחה שלך נהרסה״ ג׳נקוק קבר את פרצופו עם ידיו.
ג׳ימין לא יכול לשמוע את זה, הוא כועס שג׳נקוק חושב שבגללו המשפחה שלו נהרסה. זה ממש לא באשמתו, המשפחה שלו נהרסה רק בגלל אבא שלו ״בחיים אל תגיד את זה, בחיים אל תגיד שהמשפחה שלי נהרסה בגללך כי היא לא. המשפחה הזאת נהרסה בגלל אבא שלי, אז תפסיק להשאים את עצמך ותתחיל לבטוח בי״ ג׳ימין הרים את קולו ולקח את ג׳נקוק לחיבוק ״תודה ג׳ימני״ ג׳ימין חיזק יותר את החיבוק, הם נשארו ככה למשך כמה זמן ״ג׳נקוק אני אוהב אותך״ אבל ג׳נקוק כבר נירדם, ג׳ימין השכיב את ג׳נקוק ושכב לידו, כיסה את שתייהם בשמיכה ונרדם.
השעון מעורר צילצל ״קוקי כבה את זה״ ג׳ימין אמר בקול של בוקר, ג׳נקום שיפשף את עייניו וכיבה את התראה בטלפון. ג׳נקוק רק אז שם לב שג׳ימין מחבק אותו והוא נרדם איתו, הצעיר הסתכל על פניו של ג׳ימין וחייך.
ג׳ימין לידו, ג׳ימין איתו, זה החלום שלו והוא התגשם. ג׳נקוק כול כל מאושר, יש לו דחף לנשק את ג׳ימין והוא לא עצר את הדחף הזה.
ג׳ימין הרגיש זוג שפתיים דקות נוחתות על שלו ובלי לפתוח את העיינים הוא ידע מי זה והוא התמסר לנשיקה ״למה זה?״ ג׳ימין שאל, הרגשות השתללו בתוכו ג׳נקוק הפעם הוא זה שיזם את הנשיקה ״סתם, כי אני רוצה״ הצעיר אמר וקם מהמיטה, משאיר את ג׳ימין מבולבל ושמח ״קום שבת היום, אסור לבזבז זמן. אנחנו יוצאים היום לפארק השעשועים״ ג׳נקוק ניכנס למקלחת וג׳ימין עדיין על המיטה עם מחשובות.
׳זה באמת קורה. אני וג׳נקוק ביחד כאילו ביחד ואנחנו הולכים לפארק השעשועים׳ ועם אותם מחשבות מתוקות ג׳ימין הלך לחדרו להתארגן

״קוקי, קוקי. בוא נלך עוד הפעם לרכבת הרים״ ג׳ימין קיטר ומשך בידו של ג׳נקוק, הצעיר נאנח וצחק על ההתנהגות של הבוגר.
הבנים ירדו מהרכבת הרים, ג׳ימין קפץ בהתרגשות כמו ילד קטן, הוא מאוד אוהב רכבות הרים ואולי זה הפעם החמישית שלו שהוא עולה וכול פעם הוא מתרגש מחדש על האנדרנלין שמתפרץ בגופו.
ג׳נקוק וג׳ימין הלכו לקנות גלידה באחד הדוכנים, ג׳נקוק הזמין גלידת שוקולד וג׳ימין גלידת תות, ג׳נקוק התחיל לצחוק בלי שום סיבה וג׳ימין הסתכל עליו במבט מבולבל ״הגלידה, היא בצבע השיער שלך. אתה משתלב טוב ראש תות״ ג׳נקוק צחק יותר חזק, ג׳ימין התעצבן ונתן מכה לג׳נקוק בכתף ״והגלידה שלך גם משתלבת עם השיער שלך, ראש חרא״ ג׳נקוק הפסיק לצחוק והסתכל על ג׳ימין עם מבט נוקב ״לא יפה לקלל ראש תות״ הצעיר עדיין הסתכל עם מבט נוקב ״אשמתך, ראש חרא״ וזה היה טורו של ג׳ימין לצחוק ״טוב אנחנו פיטים״ ג׳ימין הושיט את ידו לג׳נקוק והם לחצו ידים, ג׳ימין רצה לשחרר את ידו אבל ג׳נקוק לא נתן לו.
ג׳נקוק משך את ג׳ימין אליו ונישק אותו, נשיקה איטית ואוהבת. ג׳ימין כרך את ידיו סביב צווארו של ג׳נקוק, ג׳נקוק שם את ידיו במותניו של ג׳ימין והם התמסרו לנשיקה.
הם התנתקו ממנה בגלל חוסר האוויר והסתכלו אחד לשני בעיינים.
הם לא ידעו שצופים בהם מרחוק
'למה לא סיפרת לי ג׳ימין׳
---------------------------------------
ג׳נקוק סיפר לג׳ימין מה עבר עליו, אחרי הסיפור שתי הבנים הלכו לישון.
הם קמו יום למחרת והלכו לפארק השעשועים, רשמית הם יוצאים ומראים חיבה אחד לשני.
אבל מי צופה בהם מרחוק?
תהנו❤️

you never walk alone / taekookWhere stories live. Discover now