המכתב

1.3K 132 4
                                    

נ.מ הוסוק
המכתב לא יוצא לי מהראש, ׳את מי להזהיר וממי? אייש כואב לי הראש מכול המחשבות האלו ״הובי״ סומין עמדה מולי ״כ-כן״ למה אני מגמגם, הוסוק זו סומין זה לא משהיא חדשה ״אני וג׳קסון יוצאים רשמית״ תגידי משהוא שאני לא יודע, למה את צריכה להכאיב יותר ״ומה אני אמור לעשות עם זה, שיהיה לך במזל טוב״ הסתכלתי עלייה במט קר, שתבין שאני פגוע, שתבין שאני זה שרוצה אותה.
היה שקט לכמה שניות שנראה כמו נצח, כול הזמן היא השפילה את הראש ושיחקה באצבעות שלה ״הובי״ היא שברה את השתיקה והסתכלה עליי, נשארתי עם אותו מבט קר ״הובי אני מתגעגעת אליך״ שהיא אמרה את זה הרגשתי צביטה קטנה בלב, נהיה לי מבט רך ״אני מתגעגעת לחברות שלנו הובי, אני לא אוהבת לריב איתך״ ירדו לה דמעות זה הפתיע אותי ראיתי את סומין בוכה פעם אחת וזה היה בהצגת בית ספר בכיתה ז׳.
לא יכולתי לראות אותה בוכה, לקחתי אותה לחיבוק ״אני גם שונא לריב איתך סומי, בבקשה אל תבכי״ היא חיזקה את החיבוק, ליטפתי את השיער שלה זה תמיד מרגיע אותה ״סוף סוף, היה נמאס לראות אתכם רבים״ יונגי אמר והתקדם אלינו ״איפה צ׳יםצ׳ים״ סומין שאלה, יונגי לא יודע.
זה באמת מוזר לא ראינו אותו כבר הרבה זמן ״שלום״ ג׳ימין קפץ על יונגי, הוא תמיד עושה את זה ״יא פרק ג׳ימין לאן נעלמת גמד״ שאלתי אותו בתקיפות, הוא הפחיד אותי ״תירגע יש לזה סיבה״ הוא אמר כולו נרגש ״זוכרים את קוקי״ הוא שאל ״העוגיה שבקפטריה עם פצפוצי שוקולד? בטח שמכירים״ יונגי אמר והתחלנו לצחוק, רק הוא הזעיף פנים ״לא, אח שלי החורג״ ג׳ימין אמר וצחק.
כולנו מכירים את ג׳נקוק וגם את הסיפור המפורסם שלו, כולל הסיפור עם אבא של ג׳ימין, זה היה בכול עיתון אפשרי.
ג׳ימין סיפר לנו את הסיפור עם הוריו מהתחלה ועד הסוף, אנחנו לא שומרים סודות בינינו וגם הוא רצה לשחרר את הלחץ והכאב. אנחנו הבנו אותו ואפילו עזרנו לו התקופה הקשה, הוא תמיד סיפר לנו איך ג׳נקוק מתייחס אליו עד היום. אנחנו הראשונים שיודעים שהוא גיי, אף אחד לא יודע. לא אבא שלו, לא אמא שלו ובטח שלא ג׳נקוק, למרות שכולם בבית הספר יודעים שג׳נקוק גיי.
״אני מקווה שתשמחו בשבילי ולא תשפטו״ אוקי עכשיו אני סקרן ״אני וקוקי יוצאים״ הוא אמר בהתרגשות, התגובה שבאה אחרי זה היא לא ציפה לה ״מה אתה משוגע״ שלשתינו צעקנו עליו ״אתם לא שמחים״ הוא כמעט בכה ״צ׳ים בטח שאנחנו שמחים״ יונגי אמר וחיבק אותו, כאב לי להסתכל על יונגי, אני יודע שיש לו רגשות אליו. יונגי סיפר רק לי, עכשיו הוא צריך לראות כול יום את ג׳ימין וג׳נקוק מתנשקים לו מול העיינים.
יונגי וסומין שאלו אותו שאלות על ג׳נקוק, איך זה קרה? מתי זה קרה? ג׳ימין סיפר להם הכול, אני לא כול כך הקשבתי כי המכתב היה לי בראש ״תגידו״ הם כולם הסתובבו בפעם אחת, הוצאתי את המכתב המקופל מהכיס ״אתם מזהים את הכתב?״ הגשתי להם את המכתב ״כן, זה של באםבאם״ יונגי אמר, מאיפה הוא יודע.
״על מה אתם מסתכלים? פעם אחת בקשתי ממנו סיכום״ יונגי מבקש סיכומים? טוב זה חדש ״יש היסטוריה עכשיו״ סומין נאנחה והתקדמה לכיתה.
ראיתי את באםבאם בתחילת המסדרון עם יוגיום וג׳נקוק, התקדמתי לעברם ״היי באםבאם״ הם הסתכלו עליי מוזר, אף פעם לא פניתי אליהם ״צריך משהוא?״ ג׳נקוק שאל אותי בתוקפנות ״אפשר לדבר איתך בצד?״ באםבאם הסכים ״תקדמו אני יבוא״ הוא אמר לחבריו והתקדם איתי.
״אתה כתבת את זה?״ הגשתי לו את הפתק, הוא לקח את זה מהיד וחייך ״מה זה אומר? למה שלחת את זה? למי אתה מתכון?״ תקפתי אותו בשאלות, הוא רק הסתכל עליי וצחק ״אני לא יכול לומר לך, היום במסיבה תגלה״ על איזה מסיבה הוא מדבר?
״המסיבה של מארק?״ שאלתי אותו ״כן, אני אגיד לך דבר אחד, תשמור עלייה״ הוא הדגיש את המילה ״עלייה״ ועזב.
למי הוא מתכוון בעלייה? מי כבר קרובה אליי שאני אמור לשמור עלייה, וזה דווקא במסיבה.
היחידה שקרובה אליי זו....
סומין?!
-----------------------------------------
למה הוסוק צריך לשמור על סומין?
מה יקרה במסיבה של מארק?
סליחה שלא הוצאתי מלא זמן פרק, היה לי מחסום כתיבה.
הפרק יצא לא מעניין, אבל בהמשך זה יהיה יותר מעניין
תהנו❤️

you never walk alone / taekookWhere stories live. Discover now