דרמה

1K 130 9
                                    

טאהיונג התישב על המיטה של ג'נקוק ששוכב על הבטן וקורא את הספר האהוב עליו "הבחורה שעל הרכבת" מצד אחד קשה לג'נקוק להבין את ההחלטות שרייצ'ל מבצעת ומצד שני הוא גם מבין מאיפה החלטות האלו נובעות, חום השיער התחבר לרייצ'ל משום שגם לו יש את החלום הוורוד של משפחה מאושרת חלום שלא יכול להתממש.
טאהיונג נח על גבו של ג'נקוק מספר לו על השיחה הארוכה שלו ושל ליסה חברתו לשעבר כבר שלוש שעות, טאהיונג סיפר לצעיר את המילים האויומות שליסה אמרה לו והוא החזיר לליסה, טאהיונג נפרד ממנה בלי לחשוב פעמיים וזו החלטה הכי נכונה שעשה. שעה שלמה טאהיונג רק פטפט בלי הפסקה עד כמה ליסה לא נתנה לו לבלות עם חברים ואיך היא לא דיברה איתו שבוע שלם בגלל שאמר לבת דודתו שהוא מתגעגע אליה ומתי היא באה לבקר. וג'נקוק השיב עם "אני מבין" ואולי קצת "אוקי" ומדי פעם הצעיר הפנה את ראשו לבוגר מראה לו שדעתו דומה לשלו. שתי דקות של שקט נשמע ברחבי החדר "אני מבין שסיימת" ג'נקוק אמר בהקלה רואה את טאהיונג עסוק בטלפון "ממש לא, החוצפנית הזאת רוצה שנחזור" טאהיונג העיף את רעמת שערותיו לאחור וחום השיער הבין שיש סיבוב שני לדרמת טאהיונג וליסה "תמשיך" ג'נקוק אמר באנחה ובמידית טאהיונג נשכב בחזרה והתחיל לספר על דרמה מספר שתיים.
ג'ין עלה לחדרו של ג'נקוק עם סל כביסה בצבע שמנת ובגדים מקופלים בתוכו מסודרים בערמה, ג'ין סובב את ידית הדלת ונכנס לחדר מוצא את שני הבנים רדומים על המיטה.
ספר הקריאה פתוח ומעל הספר זרועותיו של ג'נקוק מושלבות וראשו של הצעיר נח על ידיו, ראשו של טאהיונג על גבו של ג'נקוק ואצבעותיו משולבות על בטנו. ג'ין חייך למראה החמוד של הנערים "הם עוד יהיו ביחד" הוא מילמל לעצמו וצועד לארון הבגדים של חום השיער מחזיר את הבגדים המקופלים שנודף מהם ריח של כביסה נקייה.
ג'ין סגר את דלתות הארון והניח את סל הכביסה על הריצפה והתקדם לעבר הבנים. בעדינות הוא לקח את ספר הקריאה והחזיר אותו למדף הספרים רושם לעצמו לקרוא את הספר מיד לאחר ג'נקוק, לאחר מכן ג'ין חלץ את נעליו של טאהיונג והשכיב אותו ליד ג'נקוק וכיסה אותם בשמיכה ולא שכח לנשק את מצחו של כול אחד.
ג'נקוק קם באמצע הלילה ומצא את עצמו על המיטה בלי שמיכה נזכר שטאהיונג נכח בחדר גם 'יכול להיות שטאה הלך' ג'נקוק חשב לעצמו אבל מבין שטעה שראה את טאהיונג על הריצפה מכורבל בשמכיה פיו מעט פצוח וריר נוזל, הצעיר גילגל את עיניו ברור שטאהיונג יהיה על הרצפה ולא יתעורר גם אם יהיה בבית רוצח טאהיונג לא יתעורר. חום השיער היה עייף בשביל לייחס חשיבות לבלונד השיער ג'נקוק הניח בחזרה את ראשו על הכרית ונרדם.
-----------------------------------------------------
שוב נעלמתי למלא זמן משום סיבות אישיות
החלטתי לפרסם עוד שתי פרקים ברצף

you never walk alone / taekookNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ