מסיבה

1.3K 126 2
                                    

השעה כבר שש בערב, המסיבה תתחיל בשבע, הוסוק ניסה לשכנע את יונגי לבוא, אבל זה לא הצליח אז הוא שלח את ג'ימין.
"היונג בבקשה" ג'ימין התחנן בטלפון "ג'ימין אני שונא מסיבות ואתה יודע את זה" יונגי היה נחוש בדעתו, אבל ג'ימין יודע מה ירכך אותו "יונגי היונגי, אתה תבוא בשבילי נכון?" ג'ימין דיבר בקול גבוה של ילדה, יודע שיונגי לא יסרב לזה והוא צדק "בסדר קרציה" יונגי נאנח, אבל חיוך מתוק נח על שפתיו "יש היונג, אני אוהב אותך" יונגי ניתק את השיחה, 'אני אוהב אותך' המילים האלו הדהדו בראשו "אם רק זה היה נכון" יונגי מלמל לעצמו.
כאב לו שהוא לא מצליח להתוודות בפני ג'ימין ועכשיו הוא בכלל לא יכול, ג'ימין עם ג'נקוק והוא מאושר, אז איך יונגי בדיוק יגיד לו.
אם הוא יגיד לו זה יטריד את ג'ימין, יונגי לא רוצה לגרום לג'ימין להרגיש לא בנוח אז הוא החליט שאת הרגשות האלו הוא ישמור לעצמו.

הבוגר יצא מהמקלחת, הוא לבש את הבוקסר הלבן, מכנס ג'ינס המשושפף, הוא לבש חולצה מכופתרת לבנה וסניקרס לבנות.
יונגי יבש את שערו וסירק אותו, הוא ענד עגיל חישוק כסף ויצא מהבית. הבית של מארק מאוד קרוב לבית שלו, ההליכה ארכה לו חמש דקות פחות או יותר.
מתחילת הרחוב הוא שמע את המוזיקה הרועשת. יונגי עוד לא נכנס לבית וכבר הוא פגש את הוסוק השיכור ״יונגי״ ריח של אלכוהול התנדף מפיו ״הוסוק מה אתה רוצה״ יונגי חיפש בעיניו את ג׳ימין ״יונגי זה יום המזל שלך, ג׳נקוק החבר של צ׳ים לא הגיע״ הוסוק הרים את ידיו בניצחון ״אוקי ו...״ יונגי לא רצה להבין את פשר המידע שהוסוק חלק איתו ״מה ו...? אתה אדיוט. צ׳ים ישתכר וגם אתה ואז תדווה בפניו״ הוסוק צעק בקול שחלק מהמוזמנים שמעו את זה ״סתום סוס, אני בחיים לא יתוודה בפניו״ יונגי סתם את הפה של הוסוק עם ידו ״להתוודה בפני מי?״ הבוגר שמע קול חלש ומתוק מאחוריו, קול שהוא כול כך אוהב ״היי היונגיייי״ ג׳ימין קפץ על יונגי והוסוק ״גם אתה שיכור״ הבוגר הסתכל על אפור השיער ששתה מהבירה, ג׳ימין לא ענה ורק הניד עם ראשו.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
״אני אוהב אותך״
-----------------------------------------
היי סליחה שלא הוצאתי מלא זמן פרק, בגלל שהתחלתי כיתה י״א אין לי כל כך זמן
מקווה שתהנו

you never walk alone / taekookWhere stories live. Discover now