ספיישל נאמג'ין

1.2K 122 24
                                    

חבל קשור סביב הידיים, כיסוי עיניים בצבע שחור עם תחרה על עיניו של הבוגר מסתירות כול קרן אור, הרעש היחיד בחדר הוא גניחותיו הקולניות של ג'ין ונשימותיו הכבדות של נאמג'ון.
אצבעותיו של נאמג'ון יצאו לטיול לחקור את גופו של ג'ין, מתחילות מקו הלסת החד כמו תער של הבוגר ומשם יורדות באיטיות לצואר שמכוסה בסימני אהבה שנאמג'ון יצר במיוחד בשביל בעלו, וממשיכות לחזה של ג'ין שעולה ויורד בקצב איטי לעומת ליבו שפועם בקצב מסחרר, עורו של ג'ין מצומרר מהמגע של בן זוגו.
"נ.. נאמי, ב-בקשה" ג'ין לא מצליח להסדיר את נשימותיו כראוי ההתגרות של נאמג'ון הורגת אותו, בן זוגו נוגע בו בקצב כול כך איטי שזה משגע את כול מערכותיו של הבוגר "סבלנות ג'יני זה המפתח" נאמג'ון מחייך בממזריות רק הוא יכול לגרום לג'ין להתחנן בשביל מגעו הרך, רק הוא יכול לסמן את ג'ין כשלו, רק הוא יכול לגרום לג'ין לצעוק עד שהגרון יכאב, רק הוא יוכל לספק לג'ין את אהבה שהוא צריך, רק נאמג'ון אוהב את ג'ין.
נאמג'ון נישק את בטנו של ג'ין ועם שובל נישקות עבר לרגליו הארוכות והרזות אצבעותיו אפילו לא לשניה הפסיקו לגעת בג'ין, נאמג'ון ישב על ברכיו מסתכל על היצירת מופת ששוכבת מולו.
ג'ין ערום בלי בד אחד שמכסה את עורו הבהיר, זיעה זולגת ממצחו, עיניו מכוסות ופיו מעט פתוח, צווארו כתפיו וגם חזהו מוכסה בסימנים סגולים וכחולים, ידיו קשורות למיטת בית המלון גופו מצומרר ומעט רועד, נאמג'ון גאה בעצמו.
ג'ין לא שמע כלום חוץ משקט ומרגיש שזוג עיניים מחוררות את גופו "נאמי אתה כאן?" ג'ין שאל בחשש הוא לא רואה כלום חוץ מחושך ואין לו את האפשרות להסיר את כיסוי העיניים "אני פה ג'יני, אתה מוכן?" כמובן שזו שאלה רטורית אבל בכול זאת ג'ין השיב כן קטן.
נאמג'ון מיקם את עצמו והכניס את איברו לחורו של ג'ין שהוציא צרור צווחות מפיו, ברגע שנאמג'ון הרגיש את חום גופו של ג'ין סביב איברו הוא איבד שליטה על גופו, הוא נכנס ויצא בקצב מהיר יותר מאי פעם.
שני הבנים צרחו מעונג ולרגע שכחו שהם בבית מלון והשעה 2:00 לפנות בוקר ויש אנשים קומה מתחתיהם שמנסים לישון ושומעים כול מה שמתרחש בחדר מעליהם.
לא עבר זמן רב והזוג גמר באותו הזמן, נאמג'ון עדיין נשאר בתוך ג'ין שניהם מנסים להסדיר את נשמותיהם ולהרגיע את קצב ליבם שפועם מהר.
הצעיר הסיר את כיסוי העיניים מבן זוגו לקח לג'ין כמה שניות להתרגל לאור שמאיר ממנורת התקרה.
נאמג'ון יצא מג'ין ונשכב לצידו במיטה, עייפות השתלטה על הבגור ועיניו נעצמות לפתע ג'ין הרגיש זוג שפתיים רכות מנשקות את מצחו "נאמי אני עייף"
"אבל לא גמרנו" נאמג'ון ענה בקול עמוק ששלח זרמים בגופו של ג'ין
"זה הסיבוב השלישי" גופו של ג'ין מוטש, הוא אוהב את היחס המיוחד של נאמג'ון כלפיו אבל הוא לא ישרוד עוד סיבוב עם החייה שלצידו.
"ג'יני הלילה עוד צעיר" וברגע זה ג'ין ידע שהוא אבוד
'תצילו אותי'
------------------------------------------------------
אני כול כך מובכת, עבר מלא זמן מאז שכתבתי סמאט🙈🙈
מקווה שיצא טוב.

you never walk alone / taekookМесто, где живут истории. Откройте их для себя