IAM | Kim Taehyung

1.3K 101 3
                                    

"AwakHaera kan?"

"Bwo?! Mana kau tahu nama aku huh? Eh! Kau niey mesti stalker kan? Haa ambik niey!"

Pukulan demi pukulan diberikan kepada Kim Taehyung dengan menggunakan beg tangan nya. Sedikit pun Taehyung tidak rasa sakit. Perempuan itu tergamam sebaik sahaja Kim Taehyung menarik nya ke dalam dakapan.

"Mana awak pergi selama niey?"

---

"Ada apa kau nak jumpa aku?"

Sergah perempuan itu dengan tiba - tiba. Cermin mata hitam nya dinaikkan ke atas kepala. Skarf yang melilit di leher nya dibuang dan dikibas perlahan sebab panas. Duduk pun tidak lagi.

Kim Taehyung mendonggakkan kepala nya itu. Menggeleng kepala dia melihat kesombongan perempuan yang dianggap Haera itu. Muka perempuan itu memang sama dengan Haera.

"Duduk lah!"

"Ish! Aku nak pergi shopping dengan kawan aku lah. Kau boleh pula ajak nak berjumpa. Kalau tak penting, sia - sia aje aku datang."

Berkerut dahi nya. Marah sangat barangkali. Skarf nya dari tadi dikibas. Panas sangat ke? Walhal tempat ini sudah pasang penghawa dingin. Tiada secalit senyuman pun menghiasi wajah perenpuan itu.

"Mana awak pergi selama niey?"

"Apa kau cakap niey?"

"Saya fikir awak dah meninggal masa lahirkan Jaemin dulu. Tapi apa yang lihat sekarang? Awak dah berubah. Dah jadi seorang yang angkuh dan sombong."

[C] Let Me Love You | mygWhere stories live. Discover now