Verveelt zit Wolfs op het bed in zijn hotel hij zapt langs te zender maar niks interesseert hem echt. Zijn telefoon gaat af en hij ziet Eva's naam op het scherm komen. Even twijfelt hij of dat hij op moet nemen maar hij besluit het toch te doen dadelijk is er iets met Finn. 'Wolfs' klinkt hij nors. 'Wolfs kun je komen Finn wil niet slapen zonder dat hij een kus van jou heeft gehad' hoort hij Eva boven het geschreeuw van Finn zeggen. 'Het was toch niet meer "mijn" zoon'. 'Wolfs alsjeblieft' smeekt ze hem bijna. 'Oké oké ik kom er aan' legt hij met een zucht zijn telefoon weg. 'Finn doe rustig papa komt zo' probeerde Eva haar zoontje rustig te krijgen die helemaal door het lint gaat. Normaal is Wolfs de gene die hem op bed legt omdat Finn dat zo graag wil. 'Ik wil papa' staat hij nu demonstratief naast zijn bed. 'Die komt zo ga je nou liggen dan komt papa zo een kusje geven' doet Eva zijn deken wat omhoog. 'Nee papa doen' slaat hij zijn armpjes over elkaar. 'Finn Wolfs' kijkt ze hem wat boos aan. Meestal als zijn moeder zijn hele naam gebruikt is het menens maar op dit moment maakt het hem niet uit hij wilt zijn vader. 'Ach weetje wat blijf dan maar gewoon staan papa komt zo' slaat Eva hard de deur dicht waarna ze naar beneden loopt' finn's lipje begint te trillen en tranen stromen van zijn wangen. Hij snapt het niet waar is zijn vader en waarom is zijn moeder boos op zijn vader.
Een kleine 10 minuutjes later komt Wolfs de kamer van Finn binnen. 'Papa' komt hij huilend naar zijn vader gerend. 'Ik deed jou missen' legt hij zijn hoofd tegen Wolfs zijn schouder als hij hem heeft opgetild. 'Kom gaan we lekker slapen' gaat hij op het bedje zitten. Zachtjes knikt hij waarna hij een gaap niet kan onderdrukken en onder zijn deken kruipt. 'Welterusten vriend' drukt hij nog een kusje op zijn wang. 'Truste papa' fluistert Finn waarna hij zijn oogjes sluit en al snel in slaap valt.
YOU ARE READING
Stay strong 2
Fanfiction(Dit is een vervolg op Stay Strong) Het is 4 jaar later en nog steeds zijn wolfs en Eva samen. Samen voeden ze eva haar zoontje Finn op, maar de frustraties naar elkaar lopen steeds verder op waardoor ruzies vaak uit de hand lopen en ze steeds verde...