Chapter 6

82 7 3
                                    

.........
Με την Εμ περπατούσαν για την τάξη μας ....
Καθώς όμως προχωρουσαμε είδα την Λάνα ,την αδερφή μου! Ήταν μερικά βήματα πιο μπροστά από εμένα και την Εμ!
Κοίτα Εμ, αυτή είναι η αδερφή μου! Θυμάσαι που σου έλεγα για την Λανα ; Ρώτησα την Εμ
Α.... Ναι, φυσικά και το θυμάμαι! Ώστε αυτή είναι!
Εεεεεεεε, Λάνα!!!!φωναξα στην αδερφή μου!
Εκείνη γύρισε και με κοιταξε ,χαμογελώντας !.....Την ίδια στιγμή ένα αγόρι ψηλό και αδύνατο προχωρούσε προς την αντίθετη κατεύθυνση με εμάς!Καθώς προχωρούσε φώναζε ένα όνομα...
Άλεξ....Άλεξ...!?!!
Δεν έβλεπε που πήγαινε και...έπεσε πάνω στην αδερφή μου!Εγώ και η Εμιλη τρεξαμε προς το μέρος τους, για να τους βοηθήσουμε να σηκωθούν! Τα δύο παιδιά βρίσκονταν στο πάτωμα μαζί με ένα σορό βιβλία και χαρτιά!Εμείς τους βοηθησαμε  να σηκωθούν και στην συνέχεια αρχίσαμε να μαζευουμε τα βιβλια, εγώ του αγοριού και η Εμ της Λανας!
Συγνώμη!είπε το αγόρι στην αδερφή μου. Δεν έβλεπα που πηγαινα!
Δεν πηγάζει! Έτσι κι αλλιώς ούτε κι εγώ έβλεπα μπροστά μου!είπε γελώντας η αδερφή μου!
Οριστε! Είπα καθώς έδινα τα βιβλια στο αγόρι...
Ευχαριστώ! Μου είπε εκείνος κοιτάζοντας με στα μάτια...
Εμ...μήπως έχετε δει τον Αλεξ....ξέρετε, ενα παιδί στην ομάδα μας με μαύρα μαλλιά και πράσινα ματια....είπε κοιτάζοντας δεξιά και αριστερά!
Εμ...όχι!είπαμε και οι τρεις με μια φωνή!
Μπορεί καμία σας να με βοηθήσει να τον βρω.....αν μπορείτε βέβαια!....
Εμ...ναι εγώ μπορώ !είπα διστακτικά βλέποντας την απελπισία που είχε ζωγραφιστεί στο πρόσωπο του και το ότι οι άλλες δύο ήταν έτοιμες να πετάξουν μια δικαιολογία για να μην έρθουν!
Εντάξει .... παμε! Είπε...
Θα σας δω μετά !είπα στα κορίτσια και τις άφησα να περπατούν μόνες τους...
Ευχαριστώ ! Μου ψυθιρισε η Λάνα καθώς εφευγα...
Λοιπόν πως σε λένε ; Ρώτησα το αγόρι καθώς απομακρυνόμασταν .
Με λένε Τζέισον αλλά οι φίλοι μου με φωνάζουν Τζέι ! Εσένα?
Εγώ είμαι η Ελίζαμπεθ αλλά οι φίλοι μου με φωναζουν Λιζη !
του ειπα
Αλήθεια....περίμενα ότι θα μου ελεγες Ελίζα ή ίσως Μπεθ...... Δεν ξερω ..... έτσι παντως φωναζουν την θεια μου.
Λιζη, Μπεθ, Ελίζα.....εγώ ακούω και στα τρία! Είπα και γελασαμε
Φαίνεσαι πολύ καλή! Μου ειπε
Ευχαριστώ ! Του απαντησα Κι ΕΣΥ!
Ευχαριστώ!
Συνεχίσαμε την συζήτηση ώσπου φτάσαμε στο τέλος του διαδρόμου και Μπήκαμε στην τάξη μας ......
Κρίμα που δεν βρήκαμε τον φίλο σου !
Δεν πειραζ...πήγε να πει αλλά σταμάτησε την λέξη στην μέση! Εεε!... Να τος !!!!είπε και μου έδειξε ένα παιδί να κάθεται σε ένα θρανίο, στην μέση της αίθουσας!
Το παιδί που μου έδειξε ήταν αδύνατο και σοβαρό! Είχε κοντά , μαύρα μαλλια τα οποία ήταν πολύ τακτοποιημένα ! Είχε ένα αντιπαθητικο υφος που θύμιζε άνθρωπο που επιδείκνυε τις ικανότητες του σε όλους!
Αυτός ...ει..είναι..ο..ο φίλος...σου?είπα ,μη μπορόντας να πιστέψω σε αυτό που έβλεπα....πως μπορούσε ένα τέτοιο άτομο να κανει παρέα με τον Τζέι ; Ο Τζέι ήταν δημοφιλής και γλυκός ενώ αυτός ήταν....αυτός!
Ναι ...μην τον παρεξηγεις....είναι μεγαλωμένος από μια πολύ πλούσια οικογένεια και οι γονείς του τον θέλουν πάντα τύπο και υπογραμμο!Θα δεις πάντως ότι αν τον γνωρίζεις θα γίνετε τόσο καλοί φίλοι όσο εγώ κι εσυ!!Έτσι αντεδρασα κι εγώ όταν ......
Ο Τζέι συνέχισε να μιλάει....αλλά εγώ δεν τον ακουγα πια.....είχα αφερεθει γιατί τώρα που προσεχα το αγόρι ...τώρα θυμηθικα.!!!! Ήταν το γοητευτικο αγόρι από το όνειρο μου!!!!! Αυτός ήταν πούμε έσπρωξε τόσο δυνατά που διαπέρασαν τον τοίχο! Μα πως ...;
Όσο προσεχα το αγόρι όχι μόνο δεν τον συμπαθουσα, όπως μου είπε ο Τζέι ,αλλά τον μισούσα περισσότερο επειδή θυμομουν το όνειρο μου....!!!!!
Ή ώρα πήγαινε 8:00 και πολλοί από τους μαθητές είχαν κάτσει στις θέσεις τους! Έτσι έκανα κι εγώ!Καθώς εψαχνα θέση είδα την Αριάδνη να με χαιρετάει!
Ει Αριάδνη...!
Γεια σου Λιζη!Και μπορείς να με λες Αριάνα!
Εντάξει!Θες να κάτσω μαζί σου ;
Ναι! Βέβαια!
Είπε και εκατσα δίπλα της!
Λοιπόν με ποιον συγκατοικεις;
Με την Εμιλη Αβαντον! Είναι πολύ καλή κοπέλα!!!!
Ωραία!!!!Εγώ συγκατοικω με την αδερφή σου!
Αλήθεια !!!! Ωραία!Στο διάλειμμα έχω να σου πω κάτι που μου συνέβει!
Οκ! Θα τα πούμε τότε!
Ναι!
Όλοι οι μαθητές είχαν κάτσει στην θέση τους και ή καθηγήτρια δεν είχε μπει ακόμα...όλοι ξεκίνησαν να συζητούν μεταξύ τους ...ή Αριάνα συζητούσε με την Λάνα και την Εμ που κάθονταν μπροστά μας!Εγώ σκεφτομουν ......το όνειρο που ειδα .....αν βγει αληθινό; Πάντως είχε πετύχει τον Αλεξ !!!!! Μα εγώ δεν τον είχα δει ποτέ πριν...
Ξαφνικά ένα αγόρι με πλησίασε και διέκοψε την σκέψη μου!!!
Γεια! Μου είπε
Γεια σου!
Με λένε Ντέιβιντ! ΕΣΥ ποια είσαι;
Εμένα με λένε Ελίζαμπεθ...αλλά καλύτερα να με φωνάζεις Λιζη......μου αρέσει πιο πολύ αυτό!
Οκ!Γνωρισες ήδη τον φίλο μου τον Τζέι ....είπε και είδα τον Τζέι να με χαιρετάει από πίσω!Τον χαιρέτησαν κι εγώ με ένα χαμόγελο!
Λοιπόν... εγω, ο Τζέι , ο Κάρλος
και ο Άλεξ είμαστε μια παρέα και θα χαιρομασταν πολυ αν ερχοσασταν κι εσείς στην παρέα μας !
Μου είπε...
Βέβαια , Ντέιβ! Του ειπα εγώ...Είμαι σίγουρη ότι το θέλουν
και αυτες!
Οκ!Πες τους να συναντηθούμε στο πρώτο διαλείμμα!
Οκ ! Του απαντησα εγώ! Θα τα πούμε τότε!
Εγνεψε και πήγε στην θέση του!
..........












Γεια σας! Ελπίζω να σας άρεσε το έκτο κεφάλαιο του βιβλίου μου! Πως νομίζετε ότι θα είναι το πρώτο μάθημα της Λιζη; Ποιος είναι αυτός ο Άλεξ και τι θα συμβεί μεταξύ αυτού και της Λιζη;Γραψτε μου στα σχόλια πως πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί η ιστορια! Ακόμα σχολιαστε την παρέα της Λιζη!

"Enjoy yourself"

Το Μυστηριώδες Δάσος !Where stories live. Discover now