פרק 24

3.1K 216 3
                                    



"הפתעה" צעקה נשמעה מעבר החדר הגדול והחשוך שהתגלה כמועדון כאשר נדלק האור וחברי הופיעו. כל השכבה הגיעה - חלק הכרתי וחלק לא.
הרצפה הייתה מפוצצת בבלונים, הבר היה מפוצץ באלכוהול והדי ג׳יי עמד בעמדה שלו מוכן להפעיל את המוזיקה המרעישה שתרים את מצב הרוח.

מרוב התרגשות לא הצלחתי לתאר איך אני מרגישה אז חיבקתי שני. היא פשוט מדהימה כל היום היא הרימה לי את המצב רוח וזה היה פשוט יותר מדי. איך שיצאנו מהבית שלי בבוקר הגענו לחוף הים , היא השכירה אופנוע ים ושתינו עשינו בתורות סקי מים. זה היה מפחיד אבל כששומרים על שווי משקל זה מתחיל להיות מהנה . אחר כך נכנסנו לבית קפה קטן ואז ישר למאסז׳ . השרירים שלי התרפאו והמחשבות שלי עוד יותר. במשך כל היום נועם נעלם עם הבגידה . ההילה השחורה הפכה לורודה ופשוט רק נהנתי.

"לא היית צריכה את פשוט מדהימה" צעקתי באוזנה של שני כשרקדנו כמו משוגעות ברחבה ומלא אנשים מקיפים אותנו.

"אני מצפה לאותו הדבר ביום ההולדת שלי" היא אמרה בשחצנות ואני גילגלתי עיניים.

אנרגיה טובה זרמה בתוכי במשך כל היום אז החלטתי לזרום עם זה עד שיגיע חצות ואז היום המיוחד שלי יגמר ואני שוב יחזור לבכות על כמה שאני בוגדנית.

הלכתי לכיוון הבר והתיישבתי על אחד הכיסאות שהיו פנויים. ביקשתי מהברמן שיכין לי כוסית של המשקה הכי חזק שיש לו. לא הייתי חכמה גדולה בשתיה אז ביקשתי משהו באמת חזק שישכיח את נועם לפחות לכמה שעות. גם במשך היום הוא קצת התרוצץ לי במחשבות אבל שני ישר חסמה אותו כשהפרצוף שלי נעצב או שהתחלתי לדבר עליו. מה שהיה מוזר. אני לא מהבנות האלה שבוכות הרבה זמן על מישהו שהלך .אני מתקדמת מהר אבל כנראה שהוא מוציא ממני דברים שלא הכרתי בעצמי.

הברמן הניח את הכוס על הבר ומזג את המשקה שהזמנתי. חיוך פלרטטני הגיע ממנו אך התעלמתי וסיבבתי את גבי כך שהסתכלתי על כל הרוקדים שבאו לשמח אותי.

"אוו שלום לילדת היום הולדת" מישהו אמר כשהתיישב לידי. זה היה אביאור. שיט שכחתי שהוא בשכבה שלי והוא יהיה פה גם. 'עלמה אמרנו שמתרחקים מצרות' הקול הפנימי שלי הזכיר לי.

"שלום" אמרתי ביובש נותנת לו מבט קטן וחוזרת להסתכל על הרוקדים.

"זה יום ההולדת שלך למה הפרצוף תחת?" הוא שאל מגחך.

"כי יש מישהו שהוא מאוד חשוב לי שאיבדתי אותו" אמרתי מסכמת לו בקצרה את רגשותי .הרגשתי שהדמעות שוב מתחילות לחזור.

"והמישהו הזה כאן?" הוא שאל מסתכל עלי.
למען האמת לא בדקתי אם הוא כאן או לא.

"אני לא יודעת"

"אוקיי אז איך אפשר לגרום לך לחייך?" הוא שאל וחייך אלי בגאוה.

"אי אפשר" אמרתי ביובש. רוצה לשמח אותי כשהוא זה שגרם לעצב שלי. אידיוט.
עזבתי אותו יושב על כיסא הבר כשהתקדמתי לכיוון רחבת הריקודים. רקדתי עם שני מעדיפה להיות איתה במקום עם השלישיה כשנועה רוקדת עם אביאור ריקוד צמוד- צמוד מדי .ועדן ונופר מחפשות בחורים אקראים לרקוד איתם.
שני רקדה עם אדם שכל הזמן השתדל להיות באזור הקרוב אליה שאף אחד לא יתקרב , יתחיל, או יגע בה . אבל שני לא התעסקה בו היא נתעסקה איך להיות איתי כדי שלא אשאר לבד. לא הרגשתי בנוח אם זה ששני מתעסקת במשך כל היום להיות לידי שלא האעביר את מחשבותי על נועם במקום לתת קצת יחס לחבר שלה שגרם לי רק לקנאות ולהבין שאני גם רוצה שנועם יהיה לצידי עכשיו.
וזה מה שיהיה עכשיו. כן? כן זה מה שיקרה עכשיו! ברגע זה!!

עלמה - AlmaWhere stories live. Discover now