פרק 18

3.4K 260 5
                                    

פרק לא מוצלח..

העברתי את מבטי אל נופר ועדן. חיבקתי אותן לשלום ושוב חיוך התפרס על פני. בינתיים שני נצלה את הזמן הזה שחיבקתי את הבנות כדי להתנשק עם אדם.
אוי אלוהים בבקשה שכשאני יסתכל עליהם אני לא יראה את אביאור. זה יותר מדי בשבילי היום.
אבל לא הצלחתי להתחמק ממבטו שהיה נעוץ בי.

"היי" הוא אמר מחייך ומחבק אותי. "אנחנו צריכים לדבר" הוא לחש לי באוזן כך שרק אני שומעת אבל מי שהיה מסביבנו שם לב.
"אין לנו על מה לדבר" לחשתי לו בחזרה והתנתקתי ממנו במהירות והסתכלתי על זה שעמד לידו.

"נועם בן דוד של אביאור." הוא אמר והושיט לי יד,
ואני חיבקתי אותו במקום. הוא נראה מופתע בהתחלה אבל החזיר לי חיבוק לאחר שניה.
"לא צריך להיות רישמיים. עלמה" אמרתי בחיוך גדול מתעלמת מאביאור שהסתכל עלי ועל נועם עוד שניה שורף אותנו במבטו.

"נוני" נשמעה צעקה ברקע. כולם הפסיקו את העיסוקים שלהם במיוחד שני ואדם שהתמזמזו לעיני כולם ללא בושה. זה היה חמוד אבל בו זמנית מגעיל.
לפתע נועה צצה משום מקום. שיט שכחתי ממנה לכמה רגעים. היא זינקה על אביאור כך שהרגליים שלה היו מסביב למותניים שלו כשהידיים שלה אוחזות לו בעורף.
היא התנתקה ממנו והדביקה לו נשיקה על השפתיים. הוא תפס במותניים שלה והוריד אותה לרצפה אבל לא הרפה מהנשיקה והעביר את העיניים שלו בכל פעם אלי. בן זונה הוא עושה לי בכוונה.
אבל לא .לי זה לא מפריע חוץ מזה שאני עוד שניה מושכת לה בשיער ומדביקה אותה לרצפה שלא תתעסק עם הגבר שלי!.
הגבר שלי? אוי אלוהים נהייתי ממש רכושנית אליו מאז הנשיקה שלנו. אני חייבת לתפוס ממנו מרחק. זה רק יעשה לי טוב המרחק ממנו ומהמשחקים המטופשים שלו.
שני הסתכלה עלי והזיזה את השפתיים ללא קול "נוני?" והבעת בלבול הופיעה על פניה . למען האמת על הפרצופים של כולם. אף אחד לא הבין מאיפה זה בא.

"טוב כדאי שנלך אנחנו מפריעים כאן" אמרה נופר מתרגשת בשביל אחותה. סתומה.

"לא רגע" נועה אמרה והתנתקה ממנו סוף סוף שמה לב לפרצופים ההמומים שלנו. כאילו אף אחד לא קיבל הכנה מראש למחזה הזה.

"אנחנו רוצים להגיד לכם משהו" היא אמרה נרגשת והעכשיו היה תורו של אביאור להיות מבולבלת.

"אנחנו?" הוא שאל ופרצופה הפך לכועס "כן אביאור אנחנו".שתלטנית.

"בכל אופן אנחנו ביחד" היא אמרה משלבת את אצבעותיהם. ׳תתעלמי עלמה לך לא אמור להיות אכפת.׳ הראש שלי אומר לי וכך אני עושה.

"שיהיה בהצלחה" אמרתי בחיוך לנועה כאשר אני מחבקת אותה והבנות מצטרפות אלי לברך אותה כאילו ילדה בן.
למרבה הפלא החיוך שלי היה אמיתי אבל הוא ירד כהבעתו של אביאור נתקעה עלי. תשחרר!

****************
הגעתי הביתה כשאני נכנסת לחדר בועטת את נעלי הצידה ברישול ומתיישבת על המיטה.
אחרי שכולן בירכו את נועה בחרנו ספסל אקראי בגינה והתיישבנו עליו. נופר ועדן ישבו אחת ליד השניה ושוחחו ביניהן. שני ישבה על ברכיו של אדם והתנשקה איתו כשהם מפריחים אחד לשניה מילות אהבה. כמה קיטשי.יופי עכשיו אני מקנאה?
ונועה ישבה על ברכיו של אביאור.נועה נשקה לצווארו של אביאור ונראה כי ניסתה לפתות אותו, מה שלא הצליח לה כי היה מרוכז בלהסתכל עלי ועל נועם משוחחים ומחליפים מספרים.
נועם היה מקסים. הוא סיפר לי שבזמן הקרוב הוא יגור אצל אביאור כי המשפחה שלו נוסעת לתקופה של עסקים בחו״ל והוא עדיף להשאר בארץ. הוא גם הוסיף פה ושם פלרטוטים שהייתי נענעת להם אם לא הייתי עסוקה להעביר מבטים עם אביאור. למען השם יש לך חברה שיושבת עלייך ואתה בוהה באחרת. אני לא מבינה עד כמה טיפשה היא יכולה להיות שהיא לא שמה לב לזה!!
נפרדתי מכולם והתקדמתי לכיוון היציאה מהגינה הביתה אך, נועם עצר אותי והתעקש ללוות אותי. הבנות סימנו לי מבטים של ׳כן לכי איתו׳ וחיוך זדוני מתמוסס בצד פיהם. הסתכלתי על שני שהעבירה את מבטה אל אביאור וחזרה אלי במהירות. הבנתי את הסימון שלה. זה היה ׳תעשי לו דווקא׳ .וכך עשיתי .אבל כמובן שהוא נדחף ואמר שהוא עייף וזה והדרך שלי זה בכיוון שלו. מה שהיה שקר. ונועה לא מפספסת את ההזדמנות להיות איתו ומצטרפת אליו.ראו את ההבעת ייאוש על פניו כשנעמדה לצידו ונצמדה לגופו .מתפנקת עליו.
גם בדרך לביתי הוא לא הפסיק להסתכל עלי במבטים חודרים .כאילו מישהו שרואה שנוגעים במשהו ששייך לו. חתיכת קנאי רכושני.
נפרדתי מנועם בנשיקה בלחי כשהגענו לכניסת הבניין שלי .התעלמתי מהקיום של אביאור כשמבטו הפעם היה רצחני .הוא היה עצבני בגלל נועה שכל הדרך מהגינה התחננה בפניו שירים אותה כמו ילדה קטנה.
וכנראה גם בגלל שנישקתי את נועם בלחי וכל הדרך לא התייחסנו אליהם. שילך לעזאזל הוא יכול לעשות כמה פרצופים שהוא רוצה ולהתעצבן הוא זה שמנשק אותי ובורח לחברה שלי שעכשיו היא החברה שלו.

היום הזה היה כל כך מאכזב אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי. שאני יתנשק עם אביאור ונהיה ביחד? שאני אספר לנועה? הרי אי אפשר היא לא שותקת. צריך לקשור אותה לכיסא ולהדביק לה את השפתיים כדי שתשתוק ותתן גם לאחרים לדבר.
דבר אחד קטן וטוב יצא מהיום הזה. זה נועם. הוא היה נחמד והראה התעניינות בדברי. אני חושבת שיהיה מעניין אם הוא ישאר כאן ויבלה איתנו.
חבל שלא חשבתי על מליון דולר חשבתי לעצמי כשקיבלתי הודעה וראיתי שזה הגיע ממנו.

נועם: לילה טוב נסיכה ❤️

עלמה - AlmaWhere stories live. Discover now