פרק 17

3.6K 263 3
                                    

"אוקיי אז אני פשוט אספר לך הכל מהתחלה" אמרתי לאחר שסיפרתי לשני בקצרה את הסיפור עם אביאור והיא רק שאלה שאלות שגרמו לי כל פעם לחזור אחורה ולהוסיף עוד פרט שבלבל אותה.

"אחרי אותו הערב שהשתכרנו וקמתי אצל ׳גבר זר׳ גיליתי שזה היה אביאור. הטלפון שלי נשאר אצלו ואני לקחתי את של אמא שלי ושיקרתי שכשישנתי אצלך שכחתי אותו. ובצירוף מקרים אלה שהזמינו אותי ללמד את בנם היו משפחת לוינשטין. בפעם השניה שלימדתי את ארז אחיו של אביאור, אביאור הציע ללוות אותי הביתה. בזמן הזה הוא סינן את נועה שלמחרת ביטלה לי פגישה איתכן בקניון כדי לדבר עליו. ואתמול זה רק הסתבך. הוא ליווה אותי ו... התנשקנו" סיימתי לספר את כל מה שקרה בקצרה לשני והיא נשארה פעורת פה.

"התנשקתם?" היא שאלה כשקול צפצפני מהתרגשות יצאה לה בשקט. רק שלא תצווח כמו ילדה קטנה.

"כן" אמרתי מסתכלת על מגש האוכל שלי במבוכה. זה כזה מפדח לספר דבר כזה. אם הייתי מספרת את זה למישהו אחר הוא היה נגעל ממני על איך נתתי לזה לקרות ואיזה מן חברה אני.

"ו...." היא אמרה מדרבנת אותי להמשיך.

"מה ו..?" שאלתי בבלבול. אין לי עוד מה להוסיף.

"ואיך היה?" היא שאלה כשהחיוך המשועשע לא יורד מפניה.

"היה בסדר" אמרתי באדישות. שקר. זה היה מדהים. הרגשתי כאילו שאני על ענן מרחפת ואין שום דבר מסביבנו. רק אני ואביאור צמודים זה לזו.

"אבל זה לא העניין איך אני מספרת את זה לנועה?" שאלתי והבעת פני השתנתה ללחוצה .

"מה קשורה נועה?" שאלה שני כשהחיוך המשועשע סוף סוף ירד מפניה והתחלף בהבעה מבולבלת.

"אני לא יודעת מה הולך ביניהם. הם התנשקו והיא עשתה לי סרטים על זה שליווה אותי הביתה וסינן אותה" אמרתי שופכת את כל מה שאני חושבת. לעזאזל עם הנועה הזאת.

"רגע אחד.. את מעוניינת בו בכלל?"היא שאלה והרצינה את פרצופה וקולה.

"אני לא יודעת בדיוק ,אבל זה לא משנה . יש ביניהם משהו, ואני לא מתכוונת להיכנס ביניהם . איך אני מספרת לה את זה?" שאלתי נאנחת בייאוש מתחננת לעזרה. איפה המושיע שיבוא ויעזור לי??

"תיראי הם רק התנשקו ככה שאפילו קשר טרי אין ביניהם. היא חברה שלי והכל אבל את יודעת שנועה קובעת עובדות והיא עלוקה. היום ניפגש כולנו אבל לפני שעדן אני ונופר נגיע את תדברי איתה." היא אמרה שמה את ידה על כתפי תומכת בי. אלוהים תן לי כוחות להתמודד עם הדרמות שלה הערב.

"עכשיו בואי נקום כי הזבובים פה מתחילים לעצבן אותי" היא אמרה בכעס שהעיפה זבוב שעף מסביב לשאריות האוכל שלנו.
שני ואני יצאנו מהקניון כל אחת עם השקיות שלה וכך דרכינו נפרדו.

עלמה - AlmaWhere stories live. Discover now