Right My Wrongs

**** Same Night / Wednesday, April 5th 2023 ****

Micheal's POV

I watch her through the window, as she walks up towards the front door, moving to enter her key to open it.

Before she can even turn the key, I quickly pull open the door, slamming it againts the wall.

She bold fi ah tek her time ah stroll in widout ah care inna di world...

"Yuh nuh love yuh life?" I questioned her, the tone in my voice showcasing the anger I was feeling.

Bout over an hour now since she shoulda come home, and ah just now she ah walk in.

Noelle love play wid her safety enuh....

At dis point mi ah start fi get pissed off, cause why she nah listen when mi talk?

I moved to grab her arm pulling her into the house, and slamming the door shut behind us.

Imagine mi tell her seh it nuh safe right now, and she decide fi tek up risk pon herself.

Rambo send him people after her twice now, suh dat mean seh it more serious than ever.

When I thought I had everything under control, he pulls a checkmate move, knocking me completely off course.

I look at her as she stands there, her eyes piercing at me through the darkness.

"Before you start cuss mi just mek mi explain" she pleads, her words coming out quickly.

I decide to bite my tongue, letting her get her thoughts out before I share mine.

"Gwaan talk...." I hiss back at her.

"I was going to come home, but then I realized that I ran out of some stuff I needed"

Was going to? Anuh dat mi waan hear right now...

"So I had to make a quick stop at the pharmacy to grab it, and then.... umm and then..."

Is like seh Noelle nuh know seh she cyaa lie to me enuh.

My patience has completely ran thin, so at this point, I don't have any time for her hesitation.

"Yuh need fi hurry up and spit it out, cause when yuh did ah drive dung di whole a Mandeville yuh neva did ah hesitate" I shoot back at her.

The look of nervousness that was once spread across her face, has now switched, as frustration and anger start to build up behind her eyes.

She kisses her teeth at me, moving to walk further into the house away from me.

"Weh yuh think yuh ah go, anuh you seh yuh waan fi explain? Suh explain....mi two ear dem open" I shout after her following her movements into the living room.

I don't understand why she haffi mek dis suh difficult fi harself...

When mi seh one, why she always waan fi seh two?

"If ah suh yuh ago talk to mi, mi nah chat to yuh....if we cyaa have this conversation civilly mi ah go ah mi bed" she retorts back, throwing her body onto the couch in a huff.

"Noelle ah you inna di wrong enuh, yuh figet? Yuh cyaa talk bout civility and yuh ah sidung an ah play victim like yuh ah waan likkle pickney"

My words seem to strike a nerve in her, because she shoots up to her feet, storming over to meet me face to face.

"Victim? Ah really dat yuh juss call mi? Micheal please mi ah beg doh draw mi out" she shouts back at me, pointing her finger in my face.

I push her hand out of my face, grabbing onto her arm to pull her close to me.