Chapter 19

Chapter nineteen

Earlan's pov

Mi hood a buss out mi underpants, mi can't wait fi get di pum-pum. Mi walk go up to di bed and take time ease off the duvet that was covering her. Mi whole body just seem electrified as mi look pon har. She was wearing a long ganzie wey ride up to her waist, exposing her sexy ass in har panty.

Mi tek time sidung pon di bed and start push mi hand betwixt her thighs. She shift a little in her sleep and I paused my hand. I waited a little while, then start to push my hand up and beneath her panty, trying to gain access to her fat pussy. Mi slide in mi finger to the front where I felt the hairs and tried to insert it. She turned on her side locking her legs on my hand and I use my other hand to lift up her leg a bit. Gaining entry into her warmness, I began to play with her clit. She twisted in her sleep and moaned a little. Jesus Christ, mi hood get stiffer and a strain fi come out a mi underpants.

I began to finger her slowly and she moaned in her sleep, I continued and she moaned deeply waking up. She jumped a little easing a way. "Honey relax." I whispered leaning my weight on her so that she couldn't move away.

"Tsk." She hissed and I knew she must be fully awaken now by the sound of that hiss. Lord, do mek she just open up and gi mi it. I prayed in my mind. Mi well want it. "Humn" she sighed angrily and I felt the tension in her through my right hand that was resting on her thigh.

"Mi miss you soooo much Balance." I whispered and began to finger her slowly again.

"Tsk! Ease off a mi." She snapped angrily.

"Balance do, mi need you." I told her in a pitiful voice hoping she will feel sorry for me.

Bligh!!

Pussycloth! Mi hear di box before mi feel it to rass. Mi ease off a di bed as she roiled up and start fling on some hard slap and thump all over mi face head and chest.

"Bill nuh!" Mi tell har holding on pon har two hand dem.

"How di fuck yuh reach in yah?" She asked sarcastically and stomp down hard pon mi foot. "Pussy mi ago kill yuh ino." Mi hear dat and she ease mi off and mi end up release my hold on her hands. Bloodclaate, lick start take mi all over street, lane, walk and crescent.

"Sariah! Cho mi nuh wan' lick yuh ino!" I shouted at her. Har fucking hand dem heavy and nuh ask if she nah gi mi some big lick. A wonder if she can lick Rajae? She breathed deeply as I held on to her hand that flew towards my face again.

"Leggo affa mi nuh pussy and cum out a mi house." She cursed angrily.

"Mi na lef ino, so yuh affi go mek di bloodclaate obeah man pull back di tie wey yuh use tie mi. Ohh." I told her heatedly.

"Who tie yuh dranko?" She asked and I thought a caan me she address so. Suddenly I remembered her feisty voicenotes.

"A who you a call dranko? Ehn? Who you a chat to so?" I asked her. She stretch to the dresser and take up somn and start use it like mi. I wring up har hand and tek it wey seein that it was an hair brush.

"Pussy-bumbo-rass! Cho! Leggo offa mi ino! And tek yuh raaass out yah! Mi nuh ina no joke wid yuh." She cursed trying to twist out of my grasp. Mi affi just try tek di cussing cause mi know mi ina di wrong, because yuh see if I wasn't.

"Balance please, just mek we work out dis in a civilized manner."

"Go work out yuh mumma, leggo offa mi nuh pussyole."