𑁍𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 12𑁍

5K 163 60
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"𝑳𝒐𝒈 𝒅𝒂𝒕𝒆 0015"
"𝑴𝒐𝒏𝒐"
𝐻𝑒𝑙𝑙𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒, 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑢𝑛𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛. 𝐻𝑜𝑜𝑟𝑎𝑦 𝐼 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠... 𝐴𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠 *𝐴ℎ𝑒𝑚* 𝐼𝑡𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 4 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑛𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑠𝑚𝑜𝑜𝑡ℎ𝑙𝑦 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡. 𝑇ℎ𝑒 𝑇ℎ𝑖𝑛 𝑚𝑎𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑚𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑌/𝑁 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑛𝑔. 𝐼 𝑚𝑒𝑎𝑛, ℎ𝑜𝑤 𝑐𝑎𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑒... 𝐸𝑎𝑟𝑙𝑖𝑒𝑟 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑌/𝑁 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑜𝑟𝑟𝑜𝑤𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝐷𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟'𝑠 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ.

𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝐼 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑓𝑟𝑜𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑌/𝑁 𝑜𝑛 ℎ𝑜𝑤 𝑡𝑜 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑘. 𝑂𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝐼 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑢𝑟𝑛. 𝐵𝑢𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑤𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑠𝑡, 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑝𝑖𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 𝑖𝑡 𝑜𝑓𝑓. 𝑊𝑒 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑚𝑜𝑜𝑡ℎ𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝐼 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑌/𝑁 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑟𝑎𝑙 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑡𝑠 𝑚𝑦 𝑛𝑎𝑚𝑒. 𝐼 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑛 𝑤ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑎𝑛𝑒𝑑.

𝐼 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑡𝑟𝑎𝑐𝑘𝑠 𝑎𝑠 𝐼 𝑠𝑎𝑤 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡𝑠 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒... 𝐼 𝑛𝑜𝑤 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑡𝑜𝑜 𝑝𝑟𝑒𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑡𝑜 𝑚𝑒... 𝐻𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒, ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑒 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ, 𝑐𝑎𝑛 𝑒𝑎𝑠𝑖𝑙𝑦 𝑏𝑒 𝑤𝑎𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑦 𝑚𝑜𝑛𝑠𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑐𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟.... 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑗𝑒𝑎𝑙𝑜𝑢𝑠, 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑗𝑒𝑎𝑙𝑜𝑢𝑠, 𝑎𝑠 𝐼 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑌/𝑁 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑔𝑟𝑖𝑚𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑜𝑓𝑓 𝑏𝑦 𝑖𝑡𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑚𝑦 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑚𝑏𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑚𝑒. 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑠𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑖𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑠ℎ𝑖𝑓𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑏𝑜𝑑𝑖𝑒𝑠.

𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑤 𝑢𝑚.... *𝐶𝑜𝑢𝑔ℎ* ᵉˣᵗʳᵉᵐᵉˡʸ ʲᵉᵃˡᵒᵘˢ *𝐶𝑜𝑢𝑔ℎ* 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑐𝑐𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑝𝑜𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑒𝑟. 𝐴𝑡 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑠ℎ𝑒 𝑏𝑢𝑟𝑠𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑚𝑒! 𝑂𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 "𝐴𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠" 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘. 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑝𝑜𝑙𝑜𝑔𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟....

𝐼 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑖𝑔𝑔𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠, 𝑖𝑡𝑠 𝑠𝑜 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑖𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎𝑓𝑎𝑟.... 𝑇𝑜𝑜 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑒𝑛𝑡𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ.... 𝐹𝑜𝑟 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠... 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑑𝑒𝑣𝑒𝑙𝑜𝑝𝑒𝑑 𝑎 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑐𝑜𝑛𝑛𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 ℎ𝑒𝑟.... 𝐼 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑦 𝑏𝑢𝑡.... 𝐼𝑡𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑙𝑦 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒....

𝐻𝑚𝑚𝑚𝑚..... 𝐼 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟.... 𝐼𝑓 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑎𝑠𝑘 ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑛 𝑎 𝑑𝑎𝑡𝑒?... 𝑇ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑠𝑖𝑙𝑙𝑦 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑏𝑢𝑡... 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑘𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑... 𝑊𝑒'𝑙𝑙 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑠𝑒𝑒..."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"𝑇ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑝𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑖𝑡𝑠 𝑒𝑛𝑑"
𑁍𝐶𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒?....𑁍

☽︎¿𝑩𝒂𝒅 𝑨𝒕 𝑳𝒐𝒗𝒆?☾︎ (Mono x Reader)Where stories live. Discover now