before ending

4.9K 242 70
                                    

Hi ;)

Seperti semua tahu, TKC merupakan cerpen dan semestinya tak banyak bab. Sebenarnya tak rancang pun nak publish cerita baru tapi biasalah, tangan ni tak boleh berhenti karang cerita.

●●●

Honestly, saya sedar TKC cerita yang terlalu biasa dan tak beri apa-apa pengajaran seperti cerita lain. Mungkin ada, tapi tak banyak. Saya sendiri tak puas hati dengan TKC sebab perkembangan cerita ni terlalu cepat dan banyak fokus pada konflik Raisha dan Tuan Fateh.

●●●

Tapi saya bersyukur bila ada juga yang sudi baca, vote dan komen. Terima kasih sangat2, I really appreciate it. Maaf andai TKC bukan seperti yang anda jangkakan daripada saya. TKC banyak kekurangannya, maaf sekali lagi. Kalau penghayatan emosi tu tak sampai pada awak semua, maaf ya.

●●●

Saya sebenarnya dalam tahap 'insecure' untuk menulis. Saya jadi tak yakin, takut untuk publish cerita. Takut dengan penerimaan orang lain. Tapi saya cuba lawan perasaan tu. Lepas habis TKC, saya takkan on wattpad buat sementara waktu. Jangan risau, saya takkan unpublish TKC sampai bila2. Janji.

●●●

Terima kasih sudi baca TKC, kita jumpa dalam bab terakhir nanti. Nak minta tolong boleh? Apa pandangan awak semua bila baca semua cerita saya? Saya nak tahu. Mungkin ada benda yang saya patut tahu tapi saya tak sedar. In sya Allah melalui tu saya akan perbaiki lagi cara penulisan saya.

SYU.

𝐓𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐊𝐚𝐬𝐢𝐡, 𝐂𝐢𝐧𝐭𝐚 {𝐂𝐄𝐑𝐏𝐄𝐍}Where stories live. Discover now