אימהקטובר- יום 15 באיחור

97 21 24
                                    

אזהרה: כל מי שרגיש לאימה או לתכנים אלימים, שלא יקרא את החלק הזה ואת כל החלקים העונים על הכותרת אימהקטובר

היי לכולם, מה נשמע? זה בטח מוזר לכם לראות שאני מעלה ציור באיחור ולא פשוט מדלגת עליו כמו שדילגתי על יום 5 ומיום 11 עד יום שישי. בשבילכם זה נראה כמו דילוג, אבל מאחורי הקלעים עבדתי על כל יום באתגר למעט היום ה13 שבאמת לא היה לי זמן אליו וחבל. אם נהיה מדויקים יותר, זה לא בדיוק שלא היה לי זמן, אלא יותר המימ הזה:

אני לא רוצה להעלות ציורים לא גמורים לכאן, בייחוד לא מהאתגר, כי תוצאה לא גמורה לא תעביר את האימה כראוי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


אני לא רוצה להעלות ציורים לא גמורים לכאן, בייחוד לא מהאתגר, כי תוצאה לא גמורה לא תעביר את האימה כראוי. אני אשתדל לאט לאט להשלים אותם כי אני לא אוהבת לדעת שיש לי ציורים לא גמורים במחברת.

בלי יותר מדי דיבורים נתחיל.

נושא: גן חי

זה אחד מהנושאים שנדלקתי עליהם באתגר. ישר ידעתי שאני רוצה לצייר מישהי שמטפלת בגינה החמודה שלה ויש כל מיני גופות מסביב לגינה שלה. אז עשיתי סקיצה קטנה בצד ואז ציור ראשוני. הנה הציור הראשוני:

ישר ראיתי פה שעה בה השמיים הם צהובים כתומים כאלה ואור מאחורי הדמויות בצורה מאיימת

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ישר ראיתי פה שעה בה השמיים הם צהובים כתומים כאלה ואור מאחורי הדמויות בצורה מאיימת. בהתחלה בסקיצה רציתי שיראו שהיא משקה עציצים, אבל אז החלטתי שנראה אותה בשעת פעולה בה היא גוררת גופה. רציתי שהציור יהיה באווירה מאוד כפרית של דרום ארהב בזמן העבדות בו נהגו להתעלל באכזריות בשחורים.

ממש חיכיתי ליום הזה ושמחתי שהוא הגיע. ציירתי בכל דקה פנויה שהייתה לי מהבוקר. מחא אנשים בצוות שלי וגם לא מהצוות שלי ראו אותי מציירת את הציור הזה. בהתחלה כולם חשבו שזה ציור תמים, אבל אז הם הבינו שהוא לא כל כך תמים. היו לי כמה שיחות מצחיקות בגללו ואני אוהבת את זה.

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now