תחרות הגרפיקות של אנג'י- חודש מאי מחדש

485 46 53
                                    

הפרק היום מוקדש לכל ההערות שקיבלתי על הכריכה הזאת ולמחשבה איך אני יכולה לשפר את הכריכה לפי ההערות. בואו נראה איזה חומר קיבלתי מהתחרות

רעיון:

נראה כמו מיתולוגיה מאשר כריכה לסיפור רגיל. (פרשנות שלי: נראה לי שהכוונה במיתולוגיה היא סגנון ציור עתיק כמו אלו של  המיתולוגיות). 

מקורי, לא רואים הרבה כריכות שמנצלות את הקונספט של ויטראז'. עם זאת, הרעיון לא הכי ברור. 

מעניין ונתון לפרשנויות רבות.

לא מובן, אבל מסקרן

כריכה שתמשוך אותי לקרוא את התקציר. 

ביצוע:

לא מסודר בעין: קווים חדים מדי, הניגוד של הדמות לעומת הכותרת

הצביעה של הידיים פחות טובה מהצביעה של שאר הדברים.

הבחירה של פונטים שונים לא טובה. הם לא נראים שייכים.

לא דומה לכריכה אלא ליצירת אומנות. החתיכות הריבועיות לא נעימות לעין.

המיקום של הקרדיט תלוש

מושך את העין, ועם זאת רך ונעים.

התאמה:

איך הכריכה מתקשרת לחתיכות? זה לא צועק חתיכות.

אין מה לומר. אולי זה הוריד בביצוע, אבל זה מוסיף עכשיו

חיתוך בצורה מעניינת

בהחלט מתאים לחתיכות

מההערות האלה המצב שלי לא נראה רע כל כך... הביצוע בעיקר הפיל אותי בניקוד, יותר מההתאמה לנושא אפילו. מאנג'י קיבלתי 6, והאמת שאני שמחה מזה לצד ההלם כי זה אומר שהצלחתי לשבור שיא שלי. מוזר, נכון?
הבנתי מההערות האלה שהיה לי כדאי להתחשב יותר במתבונן. מי שהכיר אותי, את הציורים או את הרעיון הבין פחות או יותר מה התכוונתי, אבל מי שלא הכיר אותי או את הציורים שלי לא ידע מה הכוונה שלי פה. הכריכה הזאת במבט לאחור הייתה בשביל עצמי ולא חשבתי מה אני מנסה להעביר לאחרים, אלא איך אצליח להתאים את עצמי לאתגר. רק בצבעים חשבתי על העין של המתבונן, אבל הכריכה הזאת היא לרוב בשבילי. הייתי מאוד מופתעת שחלק מאלה שהעירו לי מצאו פרשנויות רבות לכריכה שהגשתי. אני אשמח לדעת מה הן, תמיד כיף לי לדעת מה חושבים על הציורים שלי. עם זאת, עליי להיזהר עם ציורי כריכות כי כריכה אמורה להעביר רעיון מרכזי או מוטיב מרכזי, ולא יכולה לנוע כל כך לפרשנויות אחרות. אולי באפריל הצלחתי עם זה (זאת אתם רואים עכשיו, אני אשכרה כותבת פרק במקבץ כריכות). למרות זאת, אני הולכת להפריך את הרעיון הזה. ההערה של אנג'י "זאת לא כריכה, אלא יצירת אומנות" גורמת לי לרצות לעשות ההפך: לצייר כריכה שיכולה לעמוד כיצירת אומנות. מה אומרים... תמונה אחת שווה 1000 מילים?

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now