גוונובמבר יום 21

120 19 13
                                    

אין לי סמן וכוח לצייר משהו מורכב אז הנה לכם משהו:

זה נראה חמוד, היא מזכירה לי מאוד את האקו מהמסע המופלא

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

זה נראה חמוד, היא מזכירה לי מאוד את האקו מהמסע המופלא.

הכי חשוב, סיימתי את נתיב היום! תודה לאל, חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן. עכשיו יש לי מנוחה עד ה26 החודש.

כולם שמחים אחרי שבירת דיסטנס, יותר חברותיים כאלה. המפקדים מצטלמים איתנו בסלפי, בטעות נגעתי לאחד המפקדים בכתף, מישהי מהצוות שלי התיידדה רצח עם הרספ. הרבה בנות לבשו את החצאיות שקיבלנו במהלך הקורס ועזרתי ל3 בנות מהצוות שלי לקצר את החצאית באופן זמני עד שילכו לתופרת כדי להצר אותה. 2 אמרו שמתאים לי להיות תופרת. זה היה ממש חמוד מצידן~ הלוואי והייתי יודעת לתפור בגדים וזה, אולי לפחות לשפר את הכישורים הבסיסיים שכן יש לי. טוב, יש לי את הצבא בשביל זה...
יהיה נחמד לדעת תפירה ועיצוב אופנה
פיסול בשיש
אדריכלות
כתיבה
ציור
הנדסה
קיצור, להיות איזה מיני דה וינצ'י ככה, אשת אשכולות מכובדת.

הו! וצפיתי בסרט החדש של מליפיסנט. הוא מדהים!
הגרפיקה נהדרת, האפקטים מדהימים והעיצובים יפים. זה אחד הרפרנבים המופלאים בשביל לימוד פרספקטיבה וציור קוציקסים ואנימציה. זוויות הצילום הן בול במקום בכל קטע. ממליצה לכל הציירים כאן לחרוש סרטים וללמוד מהם על פרספקטיבה וסצינות.
  הכתיבה של העלילה והדמויות מקסימה בעיני, למדתי המון בזכות זה וקיבלתי השראה לסיפור תוך כדי. יהיה נחמד לכתוב סיפור בו מנצלים את התכונות הנשיות הסטריאוטיפיות לגיבורות ונבליות ותכונות פמניסטיות יותר לפי ההגדרות הידנות יותר של המושג, הגדרות שונות לתכונות גבריות, רצח, מסתורין ואי ודאות של טוב ורע. ואז נזכרתי שיש לי סוג כזה של סיפור: זני. אני באמת חייבת להמשיך אותו. אבל קודם לטפל בביקורות ובפרק 2 של מעשה בחזייה.

צפיתי בזה עם כל המשפחה אז יכולנו לצחוק יחד מכל מיני רגעים מהסרט שמזכירים את החיים שלנו. זה גם חומר עשיר במימס.

קיצור אהבתי את הסרט.

אוקיי, חוץ מהדיבוב העברי שעשו לזה, זה פשוט נורא.



ספויילר:
אה, אסור לשכוח את הקטע עם העז. כאשר שינו את המלכה אינגרית' לעז אז במקרה שינו אותה לעז זכר. זה ניתוח לשינוי מין מאוד... חריג.
צחקנו על זה כמה זמן.

טוב  אני זזה.

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now