תחרות הגרפיקות 2020- חודש יוני

172 18 47
                                    

הערה: חלק זה נכתב בלשון הווה אבל בפועל הוא נכתב כבר מתחילת החודש איך שהתחלתי לעבוד על הכריכה.

נחשו מה? אתם רואים אותי חודש נוסף בתחרות הגרפיקות כי הכריכה שלי באימה זכתה מקום שני במקום ראשון (לפחות אני על גל של זכיות). מצד אחד זה מבאס, מצד שני זה אומר שאני לא אפספס את כל האקשן (למרות שהוא היה בפברואר, סטגדיש).

עכשיו הז'אנר הוא פנטזיה. הוא נחמד, הוא כיפי, אבל זה פחות הז'אנר שלי בציור... אני רק חושבת על עיצוב דמויות ובא לי למות. אין לי כח... זה חביב אבל פחות. שיהיה.

רציתי למחזר את הכריכה של אוגוסט משנה שעברה, wolf spirit, אבל אז נזכרתי שכל פעם שמחזרתי רעיון כלשהו, זה הסתכם בכך שהתוצאה הייתה חרא.

טיפ: תמחזרו בקבוקים, זבל, נייר, קרטון, אריזות, בגדים, אבל בחיים אל תמחזרו רעיון. אם אתם יכולים לחדש קצת את הרעיון, אז זה בסדר, אבל אם לא, אז חפשו רעיון חדש.

אז החלטתי לעשות את מה שעשיתי במד"ב רק בלי הקטע של לקרוא ספר ולחשוב ממנו: לשחק משחק אסוציאציות עם עצמי ולחשוב על סיפורים שאני יכולה ליצור מיצורי קסם שונים. וואי, יש יותר מדי יצורים: שדים, רוחות, פיות, מפלצות, קוסמים ומכשפים, אנשי זאב, דרקונים, גובלינים ועוד מלא.

רציתי לעשות שמשות עם רעיונות כמו שעשיתי עם מדב, אבל בסוף עשיתי סקיצות של כל מיני יצורים קסומים בתקווה שייצא מזה משהו. הנה הסקיצות:

אני באופן רשמי יכולה לומר שזה הזאנר הכי שנוא עליי בתחרות הזאת, ואני מצטערת

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

אני באופן רשמי יכולה לומר שזה הזאנר הכי שנוא עליי בתחרות הזאת, ואני מצטערת. אני שונאת אותו יותר מקלאסיקות שהיה באפריל, ואת הקלאסיקות שנאתי כמו מוות. ציור נוף פנטסטי זה מילא, אני חולה על נוף ופרספקטיבה, אבל לחשוב על כריכה שתספר סיפור וליצור דמויות פנטסטיות? זה יותר מדי עבורי. גם שאלתי את puma161g, חברות מהבסיס, ShoshaYu ועוד כמה אנשים, אבל בכל זאת לא מצאתי את הרעיון האחד.

Kill me

אבל יש שני דברים שיהיה נחמד בכריכה שלי:

1. דמות זקנה כי זה יהיה סופר מגניב

2. נוף אורבני של בנייה מודרנית עם בנייה יפנית מסורתית כי אני וויב.

לפחות זה משהו.

הציורים של אייקו בגנון וואטפדUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum