הציוד בו אני משתמשת-tradional

150 19 24
                                    

בספר החפירות שלי שאלתי אם תרצו שאשתף קצת על הכלים בהם אני משתמשת כשאני מציירת ואיך אני משתמשת בהם. הסכמתם ולכן אני פה כותבת לכם את החלק הזה. ההסבר על הציוד בו אני משתמשת יחולק לשניים:
Traditional- כל הציוד שהוא לא במחשב בעצם: צבעי מים, טושים, דיו ודפים. המושג הזה נפוץ מאוד בשימוש להגדרה של ציור לא במחשב.
Digital- ציוד לציור במחשב: לוח גרפי והתוכנה בה אני משתמשת

כמו כן, אני אשתף באילו כלים השתמשתי בעבר לפני הכלים הנוכחיים שלי וקצת למה. זה יתקשר קצת לאבולוצית הציורים שלי שכתבתי קודם לכן

הערות חשובות ביותר!
1. אם תרצו לרכוש את אחד הכלים שאדבר עליהם פה, תקנו ממנו קצת כדי שלא תתחרטו אחר כך על זה! ציוד לציור זה יקר, אבל אם קונים ציוד לא טוב לציור או משהו שלא מתאים לכם, זה יעלה הרבה יותר!

2. אל תחשבו שבגלל שאני משתמשת בכלי מסוים כי אני חושבת שהוא טוב לא אומר שגם אתם חייבים להשתמש בו! תשתמשו רק בכלים שאתם אוהבים ונוח לכם איתם! אחרת תהליך הציור יהיה התעללות והרבה כסף יילך לפח.

3. זה שאני משתמשת בכלי בדרך מסוימת לא אומר שאתם חייבים להשתמש בו ככה גם, למעט בעטי ציפורן כי הם יותר מורכבים מזה.

יופי, עכשיו אפשר להתחיל.

עטים
כפי שאתם יודעים, אני משתמשת בעטי נוצה/ציפורן/עטים נובעים/קולמוס (היי puma161g). אני מאוהבת בעטים האלה קשות כי הקווים כל כך יפים ומלאי אופי. הם לא דוהים לי כשאני מוחקת (אני מוחקת די חזק). אוי ואני חולה על הצליל של הסקריב סקריב כשאני מציירת איתו. זה גם פחות יקר כי אם מוצאים סט של עטים כאלה במחיר טוב שהוא לא 100+ לעט, אלא בערך בין 30-50 שקל לסט עטים כזה ועוד בקבוק דיו שעולה בין 25-35, אז זה ממש זול בהשוואה לעטים של ציור. אם אתם רוצים לקנות לעצמכם עטי ציפורן, לכו לחנות יצירה וחפשו על האריזה של סטים של עט ציפורן שיהיה כתוב manga pens, comic pens, drawing pens, לא calligraphy pens. זה חשוב כי יש הבדל בין עטי ציפורן של קליגרפיה לעטי ציפורן של ציור. עט ציפורן של כתיבה קל יותר ופחות מותאים לציור. כנל לגבי עט של ציור: הוא לא מותאם לקליגרפיה, הוא מאוד כבד בשביל זה. נאמר מניסיון אישי.

עם כל האהבה שלי לעטים האלה יש רק בעיה אחת: אם לא משתמשים בהם טוב, הם נהרסים ואז צריך לקנות מחדש עטים, אפילו את הסט כולו ואז העסק נהיה יקר באמת. בגוונובמבר נהרס לי סט שלם של עטים כי כל הזמן הם היו בקופסה בכיס ונדפקו בקירות שלה כל פעם שהלכתי. לכן צריך לדעת איך להשתמש בהם ולהתנייד איתם כדי שלא ייהרסו.

לפני עטי הציפורן השתמשתי בעטים pigma micron הידועים. הם עטים שטובים לציור ועמידים בצבעי מים (שזה מאוד חשוב לכל מי שמצייר על צבעים שהבסיס שלהם הוא מים). אהבתי אותם עד שהכרתי את עטי הציפורן ובכל הציורים שלי השתמשתי בהם מהרגע שהכרתי אותם. הבעיה העיקרית של העטים האלה היא המחיר, כמו כל דבר בציור. עט כזה עולה בערך 15 שקל (תלוי מאוד בחנות שמוכרת אותם), צריך כמה עטים כאלה בשביל לצייר כי רוצים בטח לעשות קווים עם עוביים שונים, זה כבר בערך 45 שקל. העטים האלה נגמרים מאוד מהר, מאוד מהר, ולכן צריך כל הזמן לקנות מחדש עטים כאלה. בערך אחרי איזה 20-30 ציורים (זה גם תלוי מה אתם מציירים, כן?), צריך לקנות עטים חדשים.

הציורים של אייקו בגנון וואטפדजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें