מחברת הציורים שלי

149 19 21
                                    

היי לכולם! אני מופתעת שאני פה בעוד חלק ועברו רק איזה 4 ימים. זה באמת מפתיע אותי, מצטערת. אז היום אני מפרסמת עוד כריכה. ספר החפירות שלי נגמר מזמן ושיניתי את השם של הספר הזה מ"אייקו גם בכריכות" ל"מחברת הציורים שלי" כי רציתי להעלות את הציורים שלי איפהשהו וזה היה המקום המושלם. 

(אני ממש מתאפקת לא לחפור בספר הזה כי אני רוצה לחפור אבל אמרתי לעצמי שלא אפתח עוד ספר חפירות. זה קשה, בייחוד כשטוביאס עושה דברים מטומטמים במוח שלי)

איפה היינו? אה, כן, בהסבר על הכריכה הזאת. בשבילי הספר הזה הוא כמו מחברת ציור, אז רציתי כריכה שתציג את ה"מחברת" הזאת כביכול ואת היכולות שלי כציירת. אני מאוד אוהבת להחצין את עצמי כפי שאתם מכירים אותי. חיטטתי במחברת הציורים השנייה שלי ולקחתי משם שתי עבודות שאני אוהבת, ציירתי את אן ורות כי אני מציירת אותן המון, כנל לגבי גברת שמש וירח, וזאבים כי לאחרונה התחלתי לצייר אותם. אלה דברים שפחות או יותר מייצגים את מה שאני נוהגת לצייר. רציתי שזה ייראה כאילו אני מציירת את הציורים האלה והם קמים לתחייה, זה למה יש יש בסגנון ריאליסטי יותר. הנה הכריכה:

אולי היד הריאליסטית והעט לא יצאו טוב כל כך כמו הרבה ציירים שמציירים ציורים ריאליסטים וסמי ריאליסטים במחשב, אבל זה שיפור ענקי בשבילי; לשם שינוי זה נראה נורמלי ולא חיוור כמו בכל הציורים הריאליסטים הקודמים שלי

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

אולי היד הריאליסטית והעט לא יצאו טוב כל כך כמו הרבה ציירים שמציירים ציורים ריאליסטים וסמי ריאליסטים במחשב, אבל זה שיפור ענקי בשבילי; לשם שינוי זה נראה נורמלי ולא חיוור כמו בכל הציורים הריאליסטים הקודמים שלי. 

מסקנה: שימוש באדום לציור גווני עור בריאליזם זה מעולה. 

זה יצא ממש חמוד ואני אוהבת את הכריכה הזאת למרות כל הלקויות. 

תחרות הגרפיקות של אנג'י בשנת 2020, הנה אני מגיעה עם עוד מהלך חדש. מקווה שאולי אחד מהציירים כאן בוואטפד ירצה לצייר כריכות לתחרות הזאת... זה יכול להיות נחמד עוד צייר כריכות בוואטפד.

אתמול הסתובבתי עם פומה במלא חנויות ספרים בתל אביב והיו מלא ספרים באנגלית עם כריכות מצוירות. הן היו יפות כל כך וזה הזכיר לי שאני חייבת להשתפר דחוף כדי שאוכל ליצור כריכות טובות, את הקומיקס של מעשה בחזייה, להתחיל אנימציה ואולי גם פרוטפיילו ללימודי אומנות בעתיד. 

קיצור... כיף חיים. 

אני בינתיים נהנית לי בבית. אשמח לשמוע מה דעתכם על הכריכה. 

חג שמח חברים! תהנו מסופגניות

הציורים של אייקו בגנון וואטפדحيث تعيش القصص. اكتشف الآن