עוד כריכה למחברת הציורים שלי

114 19 31
                                    

אייקו, למה יש כריכה חדשה למחברת הציורים שלך? רק לפני כמה חודשים שינית כריכה. 

התשובה היא אחת: אני רוצה את המדבקות שלי מתחרות העשור ומתחרות הגרפיקות 2019 ו2020. בשביל זה הייתי צריכה לשנות את הכריכה כי אם הייתי שמה את המדבקות על הקודמת, לא היו רואים שום דבר מהכריכה. ובמילא בקושי ראו שם משהו אז להוסיף זה לא היה חכם. יותר מדי פרטים בכריכה זה משהו שנפלתי עליו על הכריכה של פברואר 2020 ובעוד כריכות אחרות. אני לא אעשה את הטעות הזאת שוב.

במהלך כתיבת התגובה שלי לתחרות העשור פה, עלה לי רעיון לכריכה: אני פותחת דלת ומכניסה אתכם אליה, מעל הדלת כתוב את הכותרת בשלט חמוד כזה. רציתי שהתחושה תהיה קסומה ומלאת אור. במהלך הסקיצה הכריכה של AmoraTheEnchantres מיוני 2019 בתחרות הגרפיקות עלתה לי בראש. רציתי שזה יהיה משהו בסגנון הזה, שירגישו אור, משהו מתמלא בהם במהלך הצפייה בכריכה, שיבינו שאני מכניסה אותם למחברת שלי ועל הדרך לראש. רציתי בהתחלה שזה יהיה יער קסום כזה ואז רציתי שהדלת תהיה בעצם דפי המחברת שלי. הנה הסקיצה:

חזרתי הביתה, נחתי במשך יומיים, ציירתי כמה דברים לביקורות ולחלק של הציוד שאני משתמשת בו כדי לצייר

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

חזרתי הביתה, נחתי במשך יומיים, ציירתי כמה דברים לביקורות ולחלק של הציוד שאני משתמשת בו כדי לצייר. זאת הייתה שעת לילה (10 בלילה בערך), רציתי לצפות באנימה ואז נזכרתי שיש לי לצייר כריכה חדשה למחברת הזאת בשביל המדבקות מהתחרויות. אז התחלתי לצייר את הרעיון המקורי וזה יצא כל כך גרוע. איך שציירתי אותו עם התחושה שרציתי, הכל נהיה רע. ויתרתי על הרעיון וניסיתי משהו אחר. שוב, השעה לא לגיטימית בשבילי לחשוב. רציתי תחושה קסומה בכריכה הזאת ושיהיה מקום ומדבקות, זהו. 

הרעיון הבא הוא לצייר את עצמי ודלת נפתחת בראש שלי כי במחברת הזאת אני מעניקה הסבר על הציורים שלי. ההסבר הזה הוא כניסה לראש שלי. עכשיו מעניין אותי אם יש אנשים שמשערים איזו כריכה אגיש בתחרות הגרפיקות על סמך הכריכות הקודמות וההסברים עליהן פה... זה יהיה מעניין. לא חשוב, נחזור לענייננו. אז התחלתי לצייר את זה ושנאתי את זה כי זה היה מכוער, לא מעניין ולא יצירתי. חבל שלא שמרתי את הקובץ, היה נחמד להראות לכם את ההתחלה המכוערת

השעה נהייתה מאוחרת יותר ובמקום לישון המשכתי לשבת מול המחשב שלי. החלטתי לצייר את עצמי מציירת מול השולחן שלי במצב הכי טבעי שלי. במקום מנורת השולחן שלי החלטתי לצייר מנורות כרעיונות שיש לי בראש בזמן שאני מציירת וגם כי זה מוטיב של הסגנון שלי. 

הציורים של אייקו בגנון וואטפדTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon