פאנארט- המלכה הנצורה

131 17 103
                                    

אזהרה: מכיל ספוילרים!

אנג'י... אנג'י... אנג'י....

(אין כמו לפתוח את החלק הזה עם רפרנס לדראג רייס)

שנתחיל? כן.

ה"מלכה הנצורה" מאת Angie_s נגמר בצורה טרגית. אם הייתי מתארת את זה, זה היה המים של 4 אנשים מלווים קבר רוקדים. אבל במקום לרקוד הם בוכים את החיים שלהם כי "המלכה הנצורה" גרמה לחור רציני בלב (למרות שקיבלתי את מה שביקשתי מאנג'י לצד כוס תה עם 2 סוכר ולימון בצד). איך אני מנחמת את ציפור הנפש הקטנה שלי? דרך ציור. אז אנג'י מקבלת עוד קצת חפירה על דאנקי מול כולם בוואטפד.

אבל לפני שאתחיל בחפירה מלאת בכי על הפאנארטים שנכתבה בחלקה ביום שהפרק האחרון פורסם, אניח כאן את התקצירים של שני הספרים.

ספר ראשון: תאמר לו לא

ספר ראשון: תאמר לו לא

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ספר שני: אל תאמר לו

הספרים לא מומלצים לכל אלה שרגישים לדברים הבאים:אונסאלימותתכנים מדכאים או אובדניים או שניהם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הספרים לא מומלצים לכל אלה שרגישים לדברים הבאים:
אונס
אלימות
תכנים מדכאים או אובדניים או שניהם

אם אין לכם בעיה, אז הגיע הזמן שתתחילו לקרוא את הספרים האלה. גלגלו למעלה, לחצו על התיוג של אנג'י בפרק הזה, גלגלו למטה במשתמש שלה עד שתגיעו לספרים שפרסמה, גלגלו ימינה עד שתמצאו את "תאמר לו לא", תלחצו עליו ותתחילו לקרוא.

באמת, אפשר להרגיש שם המון לב והמון מחשבה מאחורי הסיפור. באמת, אי אפשר להישאר אדישים למה שהולך שם. סל הרגשות עצום. חשתי שמחה בפרקים השמחים, התמלאתי בתקווה שהרבה פעמים מצאה את עצמה מרוסקת לחתיכות, הרגשתי כאב עז במשך שעות ממה שהלך שם, כעסתי, הייתי בהלם. קיצור, סל עצום.

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now