תחרות הגרפיקות של אנג'י- דצמבר

118 19 6
                                    

היי היי! אז אחרי הרבה זמן שלא ציירתי כריכות- או יותר נכון- פרסמתי כריכות שעיצבתי כי קשה למצוא הרבה זמן לצייר, אני פה שוב. הנושא היה מאתגר במיוחד החודש הזה: טקסטים. הטקסט היה צריך להיות העיקר בכריכה ופחות התמונה שמתלווה לאותו טקסט, שזה קצת מסובך כי אני ציירת, לא אחת שעוסקת בקליגרפיה. אני שונאת לעשות קליגרפיה. אולי באמת כדאי לי להוריד פוטושופ ולנסות לצייר כריכה ואז להדביק פונט... לא משנה, נעזוב את זה. 

לא היה לי רעיון ולכן ההסבר לא יהיה ארוך כמו של שאר החודשים בהם השתתפתי. היה לי רעיון אבל לא ממש רעיון, אז פניתי לאחד הספרים שיש לי בחדר ודפדפתי, אולי שם יהיה רעיון. מצאתי תמונה של כיתוב וזה ישר גרם לי לחשוב על מישהו שהוא לוחם. רציתי לצייר בהתחלה מתאגרף, אבל בסוף זה יצא סומו בגלל שלקחתי השראה גם מקליגרפיה יפנית ואמנות יפן וכל דבר יפני ליטרלי כמעט כי אני וויב. ציירתי והופה זה מה שיצא:

זאת לא עבודה טובה שלי וזה מבאס אותי, אבל לפחות השתפרתי בליינארט שזאת סוגיה שמדאיגה אותי בציור במחשב

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

זאת לא עבודה טובה שלי וזה מבאס אותי, אבל לפחות השתפרתי בליינארט שזאת סוגיה שמדאיגה אותי בציור במחשב. אני גם לא מרגישה שהיא הופכת את נושא הטקסט לדבר העיקרי בכריכה... אולי הייתי צריכה לעשות משהו מגניב יותר... מקווה שב2020 אוכל למצוא יותר זמן בשביל התחביבים הרבים שלי ובשביל לנסות להכניס גם תפירה לחיים שלי. אבל קודם דדליינים ולסיים כריכות שהתחלתי, אחר כך כל השאר. 

בגלל שהתחרות החוגשית בוטלה, אתם מקבלים את הפרק הזה לפני סוף החודש. נתראה בתחרות של 2020 בין אם אתם משתתפים או לא! אני אשמח לשמוע מה דעתכם על הכריכה הזאת.

טוב, אני זזה לי!

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now