תחרות הגרפיקות של אנג'י- חודש ספטמבר

199 26 23
                                    

הבהרות: 

1. הדברים אולי כתובים בלשון הווה, אבל בעצם הם קרו בזמן העבודה על הכריכה.

2. לכל הדתיים שכאן בדרך כזאת ואחרת לא משנה לאיזו דת הם משתייכים, אני ממש מצטערת על הפרק הזה. כן ניסיתי לעדן את דבריי ודעתי, אבל אני לא בטוחה שזה הצליח. אם פגעתי בכם, אני אשמח לשמוע. 

שלומות לכולם, הנה אני כאן לעוד נושא מגניב מאת אנג'י. הסיבה שהפרק הזה מפורסם בתאריך הזה ולא בסוף החודש היא בגלל שהתחרות החודש בוטלה.
(באסה אבל אני יכולה להכין כריכות טובות יותר)

כשראיתי את הנושא, פתאום עלה לי רעיון שנקרא אדם בצלם אלוהים. מאיפה זה בא: אני בשירות הצבאי שלי עוברת קורס גיור דרך הצבא. ציור הוא אחלה מדיום בעיני להעביר את הידע והאידיאולוגיה החדשה שאני צוברת בשיעורים לאחרים ולעצמי לצד זה שזה מונע ממני לחטוף טריגרים על ימין ועל שמאל. אני נשבעת לכם שאם באמת הייתי מתעמקת בכל שיעור, הייתי אנטי-דתית קיצונית ואתאיסטית. אני כבר מרגישה שהקורס הזה מרחיק אותי מלהאמין באלוהים ובייחוד בדת. דת זה קונספט יפה ואני באמת אוהבת להסתכל על זה מהצד, אבל אני לא רוצה את זה בחיים שלי. אז הקונספט הבסיסי הוא ציור אדם ובקרבתו השתקפות מעורפלת שמייצגת את האל. כן, לאל אין צורה או מין, אבל אני מפרה את זה למען האמנות שלי. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

תוך כדי חשבתי על סיפור נוסף שאני רוצה לכתוב, זני

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


תוך כדי חשבתי על סיפור נוסף שאני רוצה לכתוב, זני. קטע ראשוני שלו נמצא בתחרות החודש 2018 מאת מאל בחודש אוגוסט. הוא זכה באופן מפתיע... פה ההשתקפות מייצגת את השקר. לזני יש כח מיוחד שהיא יכולה לתת לאנשים מסכות שנותנות להם כח שהם רוצים. את המסכה הזאת רק הם וזני יכולים לראות כל עוד הם לא מתוודים ששיקרו. בנוסף למסכה יש מחיר שנוסף לבקשה שנובע בעיקר מהמצפון שלנו. למשל אם אני רוצה להיות יפה יותר, זני נותנת לי מסכה שתהפוך אותי ליפה. אבל בתמורה לכך אני אסבול בדרך כזאת או אחרת בגלל המסכה בגלל שהיא שקר. אז שמתי את זני, את האנטגוניסטית שמנסה לעצור אותה ועד שלל דמויות כאלו ואחרות

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now