גוונובמבר יום 16

123 17 26
                                    

אין לי רעיון לפתיח מגניב אז בואו נתחיל ישר מציור ואז הסבר:

קיבלתי אתמול השראה מחתיכת נוף בבסיס שלי (כן, הוא מביא לי השראה משום מה) וממש רציתי לצייר נוף קסום בשעה לילית

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

קיבלתי אתמול השראה מחתיכת נוף בבסיס שלי (כן, הוא מביא לי השראה משום מה) וממש רציתי לצייר נוף קסום בשעה לילית. הנה סקיצה כדי שאזכיר לעצמי

אחרי האנימה yagate kimi ni naru אני ממש אוהבת לשלב סגול וכתום ביחד, הם כל כך יפים אחד עם השני

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אחרי האנימה yagate kimi ni naru אני ממש אוהבת לשלב סגול וכתום ביחד, הם כל כך יפים אחד עם השני. אגב, תצפו באנימה כי היא מדהימה ומתארת התבגרות, אהבה עצמית והכלה.

הנוף שציירתי מרגיע אותי מאוד, זה כאילו אני מטיילת בו. אני אוהבת את התחושה הזאת שאני יכולה להרגיש את הציור שלי. ליד ציור 13 זה הציור הזה עוד יותר יפה כי הם כמו טיול בפארק.

(עכשיו גיליתי שיש לי טעות עם האור אבל שיהיה)

ואני חייבת לתרגל יותר נופים ופרספקטיבה כי נראה שקשה לי עם זה פתאום. חבל שלא התחלתי ציור נופים לפי גוון באתגר הזה, זה יכל להיות יפה יותר וכיפי.

חפירה קטנה
גזרתי למישהי היום את השיער שלה כי היא ביקשה ממני. זה היה רעיון גרוע כי היא נכנסה להתקף חרדה שוב. אני גרועה בספרות...

ציירתי, התבודדתי, קרעתי מישהו בשש בש. הוא קורא לי מכשפה עכשיו כי הרבה דברים שביקשתי שייצאו בקוביות יצאו. זה היה נפלא. טוב, זאת לא חכמה כי הוא משחק רק שבועיים ואני כבר 9 שנים.

טוב, אני זזה. לילט

הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now