מבט לאחור

168 22 137
                                    

נקפוץ ישר לעניין כי מאוחר ואין לי כח לחשוב על פתיחה. אז ברביעי sango_coral0505 התעניינה בציורים ישנים שלי כי הרבה ציירים מראים ציורים ישנים ואיך הם התפתחו מאז. אמרתי לה שאפרסם פה חלק בו אני מראה ציורים ישנים שלי. חזרתי הביתה בחמישי והדבר האחרון שעשיתי הוא לגעת בציורים שלי. ברצינות.

בסביבות 9 בלילה אחרי שציירתי 2 פרויקטים שלי אז החלטתי לשבת מול כל בציורים שלי, לצלם כמה ולהעלות לפה.

כיף? לא
טעות שבחרתי לעשות את זה מאוחר? כן

טעות זאת מילה קטנה מדי לתאר את זה, התעללות זאת המילה המדויקת. אמא, כמה מביך לראות את מה שציירתי. זה פשוט כל המחשבות שלי בצורה הטהורה ביותר ואין שום הסוואה לזה. גם יש יותר מדי טעויות, כל הציורים האלה והסקיצות צורחים טעות. אהההה!

אוקיי, אז אני אחת שמקיימת את ההבטחות שלה, או לפחות משתדלת, אני בוחרת להעלות את הזוועות. הציורים שיעלו הם החל מגיל 12-13 בערך עד אמצע 2018. ציורים החל מאמצע-סוף 2018 עם האימהקטובר (goretober) התחלתי לחשוף גם בוואטפד את הציורים שלי (באינסטה חשפתי החל מ2014 את הציורים שלי)

אז ציורים מגיל 12 ומטה לא מצאתי כי זרקתי את כולם, כ ו  ל ם! אז מהזיכרון שיש לי החלטתי להמחיש פחות או יותר איך ציירתי בתקופה הזאת.

ז

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ז

ה פחות או יותר כי אני לא זוכרת באמת. הפרופורציות מזעזעות! אמאלה! חברה שהייתה לי ביסודי לימדה אותי לצייר ככה. כשהייתי קטנה, חשבתי שהיא טובה ממני בציור, אז למדתי ממנה את זה. היא הסבירה לי שהסבירו לה על פרופורציות גוף 90 60 90 ואמרה שהפרופוציות כפי שהן בציור הזה הן פרופורציות 90 60 90.

אני כיום: נשמה, זה לא, ממש לא. בדקתי באינטרנט את הסוגיה ואין גוף קיצוני של שעון חול כמו פה, זה ממש עדין על גבול גזרת גוף פטיט.

בקשר לחתול, ככה נהגתי לצייר חתולים בגיל 12.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
הציורים של אייקו בגנון וואטפדWhere stories live. Discover now