Bab 52❤

18.4K 768 52
                                    

Tubuh Raisha yang sudah diikat rapi itu dibuang dengan kasarnya ke dinding

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tubuh Raisha yang sudah diikat rapi itu dibuang dengan kasarnya ke dinding. Raisha mengerang kesakitan tatkala tubuhnya menghempap dinding tersebut.

Ryan senyum sinis. Akhirnya dia dapat dua ekor banjingan ini. Ryan berdiri di tengah tengah bilik itu yang menempatkan satu sahaja mentol yang bercahaya.

Jelas tampak wajah menggerunkan Ryan dengan senyuman sinis. Sudah lama dia cuci tangan sekarang tiba masanya untuk dia bermain.

Sentuh cinta hatinya kubur jawabnya.

"Seronok kan duduk dalam ini? Tak panas, sejuk je. Bau pun wangi macam dekat hotel lima bintang. Tak lah rasa muak duduk sini kan? " sinis Ryan.

Raisha memberontak. Gerun apabila melihat wajah itu. Wajah yang dihiasi dengan kejahatan. Wajah yang tiada langsung riak belas kasihan.

Ryan mengambil kayu besbol di sisi pintu sebelum berjalan ke arah Raisha. Memang dia bukan lelaki dayus tapi jika ianya melibatkan Aisyah, dayus tak dayus dia bantai sahaja.

Kayu besbol di oles hujung besbol ke pipi Raisha. Kayu besbol yang sudah disalut dengan bara api. Raisha meringis kesakitan tatkala kayu besbol menyentuh pipi nya.

"Panas eh? Tak apa biar aku sejukkan. " ujar Ryan.

Ryan mengambil satu baldi yang berisi ais batu sebelum menuang nya habis di tubuh Raisha. Raisha menjerit apabila disergah sebegitu.

Belum habis dengan itu dia mengarah agar tubuh Raisha digantung seperti tubuh Fikri.

Raisha meronta ronta minta dilepaskan. Namun kudrat anak buah Ryan lebih kuat berbanding dia. Dan kini tubuhnya digantung terbalik.

Melihat di sebelah sisi nya kelihatan tubuh Fikri yang seperti mayat hidup. Rupanya sukar digambarkan. Menggerunkan.

"Kau pun teringin nak jadi macam dia ke? Sayang kan tak dapat rasa apa yang dia rasa. Malang sungguh nasib kau. Kalau tak boleh lah ikut sekali dengan dia. "

Bergetar bibir Raisha mendengar kata kata Ryan itu. Kalau dia tahu nasib nya akan menjadi seperti ini dia tidak akan sesekali dekati Aisyah mahu pun menjeling.

"Aku paling pantang bila orang yang tak ada hubungan dengan Aisyah sesuka hati cederakan dia. "

"Sentuh bidadari aku... Tumpah darah jawapan nya. Aku sebenarnya dah lama cuci tangan tapi disebabkan ada dua ekor banjingan ini aku terpaksa. Sebab aku tak akan biarkan bidadari aku sahaja rasa kesakitan. "

"Sekali kauorang bagi beribu kali aku balas. Secara percuma! Cuma perlu duduk dan tahan selagi mampu sehingga.. mampus! "

Membuntang Raisha mendengar. Dia menjerit dalam keadaan diam. Mulutnya awal lagi telah di sumbat dengan kain buruk.

"It's okay. Tak lama pun. Kalau nyawa kau dekat tak lama mati lah kau. Tapi kalau memang dah takdir mati lambat itu.. Tahan tahan lah ye. "

Ryan menampar perlahan pipi Raisha. Raisha menggeleng laju. Tangan nya cuba dilepaskan dari ikatan kuat itu. Fikri dipandang. Lelaki itu hanya beriak biasa seperti sudah biasa dengan semua ini.

Ryan mengambil satu remote di kocek seluar nya sebelum melabuh punggung di kerusi kayu tengah tengah cahaya mentol itu.

Raisha memandang lemah pada Ryan minta simpati namun Ryan hanya memberi senyuman sinis.

Remote itu dipandang dengan memuncungkan bibir kira kira mahu menekan button yang mana satu. Button yang berwarna merah menjadi sasaran nya.

"Jerit lah sekuat hati kau. Dulu kau pernah lecur kan kaki isteri aku kan? Tak apa sekarang aku akan balas dua kali ganda. Get ready ok? " ujar Ryan penuh teruja.

Raisha menggeleng laju walaupun dia tahu ianya tak akan berhasil. Dia memejamkan matanya erat bersedia dengan sergahan yang pastinya akan menyakitkan dirinya.

Ryan senyum sinis. Button merah ditekan lalu keluarkan satu pancuran air dari atas yang menempatkan tubuh Raisha.

Raisha menjerit kesakitan. Kulit nya terasa dihakis dan dikikis sahaja tika ini. Tidak mampu Raisha membuka matanya. Cukup sakit.

"Sakit kan? Dulu kau tak terfikir ke kalau kau lecurkan kaki isteri aku dengan air panas apa rasa dia? Tapi tak apa. Puas hati aku aku dapat balas dengan tuangkan seluruh badan kau ini dengan asid.  Mesti rasa dia seronok kan? Apa rasa dia? Oren? Apel? Atau strawberi? "

Ryan ketawa besar apabila melihat Raisha yang bergelut menahan sakit. Tidak cukup dengan itu Ryan mengambil satu lagi baldi yang berisi air biasa.

Lalu dia tumpah kan pada tubuh Raisha yang telah habis dihakis oleh asid.

Suara Raisha bergema satu bilik itu sehingga satu tahap suara jeritan nya tidak lagi mampu dikeluarkan akibat terlalu menjerit dengan kuat.

"Ermm.. Apa lagi aku patut buat eh? Oh ya! Dulu kau pernah lukakan kaki isteri aku dengan pisau kau kan? "

"Erm.. " Ryan menegang dagunya sambil meleret menandang pisau yang berlainan di atas meja panjang itu.

Pisau yang terakhir menjadi sasaran nya. Pisau yang sudah diletakkan di bara api dengan bentuk nya yang menarik.

"Pisau ini sesuai untuk potong benda yang liat macam tubuh murah kau itu lah. "

Raisha sudah tidak berdaya. Kekuatan nya semua hilang melayang. Apa yang mampu buat sekarang hanya menyerah.

Ryan ketawa sinis. Pisau tersebut di oles di pipi Raisha sebelum makin lama makin ditekan kan pisau tersebut di pipi Raisha.

"Aku tak suka tinggal kan lama lama banjingan macam kauorang ini dalam bilik kesukaan aku ini. Apa kata aku bunuh je kauorang? "

"Daripada hidup lama lama dengan menahan sakit lebih baik mati kan? Dapat juga rasa seksaan di dalam kubur dengan dosa dosa kauorang. "

"Aku pun tak nafikan yang aku juga berdosa. Aku sedar dengan dosa dosa yang aku lakukan. Tapi kauorang? Tak pandai nak bertaubat. Ingat aku tak tahu apa yang kauorang buat? "

"Aku pun malas lah nak membebel panjang lebar macam ini. Tubuh aku pun dah rasa melekit dengan darah kotor kauorang ini. "

Ryan mengambil keputusan untuk keluar dari bilik tersebut. Malas dia mahu berlama lama di sini. Bagus pulang rumah layan anak bini.

"Uruskan mereka. Buat apa sahaja yang kauorang nak. Dan jangan lupa bersihkan bilik itu. "

Arah Ryan. Pengawal tersebut menangguk faham. Mereka menunduk sedikit sebelum makin lama bayang tuan mereka hilang daripada pandangan mata kasar.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sebentar ku pulang, cari rezeki sebentar untuk aku bawa pulang. Untuk keluarga ku sayang sanggup biar ku tak makan. Janji terasa senang walau pun banyak yang kurang asal ku rasa senang ~

Hey hey hey reader sekalian! ❤

Vol 1 | She's My Heroin : My Mr. Mafia ✅Where stories live. Discover now