Chapter 9 - לואי

3.5K 326 92
                                    

"הי, אתה! אתה יכול לשים את זה בפתח של כיתה יא'3?" שאלתי את תלמיד כיתה יב' הראשון שראיתי. הוא בחן אותי, לדווא שאיני מזיק. לבסוף הוא הנהן ולקח מידיי את זר הפרחים הירוק. "תודה." אמרתי בחיוך, "ואל תאמר ממי הפרחים!" הוספתי במהירות כשהוא החל להתרחק איתם. מעניין מי זה... לא ראיתי אותו כאן... מעולם. לא משנה! עשיתי את זה! שלחתי לו פרחים ושיר!

חייכתי לעצמי והלכתי לכיוון הכיתה. נייל חיכה לי שם ונופף לי בידו כשנכנסתי. התיישבתי לידו. "בוקר טוב!" הוא קרא באושר. ללא ספק קרה לו משהו טוב עם הפרוייקט. "בוקר טוב," השבתי לו. הוא חייך. "אתה מאושר היום, מה?" אמרתי. הוא הנהן ורכן ללחוש לתוך האוזן שלי. "אני יודע מה השם שלה!" הוא סיפר, שמעתי את ההתרגשות בקולו. "זה מסוכן." אמרתי.
"אני יודע." הוא אמר. השתררה שתיקה, הוא רצה לומר משהו, ראיתי את זה על פניו. "קרה משהו?" שאלתי לבסוף. הוא הנהן.
"לואי," הוא תמיד קורא בשמי כשזה דבר שחשוב לו, "אני רוצה לבקש טובה." הוא אמר. הבטתי בו וחיכיתי שימשיך. "אנחנו רוצים להיפגש." אמר כמעט ללא קול. הבטתי בי מופתע, "מה?! אבל זה מסוכן!"
"אנחנו לוקחים את הסיכון! לואי, אני מאוהב!" הוא התגונן. ראיתי שזה חשוב לו, וידעתי שאילו אני הייתי מבקש ממנו עזרה, הוא היה עושה את זה, אז הנהנתי.

***

"אני יוצא," הודעתי ונשקתי למצחה של אימי. היא חייכה והנהנה, "תהנה. ותיזהר על הרכב." הוסיפה. צחקתי.
יצאתי והלכתי למכונית הקטנה בחניה שלנו. לי אין רכב משלי, אני חוסך כדי לקנות לעצמי, אבל בנתיים אני משתמש בשל אימי. התנעתי, הפעלתי שירים והתחלתי בנסיעה. כעבור עשר דקות הגעתי למקום שנייל אמר לי לבוא אליו. מסעדת מזון מהיר. חניתי את הרכב וראיתי שנייל מחכה לי. צעדתי אליו. "היי," אמר ונכנסנו יחד למסעדה. התיישבנו באחד השולחנות והזמנתי לעצמי לאכול. "היא תבוא עוד מעט!" הוא אמר בהתרגשות. חייכתי, אבל בפינה קטנה בליבי, קינאתי. אני רוצה לפגוש את עיניים ירוקות. "בהצלחה. אל תגמגם." אמרתי. הוא צחק. ישבנו כך עוד מספר דקות עד שהוא אמר, "היא כאן. נדבר אחר כך." הוא יצא לקחת אותה. תהיתי אם היא גם הביאה מלווה שתכפה עליה. העדפתי שלא לדעת מי היא, זה יהיה לי מוזר אם אראה אותה מחר בבית הספר, אז שלחתי לעיניים ירוקות הודעה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
יש מישהו שקורא את זה?!
בכל מקרה, מקווה שמי שקורא את זה, יאהב את זה..

יהיה נחמד אם תגיבו מה דעתכם על נספר עד כה..

רין♡

Green Flower, Blue Flower ~Larry~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang