BAB 11 -- Degil

4K 225 5
                                    

✅ ebook Sayang You're Mine sudah siap diedit dan telah dibuka untuk jualan

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

✅ ebook Sayang You're Mine sudah siap diedit dan telah dibuka untuk jualan.
✅ Kepada yang berminat, boleh whatsapp number +60174329089
✅ Ada extra scene bulan madu
✅ Page : 1270
✅ Ready file 😍
✅ Thank you pada yang dah support.

____________________________________

"Excuse me, Sir. If you don't mind, may I see my sister for a while?" Tanya Edriel di muka pintu.

"Yes.." Lecturer memberi kebenaran. Reen yang mihat Edriel di muka pintu terus bangun dengan kasar dan menapak geram.

"Kau pergi mana semalam?" Tak sempat habis pintu ditutup, Ree. Sudah menyerang Edriel. Ditolak kasar dada adiknya hingga Edriel terundur ke belakang beberapa langkah.

"Kau tak balik pergi mana? Kau dah gila ke? Kita student, bukan gigolo!"

"Kak.. Bagi aku pinjam RM500, nanti ak..." Reen tidam menunggu lama dan terus melepaskan tumbukkan di pipi Edriel. Tepat di atas tulang rahang sebelah kiri.

"Kau buat apa semalam aku tanya!! Kau main judi?"

"Kak.. Sorry la.. Aku pinjam dengan.." Satu lagi tumbukkan dilepaskan di perut sebelun sempat Edriel menghabiskan ayatnya.

Mengadap muka menyinga Reen, buat Edriel kecut perut. Memanglah tubuhnya lagi besar dari Reen tapi skill muay thai dan boxing yang Reen ada mampu mematahkan tulang rahangnya ketika ini. Bukan dia tidak pernah bergaduh dengan Reen, tapi akhir sekali akan berakhir di klinik atau bilik rawatan.

"Sorry, sorry kak.. Aku janji tak buat dah kak!" Edriel cuba menghalang tumbukan Reen namun sepakan di kaki yang bertubi-tubi pula tak dapat dielakkan.

"You are fucking bastard!" Ditendang lagi perut Edriel dengan kakinya, student yang sedang lalu lalang terus lari bertempiaran. Tangan Reen di rentap oleh Adam yang datang dari belakang.

"Hey! Calm down! Reen... Relax.. Relax.." Adam menenangkan Reen. Menjarakkan tubuh Reen dari Edriel.

"Let me go!! Sial!!!" Reen menyiku perut Adam.

"Reen!!! I said stop!" Marah Adam.

"No!! You are fucking dead today!" Reen mula menggila. Tangannya masih dalam pegangan Adam namun badannya dilonjakkan menerajang kakinya ke muka Edriel. Akhirnya pegangan Adam terlepas dan Reen meluru ke arah Edriel menumbuk lelaki itu berkali-kali hingga terlentang. Edriel menolak badan Reen dan bangun mahu menyelamatkan diri, namun Reen memusing sekilas dan menyepak di bahagian perutnya lagi.

"Are you insane?? Reen!!!" Adam menjerkahnya dengan kuat. "Istighfar.. He is your brother."

"Hell brother!! I'm swear I don't have a fucking bastard like him! Kau tak reti nak buat benda yang berguna sikit ke? Sebab tu aku nak kau blah dari hidup aku. Kat sini jugak kau nak datang belajar? Sekarang kau bagitau, ni ke pelajaran yang kau cari? Bodoh!!!" Tangan diangkat tinggi mahu menghentam muka Edriel lagi. Adam tak ada pilihan selain merangkul pinggang Reen dan membawanya ke sudut yang lain. Reen sempat menyiku perut dan menyepak kaki Adam denfan kuat.

Sayang, You're Mine ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora