chapter 10

2.4K 178 8
                                    

RYANNA POV

Saya terjaga dengan rasa kepala saya yang sakit . Hangover mangkali . Mata pun susah ja rasa mau buka tapi tidak tahan saya rasa mau kencing . Baru saya mau bangun , saya rasa ada benda berat atau lebih tepat lagi tangan yang melingkar di pinggang saya . Besar terus mata saya tingu ke sebelah saya . Manatau saya balik dengan dengan sepa kan ? Lebih mengejutkan si Danny pula yang sedang nyenyak tidur nda berbaju di sebelah saya sambil peluk saya .

Saya pejam mata dan gosok2 mata . Bila saya buka mata , masih lagi si Danny di depan mata saya . Saya lupa sekejap untuk pigi toilet . Perlahan saya mau sentuh muka dia tapi takut2 juga saya rasa .

Why does i feel this way towards him ?

Dia suda kecewakan saya .. sakitkan hati saya .. tinggalkan saya selepas tidur dengan saya .. tapi .. tapi kenapa saya nda dapat mau marah dia bila dia ada depan mata saya begini ?

What spell have u put on me Danny ?

Datang idea jahat dalam kepala otak saya ni bila saya nampak dia tenang ja tidur sana . Biar dia rasa satu kali la !

PAKKK !!

Saya tampar dia kuat2 satu kali . Terus terbuka mata dia dan dia pandang saya terus . Saya angkat lagi tangan saya mau tampar dia lagi tapi laju ja tangan dia tangkap tangan saya dan dia tarik saya ke dalam pelukan dia . Saya meronta2 mau lepaskan diri .

"I'm sorry .. i'm so sorry .." dia bisik ke telinga saya dan dia peluk saya erat . Seketika , saya terbuai dipeluk dia begitu .

Saya meronta2 lagi . Seronok juga mau kasi sakit hati dia ni . Dia pigang tangan saya dan dia letak tangan saya ke belakang badan saya . Macam kena tangkap pulis pula tapi dalam keadaan baring mengiring menghadap dia . Dia tingu saya dan dia kiss bibir saya . Saya balas juga tu kiss dia sebab macam sedap pula saya rasa tapi then bila saya teringat yang saya mau sakitkan hati dia , saya terus angkat lutut saya dan ngam tu lutut saya kena batang dia yang sememangnya tengah keras .

Terus dia lepaskan tangan saya dan dia menahan senak perut dia . Suara pun macam nda dapat ja mau keluar saya tingu . Huh ! Padan muka kau !

"What u do that for ?!" Dia tanya dengan suara yang agak keras .

"Thats for leaving me after fucking me .. and this is for showing up infront of me with that bitch !" Saya gigit lengan dia sampai dia menjerit kuat . Huh ! Puas hati saya ni . Masih lagi ada rasa geram dalam hati saya ni tapi saya rasa cukup la tu saya sakitkan dia .

Saya bangun dan terus lari masuk ke toilet . Baru la saya dapat melepaskan hajat saya dengan tenang . Walaupun kepala saya berdenyut2 sakit bekas hangover tapi saya puas hati dapat kasi sakit si Danny .

Bila saya buka ja pintu bilik mandi , si Danny suda standby tunggu di depan pintu . Terkejut saya . Terus saya cuba mau tutup tu pintu balik tapi dia tulak balik tu pintu . Saya tulak sekuat hati tapi tenaga saya ni mana la dapat mau lawan lelaki punya tenaga . Sikit lagi saya mau tergelincir sana . Danny laju ja sambut badan saya . Saya pandang muka dia dan dia pandang ke mata saya . Tiba2 dia jentik dahi saya kuat . Menjerit saya kena jentik dahi . Sakit lagi tu !

Silaka punya Danny !

Dia terus keluar sambil ketawa kuat2 . Sakit betul hati saya dingar dia ketawa kuat2 begitu . Macam mengijik ja bunyi dia . Saya ikut dia keluar dari bilik dan saya terus naik ke belakang dia . Saya gigit telinga dia . Menjerit2 dia sambil meronta2 suruh saya lepaskan dia . Bukan kuat juga saya gigit tu . Teda juga saya kasi sampai putus . Cuma melepas geram ja .

Dia pigang tangan kedua tangan saya dan dia masuk balik ke bilik . Saya masih lagi menunggang di belakang dia . Dia baringkan saya di katil dan dia tahan kedua tangan saya ke atas kepala saya . Dia tingu ja saya . Berbalas pandangan kami .

FOREVER MINE SEASON 2Where stories live. Discover now