chapter 8

2.2K 162 10
                                    

RYANNA POV

Saya terjaga tu pagi dan pigang sebelah .

Wait ?

Where is he ?

Saya terus buka mata saya luas2 dan tingu ke sebelah . He's ..... gone ?

Mangkali dia pigi toilet saya bilang dalam hati . Its just a way untuk sedapkan hati sendiri .

Saya bangun dan ambil pakaian saya yang bertaburan di lantai . Saya rasa celah kangkang dan miss V saya pedih2 . It really hurts . Saya pandang lagi sekeliling . His clothes were no where to be found . Sambil saya pakai seluar , saya tingu lagi manatau dia ada mana2 maybe di dapur ka . Tapi macam teda pula orang sana .

"Danny .. " saya panggil2 nama dia .

Dont tell me ....

Please ..please ... dont tell me he leave already ..

Without saying a word after what happened last night ?

Saya panggil2 lagi tapi tetap sunyi ja . Saya jalan pigi toilet dan ke dapur tapi mimang teda orang . Saya pejamkan mata sekejap dan tahan hati saya yang sedang sakit .

Saya perlahan jalan ke depan pintu dan saya buka tu pintu .

Please tell me u still here ! Please !

Saya doa2 dalam hati akan ternampak kasut dia or kereta di luar . As a swang the door open , i was frustrated . He was ... gone .

Just like that ..

Without a word .. he just leave ..

Saya duduk di sofa balik . Saya rasa macam mau menangis . Saya rasa macam dihina ja begini . Saya pandang tu botol wine yang kami minum malam tadi . Saya ambik tu botol dan tingu .

This is all your fault !!

Saya bilang dan saya baling tu botol ke dinding . Mangkali saya baling terlampau kuat jadi tu botol pecah berderai dan kaca semua bersepah di lantai dan di carpet saya .

"Fuck u Danny !! Kau fikir saya ni apa ? Pelacur kau ? One night stand kau ? Silaka kau !!" Saya menjerit sana ruang tamu .

I thought he was different . Tapi nampaknya saya silap ! Dia sama ja macam semua lelaki lain . Saya menangis di ruang tamu sana . I cant believe that he is this cruel !

I hate u Danny !

Saya ambil handphone saya . Saya nampak banyak misscall dari Mitch . And also his text . Saya teda interest untuk baca tu text but the last text really makes me curious .

📩Ryanna baby .. u told me that u were not that cheap to sleep with a guy but i guess thats not u anymore .. i cant believe how good u are in acting as an innocent girl while u are just the same as those other models who sleep with anyone .. Dont worry .. u wont be hearing from me again .. hope u have your happy ending with your new boyfriend ..
-Mitch-

Saya pandang ja tu screen handphone saya . What does he mean by that ? How the hell does he know that i slept with someone ? Does he stalk my house or something ? Or .. jangan bilang si Danny ada bercakap sama dia ?

Saya cepat2 check call logs saya . Besar terus mata saya tingu . Pukul 7.10am ada call dari Mitch yang kena answer . I was certain it was Danny .

Apa yang Mitch bilang sampaikan Danny pergi begitu seja ? Should i go to his house and see him ?

No no no Ryanna .. that would make u look so stupid and desperate !

Then what should i do ?

Kenapa juga saya sibuk mau kasi explain ni semua pada dia ? Am i really2 love him ? Am i ?

FOREVER MINE SEASON 2Where stories live. Discover now