פרק שלוש עשרה - נקמה

67 6 0
                                    

פתאום ראיתי יד באה ותופסת את ידו של ג׳יי ואז דוחפת אותו אחורה בחוזקה. השתחררתי מאחיזתו של ג׳יי והלכתי כמה צעדים אחורה מבהלה.
ראיתי פתאום את טאהיונג עומד מולי, הוא דחף את ג׳יי ואז התקרב אליו. תפס תנופה ונתן לו בוקס חזק בלחי. ג׳יי עף אחורה ונפל על הרצפה. נבהלתי אז כיסיתי את פי עם ידי. המחשבה היחידה שרצה בראשי היתה המחשבה שטאהיונג עלול להפגע.
טאהיונג הסתובב אלי לראות אם אני בסדר. בחיים לא ראיתי אותו ככה. מבטו היה מלא טינה כעס וזועמה, אל עדיין היה מלא בחשש. הסתכלתי עליו במבט מבוהל. רגע לאחר מכן, הסתכלתי מאחוריו וראיתי את ג׳יי מתקרב במהירות עם תנופה.
״טאהיונג תזהר!״ צעקתי. טי הסתובב אך לא הספיק להתגונן וקיבל בוקס חזק בגבה. צעקתי מבהלה. רצתי לטי שנפל לרצפה מהמכה, דחפתי את ג׳יי שעמד ממש מעליו ונפלתי על ברכיי. עזרתי לו לקום:״אתה בסדר?!״ שאלתי בפאניקה.
הוא התרומם ואמר:״כן, אני בסדר.״ פניו החלו להמרח דם שירד מהגבה. הוא הסתכל על ג׳יי באיבה.
הרגשתי משהו מחזיק בידי ודוחף אותי אחורנית. זה היה ג׳יי. לאחר שדחף אותי, תפס את בגדיו של טי באיום. טי תפס את שלו והם עמדו והסתכלו זה על זה בזועמה. טי, היה גבוה מג׳יי לכם הסתכל עליו מלמעלה.
״מי אתה חושב שאתה?!״ צעק ג׳יי כשהוא מתנשף.
״זה לא משנה מי אני, עוד פעם אחת אתה תעז לגעת בה, אני מבטיח!...שאתה תצטער על זה.״ אמר טי בקולו הנמוך.
לא ידעתי מה לעשות. ידעתי שאם אכנס בינהם, בטוח אפגע. הסתכלתי על האפשרויות. פתאום ראיתי את התחתון של ג׳יי מציץ מהמכנס שזחל מטה כנראה עוד מהנפילה.
או זה או כלום! חשבתי לעצמי. רצתי אליו, תפסתי את התחתון ומשכתי למעלה בחוזקה. שמעתי את נשימתו של ג׳יי נקטעת ותפיסתו בטאהיונג נחלשה. טי השתמש בהזדמנות, החזיק בו ביד אחת, הניף את השניה ונתן בוקס נוסף ישר לצדע של הראש. ג׳יי עף אחורה ונפל בחוזקה לרצפה. רצתי לטי והחזקתי את פניו בדאגה:״אתה בסדר?!״ שאלתי שנית. הוא הסתכל על ג׳יי במבט קר ושונא.
״כן אני בסדר.״ אמר וברגע שהסתכל עלי, מבטו התרכך והתמלא אושר ושמחה. הוא החזיק בפני:״את בסדר?״ שאל.
הנהנתי ודמעות של אושר זלגו על פני:״בוא, צריך לחטא את הפצע.״ אמרתי ומשכתי את ידו.
הלכנו משם מבלי לוודא את שלומו של ג׳יי. לא היה לי אכפת בכלל.
עלינו לחדר בשקט ובמהירות שאף איד לא יראה ולא יזהה אותנו. כשנכנסתי לחדר, ראיתי את נאמי. כשהסתכלה עלינו וראתה את טאהיונג מדמם שאלה בפאניקה:״מה קרה?!״
״הכל בסדר, אל תדאגי.״ הוא חייך.
באותו הרגע, פניה השתנו. היא הסתכלה עלי בבוז, לקחה את הטלפון שלה ויצאה מהחדר. לא טרחתי לעצור אותה. הוא התישב על מיטתי ואני מיהרתי להביא את התיק עזרה ראשונה. כשהבאתי, שמתי כיסא ליד רגלו של טי ועליו שמתי את התיק הקטן. הוצאתי משם את כל מה שצריך והתחלתי לנקות את הפצע.
״למה לא סיפרת לי כלום על ג׳יי?״ שאל פתאום טי.
גיחכתי:״מה היה לספר, סתם ילד דביל.״
״ילד דביל שסימם אותך ואז אנס אותך?״ אמר.
נעצרתי. נשימתי נקטעה ובהיתי בפצעיו בפחד.
איך הוא יודע? מי סיפר לו? הובי? אין מצב, הוא הבטיח שישמור על פה סגור.
״אף אחד לא סיפר לי. שמעתי את זה לבד. ממך.״ אמר.
לאט לאט הזזתי את מבטי מפצעיו לעיניו. הוא הביט בי במבט מנחם.
״מתי?״ קולי רעד.
״כשאת והובי דיברתם בחוץ, בגינה. שמעתי הכל.״ אמר.
מבטו היה מלא רחמים.
נאנחתי והמשכתי לנקות את הפצע והוא, המשיך לבהות בי בעיני כלבלב.
״אז למה לא סיפרת לי דבר?״ שאל שוב ושם את ידו על רגלי בנחמה. בגלל שעמדתי, הייתי גבוה ממנו לכן שמתי את ידי על כתפיו והסתכלתי עליו.
״ידעתי שזה יפגע בך. ושתכעס מאוד.״ עניתי וליטפתי את לחייו בעדינות מהאבק והלכלוך. הוא נאנח והרכין את ראשו. קיפלתי את חתיכת הבד שאיתה ניקיתי את פצעיו והרמתי ראשו מהסנתר בעדינות. המשכתי לנקות את הפצע. הוא הסתכל עלי, מבטו היה חם ומרגיע. הוא היה נראה כל כל טוב. רציתי להתנפל עליו ולנשק אותו. אבל קודם הייתי צריכה לסיים לחטא את הפצע. שמתי פלסטר קטן וחייכתי. העברתי את ידי בשערו שהתבלגן מהמכות. שערו היה חלק ונעים. סידרתי אותו קצת, הסתכלתי עליו ושמתי את ידי על כתפיו. הוא החזיק ברגליי וקירב אותי אליו. הפרפרים בבטני חגגו. רגלי נכנסו בין שני הברכיים שלו. קירבתי את ידי וליטפתי את פניו וצווארו עם שני האגודלים. ליבי פעם בחוזקה. ככל שהסתכלתי עליו יותר, רציתי אותו יותר. אכפתי את פניו בידי, נשענתי ונתתי לו נשיקה. הוא נשען אחורה ונשכב על המיטה. נשכבתי עליו והמשכתי לנשק אותו. לאחר כמה רגעים, הרמתי את ראשי והסתכלתי עליו. הוא חייך אלי חיוך נחת. באותו הרגע, הבנתי עד כמה אני אוהבת אותו. עד כמה אני רוצה אותו. שמתי את ראשי על אותה הכרית שעליה שכב טי וקירבתי את פני לצווארו. היה לו ריח טוב. הרגשתי את ידיו עוטפות אותי ומחבקות אותי בחום. באותו רגע, הרגשתי כל כך מוגנת ושמחה. שמעתי את הגשם שהתחיל לרדת שוב. עצמי את עיני. עם צלילי הגשם המטפטף על החלון ועם חום גופו של טי, נרדמתי. זהו היה הלילה הכי רגוע שהיה לי מאז שהגעתי לכאן.

Spring dayWhere stories live. Discover now